پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۱۹:۲۰
کد مطلب: 11134
۲۸
۴۶۳

معرفی دانشگاه شهید بهشتی+ عکس

معرفی دانشگاه شهید بهشتی+ عکس
دانشگاه شهید بهشتی یکی از دانشگاه های مهم و پیشگام در تولیدات علمی و ایجاد رشته های نوین و کاربردی در کشور می باشد که توانسته است در پیشرفت علمی تحقیقاتی مراکز صنعتی و غیر صنعتی نقش آفرین باشد.

اعضاء هیئت علمی این دانشگاه از نظر تعداد و همچنین از نظر سطح تحصیلات وسوابق اگر نگوئیم بی نظیر قطعا کم نظیر است.
مراکز تحقیقاتی ، دانشکده های فعال و گروه های آموزشی توانمند و روابط عمومی فعال این دانشگاه ، این مرکز علمی را کانون توجه اندیشمندان ساخته است.
 
 

اطلاعات عمومی دانشگاه شهید بهشتی
دانشگاه شهید بهشتی یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران است که در منطقه ولنجک/درکه/اوین در شمال غربی تهران واقع شده‌است. این دانشگاه از جمله بزرگ‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های ایران محسوب می‌شود. این دانشگاه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دوره‌های مجازی، روزانه و شبانه دانشجو می‌پذیرد و تاکنون بیش از ۴۳٬۳۳۴ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

این دانشگاه در سال ۱۳۳۸ با نام دانشگاه ملی ایران توسط دکتر علی شیخ‌الاسلام تأسیس شد و تا پیش از سال ۱۳۶۲ با این نام خوانده می‌شد. علی‌رغم افتتاح رسمی در اسفندماه ۱۳۳۹، پذیرش دانشجو در مهرماه ۱۳۳۹ و توسط دانشکده‌های معماری و شهرسازی و علوم بانکداری که اولین دانشکده‌های دانشگاه بودند انجام شد. در خرداد ماه سال ۱۳۶۲ ستاد انقلاب فرهنگی وقت با تغییر نام دانشگاه از «ملی ایران» به «شهید بهشتی» موافقت کرد. دانشگاه ملی ایران در تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۳۸ تأسیس شد. و به دنبال آن اساسنامه دانشگاه با سه رکن هیأت امناء، رئیس دانشگاه و شورای استادان با بررسی اساسنامه دانشگاههای معتبر دنیا و بر پایه ساختار ۲۷ دانشگاه ملی در کشورهای اروپایی و آمریکایی تدوین گردید.

هسته اولیه این دانشگاه با نام دانشکده پزشکی دانشگاه ملی ایران به عنوان اولین دانشکده پزشکی خصوصی در سال ۱۳۳۸ و با پذیرش دانشجو در رشته پزشکی ایجاد شد. دانشگاه ملی ایران در سال ۱۳۶۱ به نام دانشگاه شهید بهشتی تغییر نام داد. و در آبانماه ۱۳۳۹ در شورایعالی فرهنگ به تصویب رسید. با آنکه امر پذیرش ۱۲۰ دانشجو در دانشکده معماری و ۵۴ دانشجو در دانشکده بانکداری و علوم اقتصادی و مالی از مهرماه ۱۳۳۹ آغاز شده بود ولی دانشگاه عملاً در ۲۵/۱۱/۱۳۳۹ افتتاح شد.

اولین مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید بهشتی در رشته معماری در سال ۱۹۶۱ تاسیش شد ، در حالیکه اولین مقطع دکترا در رشته علوم اقتصاد در سال ۱۹۹۱ شروع به کار کرد . امروز ، حدود ۷۰ رشته در مقطع ارشد و بیش از ۳۰ رشته در مقطع دکترا همان نشانه سرعت ، یعنی پیشرفت پایدار است ، وجود دارد.

در سال ۱۹۶۲ ، زمین اصلی دانشگاه شهید بهشتی در اوین که دهکده ای آرام در شمال تهران است ، توسعه یافت . پیشرفت امکانات جدید در فضای اصلی دانشگاه ، زمینه را برای افزایش فعالیت دانشگاهی مهیا کرد تا آنجا که در سال ۱۹۷۸ چندین دانشکده در دانشگاه شهید بهشتی فعال شدند. دانشگاه شهید بهشتی هم اکنون به عنوان یکی از مهمترین مراکز آموزش عالی در ایران ، با وجود ۱۰ دانشکده و مدرسه ، ۳ موسسه تحقیقی و ۷ مرکز تحقیقی معرفی شده است.
 
 
با در نظر گرفتن امکانات وسیع و استاندارد بالای تحقیق و آموزش ، دانشگاه قادر است با فعالیتهایش را در سطح تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا توسعه دهد.
پرداخت شهریه های ورودی منبع اصلی درآمد دانشگاه شهید بهشتی در ۷ سال اول بود ، اما از سال ۱۹۶۸ ، مبالغی وجه دولتی نیز دریافت شد . با وجود این دانشگاه شهید بهشتی تا سال ۱۹۷۹ ، یعنی یکسال پس از انقلاب اسلامی ، در شروع کار یک دانشگاه خصوصی بود.
از آن زمان به بعد این دانشگاه یک دانشگاه دولتی شد . این دانشگاه تا سال ۱۹۸۳ دانشگاه ملی نامیده شد ، سپس با نام دانشگاه شهید بهشتی مجددا نام گذاری شد. دانشکده های علوم پزشکی تا سال ۱۹۸۶ که وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شکل گرفت و مسولیت این دانشکده ها را به عهده گرفت ، بخشی از این دانشگاه بودند. در سال ۱۳۶۴ دانشکده پزشکی و دانشکده‌های دیگر علوم مربوط به بهداشت و درمان از دانشگاه شهید بهشتی مستقل شده و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را تأسیس نمودند. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی جزو دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر کشور محسوب شده و رقابت قابل توجهی برای ورود به رشته‌های مختلف آن در کنکور سراسری وجود دارد. علاوه بر فعالیتهای آموزشی و تحقیقاتی علوم پزشکی، این دانشگاه مسئولیت نظارت بر خدمات بهداشتی و درمانی بیش از چهار میلیون تن از جمعیت استان تهران از جمله مناطق شمالی و شرقی تهران و شهرستانهای دماوند، فیروزکوه، ورامین و پاکدشت را بر عهده دارد.
 
 

نمای ساختمان جدید دانشکده پزشکی از بلوار دانشجو
 
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین رتبه(پس از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران) را در میان دانشکده‌های پزشکی سراسر کشور بدست آورده‌است.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اساس گزارش شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و با توجه به شاخص‌های موجود، رتبهٔ نخست را در میان دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور بدست آورده‌است. این دانشکده علاوه بر ارائه دوره دندانپزشکی عمومی، ۱۴ دوره تخصصی دندانپزشکی را ارائه می‌کند .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی مشتمل بر هشت دانشکده‌است:
دانشکده پزشکی
دانشکده دندانپزشکی(سال تأسیس ۱۳۴۴)
دانشکده پرستاری و مامائی
دانشکده داروسازی
دانشکده پیراپزشکی
دانشکده بهداشت (سال تاسیس ۱۳۶۹)
دانشکده توانبخشی
دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذائی(تاسیس ۱۳۴۰) بیمارستانها و مراکز بهداشت
دوازده بیمارستان آموزشی، شش بیمارستان غیر آموزشی و هفت مرکز بهداشت متعلق به این دانشگاه هستند. از جمله
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی آیت‌الله طالقانی (بیمارستان طالقانی)
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کودکان مفید (بیمارستان کودکان مفید)
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم (بیمارستان لقمان)
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدا (بیمارستان شهدا)
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مسیح دانشوری (بیمارستان مسیح دانشوری)
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (بیمارستان امام حسین)
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی اختر (بیمارستان اختر)

روند بازسازی که بوسیله آن دانشکده های جدیدی تاسیس شدند و برخی دانشکده ها ادغام شدند، ادامه داشت و هم اکنون دانشگاه شهید بهشتی شامل ۱۰ دانشکده است :
۱. معماری و شهرسازی
۲. ادبیات و علوم انسانی
۳. روانشناسی و علوم تربیتی
۴. مدیریت
۵. علوم و ریاضیات
۶. حقوق
۷. مهندسی الکترونیک و علوم کامپیوتر
۸. علوم زمینه
۹. علوم
۱۰. علوم اقتصادی و سیاسی
 
بلوک 2 خوابگاه کوی پسران دانشگاه شهید بهشتی  

ویژگی های خاص دانشگاه شهید بهشتی
دانشگاه شهید بهشتی در دو بخش مهم دارای ویژگی های منحصر به فرد در کشور است.
الف) داشتن ابتکار عمل در ایجاد دانشکده های مدرن برای رشته هایی که با توجه به فن آوری نوین به آنها نیاز است.
ب) کادر علمی پژوهشی از نظر سابقه علمی و فراوانی کارهای پژوهشی این دانشگاه را در رتبه ای ممتاز در سطح کشور قرار داده است.

امکانات ورزشی
با توجه به فضای مناسب و موقعیت جغرافیایی دانشگاه که برای ورزش پیاده روی بسیار مناسب است این دانشگاه علاوه بر زمین چمن فوتبال و استخر شنا از سالن های سرپوشیده چند منظوره جهت ورزش والیبال، پینگ پنگ، بسکتبال، کشتی و بدنسازی برخوردار است .

تشکل ها
•بسیج دانشجوئی
•جامعه اسلامی دانشجویان
•انجمن اسلامی دانشجویان
•جهاد دانشگاهی
 
 

دانشکده ها

* دانشکده معماری و شهرسازی (سال تأسیس ۱۳۳۹)
o رشته‌های معماری[[اساتید بنام رشته معماری مرحوم جهان آرا، مهندس جودت،دکترحبیبی، مهندس جودت ، مهندس فرهاد احمدی، دکتررازجویان ،دکترپرویز وزیری و بهرام وزیری ، دکتر نمازیان، ]]، برنامه ریزی شهری…
* دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی(سال تأسیس ۱۳۳۹)
o رشته‌های علوم سیاسی، اقتصاد نظری، بازرگانی…
* دانشکده ادبیات و علوم انسانی(سال تأسیس ۱۳۴۱)
o رشته‌های تاریخ، زبانهای خارجی، فلسفه…
* دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر(سال تأسیس ۱۳۶۹)
o رشته مهندسی کامپیوتر و رشته مهندسی برق
* دانشکده علوم(سال تأسیس ۱۳۴۲)
o رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست…
* دانشکده مدیریت و حسابداری(سال تأسیس ۱۳۶۹)
o رشته‌های مدیریت بازرگانی و صنعتی و دولتی، حسابداری…
* دانشکده حقوق(سال تأسیس ۱۳۴۵)
o رشته‌های حقوق بین اللمل، محیط زیست…

* دانشکده علوم ریاضی(سال تأسیس ۱۳۶۹)
 
o رشته‌های آمار، علوم کامپیوتر…
* دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی(….۱۳۵۵)
o رشته‌های روانشناسی، علوم تربیتی، راهنمایی و مشاوره…
* دانشکده مهندسی هسته ای(سال تأسیس ۱۳۸۴)
o رشته‌های مهندسی راکتور- پرتوپزشکی- چرخه سوخت – کاربرد پرتوها
* دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی(سال تأسیس ۱۳۴۷)
o رشته‌های فیزیولوژی ورزش…
* دانشکده مهندسی فن آوری‌های نوین(سال تأسیس ۱۳۸۲)
* دانشکده علوم زمین(سال تأسیس ۱۳۵۵)
o رشته‌های جغرافیا، زمین شناسی…
 
در سال 1345 دانشگاه ملي (شهيد بهشتي) به منظور توسعه در رشته هاي مختلف علوم و بسط دانش با تاسيس دو رشته فوق ليسانس حقوق جزا و مشاوران اداري گام موثر ديگري در جهت گسترش و تعميم فعاليت هاي آموزشي کشور برداشت . تعداد پذيرفته شد گان رشته هاي مذکور در اولين سال تاسيس 174 نفر بود.

پژوهشکده ها
• پژوهشکده اعجاز قرآن
• پژوهشکده خانواده
• پژوهشکده لیزر و پلاسما
• پژوهشکده علوم محیطی
• پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی

علاوه بردانشکده های دانشگاه ، پژوهشکده های فوق و همچنین پژوهشکده تازه تاسیس اعجاز قرآن  بطور مستمر در زمینه های پژوهشی خاص فعالیت کرده و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی را نیز جذب و آموزش می دهند. مرکز اسناد و تحقیقات معماری، مرکز تحقیقات شیمیائی، مرکز رشد و واحدهای فناوری، دفتر کار آفرینی ، دفتر ارتباط با صنعت و همچنین قطب های علمی جغرافیا، کاتالیست ،مطالعات خاورمیانه و  جهانی شدن، فوتونیک با گرایش لیزر، تاریخ ادبیات فارسی، خانواده، برنامه ریزی شهری و طراحی شهری در بافت های با ارزش و قطب ساختارهای جبری و منطقی در ریاضیات گسسته و کاربردهای آن، کرسی حقوق بشر صلح و دموکراسی یونسکو و نیز مرکز سنجش از دورGIS ومرکز ایران شناسی از دیگر مــراکز و واحدهای تخصصی ای هستند که در زمینه های مورد علاقه خود بطور گسترده فعالیت می نمایند.
فعالیت های جاری دانشگاه توسط ۵ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشجوئی و فرهنگی  پژوهشی و فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و اداری مالی و مدیریت های تابعه با فعالیت اداری بیش از ۱۰۰۰ کارمند مجرب هماهنگ و تنظیم می شود.
تربیت بیش از ۵۰۰۰۰ دانش آموخته در مقاطع مختلف تحصیلی، تقدیم ۱۳۰ شهید بزرگوار در طول سالیان دفاع مقدس، برگزاری ده ها کنگره ، کنفرانس، سمینارو همایش علمی بین المللی، منطقه ای و کشوری ، برگزاری اولین جشنواره فرهنگ ملل، معرفی ده ها استاد، پژوهشگر، مدیر پژوهشی  مخترع و مکتشف نمونه در سطح کشور، ابتکار برگزاری جشن های ازدواج دانشجوئی، اعطای دکترای افتخاری به مرحوم استاد بیرشک و…. برگ های زرینی از افتخارات بی شمار دانشگاه شهید بهشتی هستند.

امکانات خوابگاهی
دانشجویان این دانشگاه تا زمان فعالیت دانشگاه در سال ۱۳۵۷ به علت تمکن مالی عموماً نیاز به خوابگاه نداشتند. بنابراین تا پیروزی انقلاب اسلامی اساساً در این دانشگاه تجربه احداث و اداره خوابگاه و زندگی شبانه روزی دانشجویی به وجود نیامد.
لیکن در سال ۱۳۶۲ با شروع مجدد فعالیت آموزشی دانشگاه و با توجه به ترکیب دانشجویان جدید و نیاز مبرم آنها به خوابگاههای دانشجویی مسئولین دانشگاه را بر آن داشت تا درصدد رفع این مشکل برآیند. تا سال ۱۳۷۰ با در اختیار گرفتن خوابگاههای استیجاری و واگذاری تا حدودی این مشکل برطرف می شد.
از سال ۱۳۷۰ با احداث مجتمع خوابگاهی برادران و متعاقب آن احداث مجتمع خوابگاهی خواهران در سال ۱۳۷۱ (که این امر با کمک های افراد نیکوکار و مشارکت مالی برخی سازمانها و مؤسسات صورت گرفت) مشکل سکونت دانشجویان شهرستانی تا حد زیادی برطرف شد. ضمن آنکه خوابگاههای استیجاری و واگذاری سابق نیز همچنان برای این امر استفاده می شود و در پی جلب همین کمک های مردمی و با سرمایه گذاری مشترک پزشک کهنسال ایرانی مقیم فرانسه و دانشگاه، برجی ۱۳ طبقه با کاربری خوابگاهی به منظور اسکان دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی با ۷۲۰۰ متر مربع مساحت نیز در تاریخ ۱۹ آبان ۸۲ تأسیس و به بهره برداری رسید. هم چنین کلنگ افتتاح فاز دوم طرح خوابگاهی متأهلی نیز در همان تاریخ و با حضور مقامات علمی و سیاسی کشور در ضلع شمال غربی دانشگاه به زمین زده شد.

تسهیلات و وام ها
صندوق رفاه دانشجویان به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و کم بضاعت کشور و جهت تأمین بخشی از هزینه های دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی هر ساله برابر ضوابط و مقررات و اعتبارات تخصیص یافته، تسهیلاتی را به صورت وام (تحصیلی، مسکن، ازدواج، ضروری، خوابگاه، بیمه خدمات درمانی) و ودیعه مسکن به دانشجویان دوره روزانه و وام ضروری به دانشجویان دوره شبانه ارائه می نماید. دانشجویان متقاضی دریافت وام با مراجعه به مدیریت امور دانشجویی دانشگاه و تکمیل فرم های مربوطه می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده صندوق رفاه دانشجویان در طول سنوات تحصیل بهره مند شوند. گفتنی است بر اساس مصوبه های موجود تسهیلات ویژه ای نیز برای دانشجویان ممتاز در نظر گرفته شده است.
اولین شهرک بانکداری الکترونیک با مشارکت بانک تجارت دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شده و در مهرماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد. از مزایایی این طرح در اختیار قرار دادن کارت جوان به دانشجویان ورودی جدید به منظور حذف استفاده از پول کاغذی با در اختیار داشتن کیف پول اکترونیک می باشد.
رستورانها و بوفه های دانشگاه با در اختیار گذاشتن غذای گرم و سرد به قیمت مناسب در طول روز خدمات تغذیه ای را به دانشجویان ارائه می دهند هم چنین یک وعده غذاخوری خوابگاهها توزیع می گردد.

سرویس ایاب و ذهاب برای انتقال دانشجویان از سطح شهر و بالعکس با مسیرهای منتهی به میادین اصلی شهر و شهرهای اقماری اطراف تهران، از شروع سال تحصیلی تا پایان هر ترم فعال می باشد. اداره بهداشت و درمان و مشاوره دانشجویان با بخش های عمومی و تخصصی پزشکی امکان استفاده دانشجویان از این بخش ها را فراهم نموده است. شایان ذکر است با توجه به قراردادهای تنظیم شده، در صورت نیاز به بستری دانشجویان و درمانهای تکمیلی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امکانات بیمارستانی خود را در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار می دهد.   
 
آدرس (Affiliation)دانشگاه
صفحه اصلي > آدرس (Affiliation)دانشگاه

آدرس (Affiliation) دانشگاه در مقالات فارسی:
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران


آدرس (Affiliation) دانشگاه در مقالات لاتین:
Shahid Beheshti University of Medical Sciences, Tehran, Iran


دانشگاه شهید بهشتی :
سایت:
http://www.sbu.ac.ir
ایمیل:
info@sbu.ac.ir
نشانی:
بزرگراه شهيد چمران - خيابان يمن - بلوار رشيد‌الدين فضل‌ا... - ميدان شهيدبهشتي
منبع: سایت دانشگاه شهید بهشتی، ویکی پدیا
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید. شرایط لازم برای دوره های الکترونیکی داروسازی چیست؟ جرا بعضی ها بدون آزمون در این دوره ها شرکت می کنند. من کارشناسی ارشد زمین شناسی هستم و میخواهم رشته داروسازی شرکت کنم چگونه میتوانم باتشکر
حنانه
سلام من دانشجوی ترم 3زمین شناسی هستم تو دانشگاه پیام نور میخواستم بدونم دانشگا بهشتی رشته زمین پزشکیو داره لطفن جواب بدین ممون
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
سلام ... من داستان زندگیمو اینجا مینویسم خیلی جالبه شاید عبرتی باشه واسه شماها...تو دوران ابتدایی همه با معدل بیست جلو میرفتن ولی من با18 و17 تو دروان راهنمایی سال اولش جغرافیا تجدید اوردم تو سال دوم ریاضی تجدید اوردم تو سال سوم با معدل 14 وارد دبیرستان شدم یعنی یه دانش اموز فوق العاده ضعیف...سال اول دبیرستان ریاضی تجدید اوردم بخاطر تجدیدم تو رشتهی تجربی بهم راه ندادن هیچ امیدی برام نمونده بود جز خودکشی...بخاطر گریه و ناامیدی مدیر مدرسه منو برد تو رشته ی تجربی ... تو سال دوم تجربی زیست و شیمی رو تجدید اوردم اونا رو تو شهریور پاس کردم تو سال سوم تجربی چون امتحان ها نهایی بود پنچ تا تجدید اوردم تو شهریور فقط تونستم دوتارو پاس کنم و دیگه از پیش دانشگاهی جا موندم ... بخاطر همون من سه بار اقدام به خودکشی کردم ولی خانوادم نجاتم دادن همیشه هم بهم روحیه میدادن خیلی دوران سختی بود اما من تو همون دوران اراده کردم و تو دی ما دیپلممو گرفتم تو خرداد هم بدون اینکه مدرسه برم با معدل 20 پیش دانشگاهی رو گرفتم و تو کنکور هم با رتبه 49 رو رشتهی پزشکی قبول شدم
زهرا
United States
اخرش شیرین شد
Iran, Islamic Republic of
سلام یه سوال مهم
هدف شماازاینکه ازپرچم امریکااستفاده کردیدچی بود؟
هههههه
Iran, Islamic Republic of
شاید از امریکا خوشش بیاد....هههههههه
ستاره
Iran, Islamic Republic of
غلط میکنه از آمریکا خوشش بیاد
معصومه
Iran, Islamic Republic of
چراچاخان مینویسید؟؟؟؟
ارش
Iran, Islamic Republic of
لطفانام پرستار ونشانی امیرشعبانی نجات ایمیل وسایتخود را بنویسند
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
من از شما خواهش میکنم عکس پرستارامیر شعبانی نجات بخش داخلی طبی دو رادر این سایت بگذارید
با تشکر
نگار
Iran, Islamic Republic of
آخه چطوری؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینا همش داستانه
Iran, Islamic Republic of
منتظر من منم باشید.انشاالگ
عقاب بی نقاب
Iran, Islamic Republic of
سلام
اولا میخوام از مهتاب معذرت خواهی بکنم
دوما :یه سوال داشتم :ایامیتوان با معدل کم دارو سازی قبول شد
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
اره چرا که نه...کدام دانشمند بوده که اثبات کرده با معدل پایین نمیتونی به اهدافت برسی؟؟؟؟؟ هیچ مانعی وجود نداره اگه تو واقعا بخوای به هدفت برسی...تلاش کن
عقاب بی نقاب
Iran, Islamic Republic of
معذرت میخوام
هانیه
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره
Iran, Islamic Republic of
منم وضعیتی شبیه شما دارم امابااین تفاوت که من دبستان وراهنمایی فوق العاده زرنگ بودم اما بر اثر اتفاقاتی دبیرستانم افتضاح شد اما نمیدونم چ بلایی سر ارادهام اومده تا حالاهم 7 بار خودکشی کردم راهنماییم میکنی.اسمم عاطفه ست.من باحرفای شما زنده شدم تورو خدا کمکتو ازم دریغ نکن
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
سلام عاطفه جان.مگه نمیگی تو دوران ابتدایی و راهنمایی خوب بودی ولی تو دوران دبیرستان یک سری مشکلات یا اتفاقات بوده که باعث شده یکم بی اراده شی ولی حالا دیگه اون مشکلات و اتفاقات وجود نداره اونا فقط تجربه های زندگیت بودن اگه تو با هر اتفاقی ولو خیلی هم بزرگ باشه به فکر خودکشی یا هر چیز دیگه ای بیفتی که انسان بودن معنا نداره پس به خدا توکل کن و برگرد به همون دوران زرنگیت. اگه کسی هم بهت گفت که تو نمیتونی ناامید نشو مگه اونی که این حرفو بهت زده بهش وحی شده که این حرف رو بهت برسونه... بابت هر مشکلی به خدا مراجعه کن اون نسبت به همه به تو مهربات تره....
Iran, Islamic Republic of
همیشه ایمان به خدا باعث ایجاد ارائه میشود
سودا
Iran, Islamic Republic of
منم آرزومه پزشکی یه دانشگاه عالی قبول شم.انشاءا... با این قبولی همه چی واسم از این رو به اون رو میشه بچه ها واسم خیلی دعا کنید.مهتاب جون با رتبه49 میشه بگی این اراده قوی رو چطوری بدست آوردی؟
مونس
Iran, Islamic Republic of
سلام مهتاب خانم واقا شما عالی بودید و ب نظر من اراده قوی داشتید من امسال کنکور دارم راستش من تا دوم دبیرستان عالی بودم ولی سال سوم ب دلایلی معدلم خوب نشد ولی این رو خوندم خیلی امیدوار شدم مرسی
parisa
Iran, Islamic Republic of
ددددمتون گرم عاشقتون شدم ماشاالله به این اراده الان کجا درس میخونید؟؟؟؟خیلی دوست دارم بدونماز کجا این اراده قویروبه دست اوردید؟؟؟/عاشقتونمموفق باشید
_setin
Iran, Islamic Republic of
خدایی راسته؟؟؟
کیمیا
Germany
مهتاب جون داستانت خیلی جالببود
یعنی میشه منم 49 رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی
وای خوشبحالتکیمیا
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خوبه خودتم میگی داستان بود؛جدی نگیرش زیاد
نسیم
Iran, Islamic Republic of
من کلاس هشتم هستم وآرزوی قبولی تو دانشگاه شهید بهشتی رو دارم واسم دعا کنید
مليكا
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد شما كجايي هستين؟آخه منم كلاس هشتمم من كرمانشاهيم
نسيم
Iran, Islamic Republic of
من كرمانيم
نفس های بی هدف
Iran, Islamic Republic of
بامن همدردی نسیمی من اگه دانشگاه بهشتی نیارم خودکشی میکنم
Iran, Islamic Republic of
سلام مهتاب جون من پشت كنكوري ام از همون بچگي عاشق واقعي درس بودم از تفريحات بچگيم ميزدم ودرس مي خوندم تودنيا فقط درس خوندن برام معنا داشت هميشه هم جز نفرات برتر بودم از همون موقع همه در حيرت پشتكار واراده من بودند نمي دونم از سال سوم دبيرستان چي شد كه علاقم به درس خوندن 180درجه تغيير كرد آخه دليلشم نميدونم 2ساله كارم انه كه توخونه گريه كنم زنگي رو براي خودمو خانوادم جهنم كردم......نميدونم شايد خدا داره امتحانم ميكنه
فائزه
Iran, Islamic Republic of
وای عاشقتم مهتابجون منم میخوام اراده کنم ودندانپزشکی شهیدبهشتی قبول شم ازالان اسفند
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این اراده..
فاطمه
Romania
من شنيده بودم طرف درسش يه خورده معمولي بوده پزشكي دانشگاه تهران قبول ميشه ؛؛؛؛؛ اما اينجوريشو ديگه نشنيده بودم ؛؛؛؛حالا چيكار كردي كه رتبت اين شد؟؟
زهرا
Iran, Islamic Republic of
همچین چیزی امکان نداره
من خودم با معدل 18 پارسال اصن مجاز نشدم امسال هم امیدی ندارم لطفن حرف غیر منطقی نزنین
یاسی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید منم میخواستم بدونم این دانشگاه رشته بیو تکنولوزی و میگیره؟با چ رتبه ای میتونیم قبول بشیم در این دانشگاه؟
کتایون تاجیک
Iran, Islamic Republic of
بیخیال بابا به یکی اینارو بگو که باور کنه عزیزم یه بچه ضعیف فک کن یه درصد بتونه رتبه بشه
سرور
Iran, Islamic Republic of
واقعا !!!!!!!!!!من از پزشکا و دندانپزشکا متنفرم.....
ایشالا که موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
واقعا که ارادتون خیلی قوی بوده.با برنامه ریزی دقیق درس خوندین؟
خانوم دکتر آینده
Romania
امکان نداره
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خوشبحالت والا کاش ما هم با یه رتبه عالی قبول شیم
Iran, Islamic Republic of
سلام من در دوران ابتدایی دانش اموز متوسط بودم در کل عادت ندشتم زیاد درس بخونم و همش بازی و شیطونی می کردم ولی هر سال معدلم بالای 19 میشد وقتی وارد راهنمایی شدم جو رقابتی بود من عاشق درس خوندن شدم طوری که به بچه های دیگمون هم درس مدادم و وارد دبیرستان که شدم اوضاع همون طور بود و من جزء شاگرد ممتاز ها بودم و عاشق زیست و اکثرا زیست رو هم خیلی خوب می توانستم به بچه ها یاد بدم و همین طور فیزیک.فیزیکم خیلی عالی بود همه بچه ها به من میگفتن که تو پزشکی تهران قبولی عادت هم نداشتم زیاد درس بخونم 4و5 شنبه ها هم تا سوم دبیرستان همش استراحت می کردم خودم هم به امید جراحی وارد پیش شدم ولی در پیش همه چیز تغییر کرد و من نتوانستم خودم رو با محیط وفق بدم چون ادمی بودم که بدون برنامه کاراش می کرد در سال چهارم دانش اموز بدی شده بودم حتی برای امتحانات ترم اول هم من کامل درس هارو نمی خوندم ولی معدلم بالای 19 شد و همین باعث غرور بیجام شد و دیگه درس خوندن رو گذاشتم کنار و الان مثل چی پشیمونم...
نیلو
Iran, Islamic Republic of
منم از دوران ابتدایی قوی نبودم ولی واسه درسو پزشکی خیلی تلاش کردم چون تو درس خیلی حسودم دبیرستان خیلی افت کردم معدلام خیلی کمه باهمه چی کنار اومدم 3سال کل زندگیم شد درسو کنکور ب عشق پزشکی شهید بهشتی این ارزوی بچگیمه
ولی اونی ک پایینه همیشه هم پایین میمونه ب خواستن واراده ی قوی نیس
همه بهم میگفتن ازهمه بهتر میشی وپزشکی قبول ولی الان از همه بدتر شدم قید پزشکیم زدم بیشتر از تو مهتاب اذیت شدم
نی نی
Iran, Islamic Republic of
وقتی که شنیدم دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم از بس که خوشحال بودم اون روز تا صبح گریه کردم ....خونمون پر شده بود از مهمون همه بهم میخندیدن ... روزهای خوبی بودیادش بخیر
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
من با سهیمه منطقه3 و سهمیه 25 درصد جانبازی پدرم و رتبه ی سه هزار خودم به زور تونستم مامایی بیارم .....
سلام مطالب جالبی درمورد دانشگاه عرضه کرده بودید.اما بعد سه سال باز داغ دلم تازه شد چون من روز وشب به عشق دانشگاه شهید بهشتی برای کنکور درس خوندم اما آخرش دانشکاه زنجان قسمتم شد.والان که سال سوم دانشگاه هستم هنوزم افسوس می خورم. امیدوارم حداقل در مقطع ارشد دانشجوی این دانشگاه بشم.
وحید
Iran, Islamic Republic of
داداش گلم ...با توکل به خدا خوب بخون ان شا...قبول میشی...منم کارشناسی قزوین بودم ولی ارشد بهشتی قبول شدم...با ارزوی موفقیت برای شما. از طرف یکی از فارغ التحصیل های رشته مدیریت بهشتی.
تتتتتتتتتتتت
خوببببببببببببببببببببببببببببببببببب
الماس
سلام آقا وحید تبریک میگم .من هرسال دولتی یه شهر دیگه قبول میشم اما دوست دارم و یقین ارم میتونم بهشتی قبول شم .میشه راهنماییم کنی.ممنون میشم.
SALAM MAN HAMIN EMSHAB FAHMIDAM K ADABIATE BEHESHTI GHABOOL SHODAM KHEILI KHOSH HALAM OMIDVARAM HAME TOO UN DANESHGAHI K DOOS DARAN GHABOOL SHAN..
خوشیختانه از کامپیوتر شهید بهشتی قبول شدم ... فقط کمی استرس دارم چون بچه شهرستانی هستم ... دقیقا نمیدونم فاصله ی خوابگاه ها تا محل دانشکده چقدری میشه !!
رزباد
خوش به حالت
شقایق
Iran, Islamic Republic of
افرین
مهرماه 1371 در رشته برق الکترونیک (روزانه) شهید بهشتی قبول شدم و پنج سال از شیرین ترین سالهای عمرم را در آنجا ساختم. درس خواندم، بزرگ شدم و عاشق ... و امروز با دیدن این سایت احساس جوانی کردم درست به اندازه 20 سال.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز من هم مهر 71 رشته مدیریت قبول شدم .آن موقع دانشکده ما با برق یکی بود.یادش بخیر چه روزهائی بوذ
سلام امسال بعد از 2 سال پشت کنکوری بالاخره شهید بهشتی قبول شدم و میدونم که فقط لطف خدا بود...امیدوارم همه ی پشت کنکوریها تو سال بعد موفق باشن،دوستون دارم...
سما
خوشبحالت قبول شدی ما ک نشدیم.
شقایق
Iran, Islamic Republic of
افرین منم ÷ردیس قبول شدم
Iran, Islamic Republic of
من ورودی 91 هستم.روانشناسی شهید بهشتی روزانه قبول شدم
بهار
سلام چه رتبه ای اوردین؟
haniiii
Iran, Islamic Republic of
سلام من تورشته ریاضی باسهمیه منطقه1 شدم 20000به نظرتون میتونم تودانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاهای سراسری تهران چیزی قبول شم خواهش جواب بدید خلی حالم بده
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
احتمال زیاد می تونی منم رتبه م دو هزار بود ولی زیر گروهی که دوست داشتم 1000 شد تونستم برم علوم سیاسی.احتمالا بتونی بری چون تا 5000 هم بودن از دوستای من که بهشتی قبول شدن
سلام.با چه رتبه ای؟
Iran, Islamic Republic of
خوش ب حاااااالت.
من پیش دانشگاهی ام . آرزومه که رواشنانسی شهید بهشتی بخونم.
رتبه ات چند شد؟
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام رتبه ت چند بود كه روانشناسي اونم روزانه قبول شدي؟توروخدا جواب بدين من سردرگمم خودمم امسال كنكوريم
Iran, Islamic Republic of
daneshgahe khoobie vali yeki 2 hafte aval be khatere adame barnamerizi vase bachehai khabgah kheili sakhte...........
سلام من دانشجو نیستم اما دو سال بعد باید کنکور بدم تنها آرزوی من قبولی تو دانشگاه بهشتیه اما چیزی که منو میترسونه اینه که حتی درسخوانترین بچه های مدرسه مون نتونستن پزشکی قبول بشن برا همین یه سوال داشتم کسی که مثل من اهل تبریزه حداقل چه رتبه ای باید بیاره که تو پزشکی دانشگاه شهید بهشتی قبول بشه؟ خواهش میکنم جوابم رو بدید.---------------------------زیر50
حسن اردکانی زاده
Iran, Islamic Republic of
سلام.من دانشجوی رشته ی بزشکی شهید بهشتی هستموباید بگم ترس شما کاملا به جاست و شما نمیتوانید قبول شوید
دی
جناب محترم قرار نیست شما نظر بدین کی قبول میشه کی قبول نمیشه .این نظر رو سازخود بهشتی میده در ضمن فقط شما هم تنها نفر قبول شده در بهشتی نیستین الان خواهر منم دندانپزشکی بهشتی درس میخونه بعد 3سال قبول شد
داری
عزیز خودتو ناراحت نکن این یارو معلومه حالش خرابه
ندارم
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم داری جون خوب زدی تو پرش
زهرا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید خواهر شما چه رتبه ای آورد؟ منم می خوام دندانپزشکی اونجا قبول شم از دی پارسال دارم می خونم امسالم دارم می خونم خواهر شما چجور قبول شد؟
داری
بچه مردمو نا امید کردی که بره خودشو بکشه چی جوابشو میدی اون دنیا
Iran, Islamic Republic of
برای قبولی تو دانشگاه شهید بهشتی باید رتبم چن بشه؟
اذین اکبریان
United States
سلام من خیلی دانشگاه شهید بهشتی رو دوست دارم می خواستم بپرسم باید توی کنکور رشته علوم انسانی رتبه چند بیاری که بتونی شهید بهشتی فبول بشی؟ ممنون
شقایق
Iran, Islamic Republic of
سلام من دانشجوی ÷ردیس بین الملل شهید بهشتی هستم عزیزم اگه ÷ردیس میخوای میتونی قبول شی
vahid
Iran, Islamic Republic of
من خودم امسال بهشتی قبول شدم . بیماری مثل تو لازم نیست برای بقیه تخمین رتبه بکنه ! .. دوست عزیز شما تلاشتو بکن انشاالله قبول میشی نگران نباش ...
Iran, Islamic Republic of
Hahahaha damet garm
Iran, Islamic Republic of
امن قبول میشم شکی هم ندارم شما هم بهتره ب جای تضعیف روحیه بشینی درستو بخوتی |:
فائزه
Iran, Islamic Republic of
واقعا عقده ای هستی
سیده نرگس حسینی
Germany
]چرا خواستش نابه جاست؟خواستن توانستن است.....
Iran, Islamic Republic of
رتبه بايدزيرهزارباشه
کیوان
اتفاقا با این نظر موافقم اگه شما بخوای بقیه رو ببینی بگی اونا که درسخونن قبول نشدن پس من قبول نمیشم نشد من خودم دانشجو پزشکی دانشگاه اصفهانم راضی هم هستم چون دانشگاه دم خونمون هست تو دبیرستان بودم هیچ کدوم از بچه خر خون ها قبول نشدن ولی من که معدلم از همشون پایین تر بود قبول شدم فقط به یه دلیل اونا هی میگفتن باید روزی 25 ساعت درس بخونیم و فلانی قبول نشد با این همه خوندن و این حرفا ولی من به هیچ کدومشون توجه نکردم بالاخره همه ما با هم متفاوتیم من هم فک میکنم اگه شما طرز فکرتو تغییر ندی 200 درصد قبول نمیشی :)
United States
سلام من دو سال دیگه کنکور دارم میخاستم ببینم کمترین رتبه برای قبولی روانشناسی در دانشگاه شهید بهشتی چنده؟
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان منسال94 کنکور دارم خیلی دوست دارم پزشکی قبول بشم اونم دولتی تهران فقطه فقط شهید بهشتی.میشه بگید رتبم باید چند بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
سلام به همه ی بروبچ من واقعا عاشق پزشکی هستم و تنها ارزوی زندگیم اینه که شهید بهشتی قبول شم من 2سال دیگه کنکور دارم ولی از همین الان تلاشموشروع کردم واگه خدابخاد به ارزوم میرسم به خودم قول دادم که تااخرش بمونم و کم نیارم نمیدونم چرادارم اینارو مینویسم ولی......بدونین که اگه تمام تلاشتونو بکنین موفق میشید من شهرکرد درس میخونم واستادای خییلی توپی دارم به خاطر همین یه خورده امید دارم خیلی حرف زدم ببخشید ... دوستان دیدارمون دانشگاه شهید بهشتی
انشاا... قبولی عزیزم
سلام دوست عزیزی که روانشناسی بهشتی قبول شدی لطفا رتبه ی منطقه و کشوریت رو دقیق ذکر کن من میخوام بدونم چرا با رتبه ی خوبم قبول شدم.
سلام دوست عزیزی که روانشناسی بهشتی قبول شدی لطفا رتبه ی منطقه و کشوریت رو دقیق ذکر کن من میخوام بدونم چرا با رتبه ی خوبم قبول نشدم.
جای منو نگه دارین از مهر 91 دانشجوی ارشد اونجام.به امید دیدار
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید.دوس داشتم بدونم این دانشگاه رشته ی تازه تاسیس بیوتکنولوژی رو داره یا نه و در صورت داشتن رتبه ی چند میخواد و چن نفر دانشجو بر میداره.....ی سوال دیگه در مورد رشته ی ژنتیک و ظرفیت این بخش داشتم.ممنون میشم اگه جواب سوالمو بگیرم
Iran, Islamic Republic of
من ورودی 91 هستم.روانشناسی شهید بهشتی روزانه قبول شدمرها جون میشه رتبتو بگی؟؟؟ممنون میشم
Germany
چه قدر دلم میخواست بهشتی قبول شم با رتبه 69علامه قبول شدم واقعا امسال بدجوری دانشجو گرفتن.
رتبت چند بود دوست عزیز من حیلی دوس دارم به اونی که شما رسیدی برسم
سلام من امسال پرستاری شهیدبهشتی قبول شدم خیلی خوشحالم هرچند انتظارداشتم تهران قبول شم اما الان راضیم...
Iran, Islamic Republic of
افرین تبریک میگم رشته خوبی قبول شدی..
Iran, Islamic Republic of
با چ رتبه ای
باسلام من بچه شهرستانم سال اینده باید ارشد امتحان بدم میخواستم بدونم برای قبولی رتبه چند باید بگیرم برای روزانه وشبانه .ممنون اگه جواب بدین
parto
سلام من الان ترم دوم دانشگاه شهیدبهشتی ر شته پزشکی جراحی مغزو اعصاب دارم میخونم....خیلی سخته اما باتلاش فراوان بهش میرسید اگه سوالی داشتیدبا من درتماس باشید..فقط 1 نصیحت ازمن به همه دوستای گلم این که فقط و فقط درس بخونید
پرستو
United States
ببخشید من ارشد فیزیولوژی میخونم و برای دکتری میخام نورولوژی شرکت کنم اگه ممکنجه راجع به موقعیت شغلیش برام توصیح بدید.سپاسگزارم
رادين
United States
ببخشيد ميشه بگيد رتبه تون چند بود
م . خ
با عرض سلام و خسته نباشید . من در دانشگاه شیراز در مقطع ارشد رتبه اول هستم ... دوست دارم در مقطع دکتری به دانشگاه شهید بهشتی بیایم .... مایلم بیشتر در مورد خوابگاه متاهلی دانشگاه شهید بهشتی بدونم ... اگر کسی اطلاع داره بگه لطفن . ممنون
رادين
United States
ميشه درصد لازم در كنكور براي قبولي در رشته دندانپزشكي شهيد بهشتي رو بگيد
مهربون
سلام من کنکوره 93 ای ام و آرزومه روانشناسی بالینی دانشگاه شهیدبهشتی قبول بشم میشه بگید با چه رتبه ای می تونم؟
راستی خواهش میکنم بگید به جز این دانشگاه چه دانشگاه های خوب دیگه ای هست که این رشته را داره؟
بارانا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما دقیقا رتبه ی چند اوردین تو کنکور؟
France
من 2 سال دیگرکنکور دارم و نمی دانم چه رتبه ای باید در کنکور بدست بیاورم تا پزشکی روزانه در این دانشگاه را برسانم
Iran, Islamic Republic of
سلام من همیشه عاشق این بودم که بیام تواین دانشگاه درس بخونم اما نشد و تا اخر عقدش تو دلمه...............
من عاااااشق این دانشگاهم خوش بحال کسایی که اونجان/من دانشجوی روانشناسی هستم توروخدایکی بگه چیکار کنم اونجا قبول شم ارشد ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط امیدوارم در آغاز سال تحصیلی 92-93برای ثبت نام به دانشگاه شهید بهشتی بیام
رضا
United States
ایی گفتی هاا..... .
رضا
United States
سلام به همه ی دانشجو ها من عاشق اهواز و دانشگاه شهید چمرانم 93 کنکور دارم ارزوم قبولی حقوق تو این دانشگاهه حداقل رتبه در منطقه دو باید چند باشه؟لطفا اگه میدونید جواب بدین ممنون.
Iran, Islamic Republic of
سلاممن امسال کنکور دارمو از بچگی ارزوی خودم و بابام این بوده که پزشکی شهیدپزشکی قبول شم..برای رسیدن بهش هم خیلی وقته که شروع کردم..توروخدا شما هم برام دعا کنین..----------پيروز باشيد و همه جوانان ايران زمين، عاقبت بخير
سلام!!!من سال 92 کنکور دارم!!عاشق شهید بهشتیم!!!!میشه بگید نرم افزارش چه رتبه و ترازی میخواد؟؟؟دوست عزیزی که گفتی کامپیوتر بهشتی میری میشه رتبت رو بگی؟؟!!!!
nilufar
salam mikhastam bedonam che rotbei vase qabolii mohandesiye memariye in daneshgah lazeme?
Iran, Islamic Republic of
سلام من دو سال دیگه کنکور دارم وعاشق دانشگاه بهشتیم.دارم تلاشمو میکنم.بابای خودم فارق التحصیل شهید بهشتی بوده و ارزوش اینه که من دندونپزشکیه بهشتی قبول شم.ارزوی خودمم هست البته داروسازی رو هم دوست دارم.میخواستم سوال کنم تراز و رتبه ات باید زیر چند باشه تا قبول شی....
Iran, Islamic Republic of
عاشق دانشگاه شهیدبهشتیم به امیدموفقیت درارشد
Iran, Islamic Republic of
سلام ب همه بچه های باحال بهشتی دانشجوی ترم3 "مامایی"هسم.کلی رشتمو دوس دارم اگ بذارن ماماها کارشونوبکنن!!!!!!!!!!!!!البته تو ایران
سلام من دانشجوی سال اخر فیزیک هستم میخواستم ببینم واسه اینکه برای ارشداتمی مولکولی شهید بهشتی را قبول بشیم رتبمون حدودا بایدچندباشه؟
Iran, Islamic Republic of
سلام.من ورودی 91 لیزر شهید بهشتی هستم.برای اتمی مولکولی گرایش لیزر حدود 120 به پایین.وبرای اتمی مولکولی گرایش پلاسما حدود 150 به پایین
parisa
Iran, Islamic Republic of
دممممممممتتتتتتون گرم واقعا
Iran, Islamic Republic of
لاممن امسال فيزيك بهشتي قبول شدم هرچند انتظارم از خودم درحد برق شريف بود ولي سر كنكور بد آوردم ديگه.ولي عاشق فيزيكم. علم يعني فيزيك
Iran, Islamic Republic of
منم دو سال دیگه کنکور دارم عاشق پزشکی شهید بهشتیم امیدوارم به آرزوی خودم برسم و همچنین همه ی بچه ها به آرزوشون برسه . بهشتیا دو سال دیگه ورودی 93 میام پیشتون.
تورو خدا کمک یا دانشجوی فیزیک که واقعا فیزیک رو دوست داره با من تماس بگیره من اطلاعات ندارم ولی عاشق فیزیکم
داغ د يده
سلام منم عاشق فيزيك بود م اون هم تو شريف خور دم به بو مى گزينى الان فردوسى مشهدم با تمو م عشق كه ذره إي كم نشد سه ترم مشروط شده ام فقط علاقه كا فى نيست با يد استقامت زيادى دربر ابر مشكلات دا شته با شى خوب فكر كن حد اقل بأيد دكترا بگيرى وتا زه برسي اول رآه
منم عاشقم٠٠٠٠
سلام به همه دوستان شهید بهشتی من تمام ارزوی زندگیم اینه که پزشکی بهشتی قبول بشم و امسالم کنکور دارم تو رو خدا دعا کنین به ارزوی موفقیت همه دوستان
خدا كنه منم قبول شم
سلام بر شما دوستان. من کنکوری هستم و آرزومه که دانشگاه شهید بهشتی قبول شم. دعا کنید در حسرتش نمونم و خوش به سعادته آن ها که این دوره رو سپری کردند.
فاطمه1.....شما با اون پشتکار و استعدادی که دارین به راحتی ارشد قبول میشین...تازه ورودی 88 هستین
سلام میشه بگید رتبه ی مورد نیاز برای قبول شدن تو رشته ی تربیت بدنی شهید بهشتی و دانشگاه تهران چنده؟ممنون.
یامین کیانی
سلام .رتبه تون چند بوده
یامین
سلام .تشکر می کنم از تمام دوستانی که نظر و هدف هاشون رو نوشتند و امید وارم همه به هدف هاشون برسن چون من با خواندن این هدف ها به خودم اومدم
سلام..من دانشجوی شهید بهشتی هستم رشته پزشکی...خیلی خوشحالم که به ارزوی دیرینه ام رسیدم...به امید رسیدن همه دوستان به ارزوهایشان..
بهار
Iran, Islamic Republic of
با رتبه 184 منطقه 2 پزشكي شهيد بهشتي حتما قبولم؟
Canada
سلام دوستایی که پزشکی بهشتی میخونیدمنم میام حالا میبینید! اگه بشه تا اخر عمرم کنکور میدم تا اخرش بهشتی پزشکی قبول شم!
سلام . معماری بهشتی رتبه چند می خواد ؟لطفاجواب بدید .
Iran, Islamic Republic of
سلام برام دعاکنید که سال دیگه من هم جزءدانشجو های رشته دندان پزشکی شهید بهشتی باشم.
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
چی شد؟؟؟؟؟؟جز دانشجوها شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
سلام بچه ها منم عاشق اینم که پزشکی شهید بهشتی قبول بشم و به تمامی کسایی که پزشکی شهید بهشتی می خونن افتخار می کنم و برای همه کسایی که دوست دارن پزشکی قبول بشن آرزوی موفقیت می کنم
سلام به دانشگاهی که از الان رزروش کردم!!دارم میام!!پزشکی مغز و اعصاب!!2 سال دیگه کنکور دارم دعام کنید!!چون میخوام حتما بهش میرسم!!دارم میرم شمام بیاین!!
لیلا
Iran, Islamic Republic of
واست دعا میکنیم..
من دانشجوی دکتری دانشگاه ازاد هستم . اما همیشه حسرت دارو سازی شهید بهشتی رو می خورم با اینکه الان 32 سالمه اما تصمیم گرفتم 93 کنکور بدم و شانسمو امتحان کنم نمی دونم چی میشه . حداقل دیگه ارزو به دل سالهای سال نمی مونم اگه قبولم نشم می دونم تلاش کردم و نشد .
لیلی
Iran, Islamic Republic of
من دانشجوی مامایی هستم و عاشق رشتمم. منم عااااااشق شهید بهشتی بودم ولی الان در جوار امام رضا مشغول تحصیل هستم..مشهد!
حرفاتون خیلی با حال بود بهم امید داد .. واسه ارشد.. واسه تهران.. واسه شهید بهشتی.. واستون دعا میکنم ,واسم دعا کنین..یا علی
سلام من دانشجوی رشته شهرسازیم بزرگترین ارزوم قبول شدن تو گرایش طراحی شهری دانشگاه شهید بهشتی مطمئنم که میتونم شمام برام دعاکنید.
سلام.منم برای پزشکی دانشگاه بهشتی برنامه ریزی کردم.برام دعا کنید.امیدوارم شما هم موفق باشید
United States
سلام به همه من سال 93 کنکور دارم امیدوارم از دانشجو های شهید بهشتی بشم واینکه همه به ارزوشون برسن. تلاش میکنم.تلاش میکنم تلاش میکنم.
Iran, Islamic Republic of
من دانشجوی سال اول دندون این دانشگام خیلی خوش میگذره شما هم بیاین
Iran, Islamic Republic of
خوش بحالت دوست عزیز
ازت خواهش میکنم هرزیارتگاهی که رفتی منویادت نره لطفاازصمیم قلب برام دعاکن امسال نه سال بعدبیام پیشت اگه واسم دعا نکنی مدیونی
سلام.من عاشق پزشکی ام وبرای رسیدن بهش هرکاری می کنموبرای همه کسانی که می خواهند پزشکی قبول بشن وکسانی که قبول شدن آرزوی موقفیت دارم.فقط بهتر بود چند عکس از فضای داخلی دانشگاه راهم نشان دهید.
Iran, Islamic Republic of
سلام.من ورودی 91 هستم بارتبه ی356 خیلی دوست داشتم حسابداری شهیدبهشتی قبول میشدم.خوش به حال اونایی که اونجا قبول شدن
یاسی
سلام.چه رتبه ایی برای حسابداری شهید بهشتی میخواد .ممنون میشم بگین
Iran, Islamic Republic of
سلااااااااااااااممن سوال داشتم میشه یکی که نظر منو مخونه بیاد به وبم و اسم درس های پزشکی رو بهم بگه و یکم فضاشو توصیف کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من حديث هستم و عاشق پزشكي از الان به خودم ميگم دكتر چون ميدونم كه همون سال اول يعني 1393 اگه كنكوري باشه قبول ميشم و مرم ميشينم تو دانشگاه دلخواهم. من كه اميدوارم شما هم برام دعا كنين لطفا... مرسي
Iran, Islamic Republic of
سلام من ورودی 79 ادبیات فارسی شهید بهشتی هستم. هنوز هم با بعضی از هم کلاسی های خیلی خوبم رابطه دارم . ما واقعا همدیکه رو خیلی دوست داریم .با اینکه تو یک شهر نیستیم ولی از طرق مختلف هنوز در ارتباطیم . شیرین ترین خاطرات رو از دانشگاه دارم . خیلی خوشحالم که این تجربه رو به دست آوردم. امیدوارم شما ها هم همیشه خوش باشید.
slm b hame davtalabine konkore 92 va asheghaye ravan shens30ye behshti va tamame daneshjohaye ravane beheshti bomide khoda sal dg mibinametooooon bgo ishalla
Iran, Islamic Republic of
سلام من علیرضا هستم دانشجوی حسابداری خیلی دوست دارم واسه مقطع فوق لیسانس در دانشگاه شهید بهشتی اقتصاد بخونم دکترای اقتصاد هم اونجا بگیرم
سلام من شهید بهشتی درس میخونم از اون رشته های توپش بابا این خبرایی که شما فک می کنید نیست خیلی هاپشیمونن که قبول شدن!
سلام من خیلی دانشگاه شهید بهشتی رو دوست دارم می خواستم بپرسم باید توی کنکور رشته علوم انسانی رتبه چند بیاری که بتونی شهید بهشتی فبول بشی ممنون
United States
سلام...توروخداواسم دعاکنیدمن بایدبه خیلی از آرزوام برسم....بایدبه یه نفر یه سری چیزارو ثابت کنم...دوستون دارم...
سلام من شهید بهشتی درس میخونم از اون رشته های توپش بابا این خبرایی که شما فک می کنید نیست خیلی هاپشیمونن که قبول شدنچرا؟
anahita
پشیمونن؟؟؟؟؟؟ اخه چرا؟؟؟ دارن بهترین دانشگاه درس میخونن!!!! منم ارزومه ارشد روانشناسی اونجا باشم
داری
تو پیام نور م نمیخونی از دست خطت پیداس {هه هه هه} معلومه عشق دانشگاه داری البته خیلی خوبه
سلام من ورودی 93 دانشگاه شهید بهشتی خواهم بود !آرزومه پزشکیو توی این دانشگاه قبول شم تورو خدا واسم دعا کنید.
سلام من دانشجوی بزشکی شهید بهشتی ام....بچه ها اسون نیست ها تلاش میخواد خیلی زیاد اما غیر ممکن هم نیست چیزیه که بدست اوردنیه اما سخت.....
samaneh
وایییییییییییییییییییییی 5 ماه مونده کنکور 93 من تا امروز هیچی نخوندم امروز واقعا شروع کردم به نظر شما میتونم قبول شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دانش آموز دوم دبیرستان هستم..یکی از آرزو هام ورود به این دانشگاستسلام من دانشجو نیستم اما دو سال بعد باید کنکور بدم تنها آرزوی من قبولی تو دانشگاه بهشتیه اما چیزی که منو میترسونه اینه که حتی درسخوانترین بچه های مدرسه مون نتونستن پزشکی قبول بشن برا همین یه سوال داشتم کسی که مثل من اهل تبریزه حداقل چه رتبه ای باید بیاره که تو پزشکی دانشگاه شهید بهشتی قبول بشه؟ خواهش میکنم جوابم رو بدید.---------------------------زیر50
من اگه بخوام رشته دارو سازی قبول بشم.. رتبه ام باید چند باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه اطلاع دارید میشه بیاید وب سایتم بهم بگید
سلام با رتبه ی 900یا1000منطقه 2میشه
یکی از دوستام در سال90با رتبه ی 894قبول شد.
elahe
امیدوارم اگه کارشناسی نشد لااقل سال بعد ارشد طراحی شهری بهشتی قبول شم.
رسول
باسلام دوستان من ازتمام ثروت های دنیافقط همین پزشکی دانشگاه بهشتیو میخوام نمیدونین استخوان هام هم درآرزوشن توروخدادعاکنین
مینو
من2 سال دیگه کنکبور دارم بزرگترین ارزوم اینکه داروسازی شهید بهشتی قبول شم.توروخدا برام دعاکنید.ممنونم......
دانی
بابا شما یه طوری ارزو میکنین شهید بهشتی قبول بشین که خودم که برق شهید بهشتی میخونم دلم اب افتاد
shohreh
سلام كاش يه عكس از دانشكده علوم پزشكي هم ميذاشتين اخه قراره كنكور92پزشكي شهيدبهشتي بيارم.اميدوارم همه مثه من موفق بشن.
elahe
من 18 بهمن کنکورارشد مدیریت دادم یکی از ارزو هام اینه که شهید بهشتی قبول شم یعنی این قدر شهید بهشتی ودوست دارم که وقتی عکساشو میبینم اشک تو چشمم جمع میشه میدونم که امسال قبولم امیدوارم همتون موفق باشید
شهلا
Iran, Islamic Republic of
سلام همتون موفق باشید من 18 بهمن کنکور دادم اهای اونایی که شهید بهشتی درس میخونین من سال دیگه شهید بهشتی ام انشالله واسم دعا کنین دوستون دارم
میثاق
از همین الان 1 صندلی برای من کنار بزارید. من 2 سال دیگه کنکور دارم از همین الان شروع کردم خواهش می کنم برام دعا کنید که قبول شم ..... خدایا خودت کمکم کن ..... حد اکثر رتبه برای قبول شدن پزشکی چنده؟ ..... اگه میدونید بگید خواهشن
پرستو
سلام هم دانشگاهیای عزیزم.........منم دارم تلاشمو میکنم که انشالا اول مهر پیشتون باشم.خیلی دوستون دارم هم شمارو هم دانشگاهمونو......... خدافظظظظظظظظظظظظ
مهسا
سلام سال 84 دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم...بهترین روزهام وخاطره هام اونجا شکل گرفت...عاشق اون دانشگاه هستم وارزو میکنم باز هم اون روزها برگرده...هنوز بعد از گذشت سالها وقتی یاد اون روزها وبچه ها وشلوغی هامون میوفتم گریه ام می گیره...یه تیکه از بهشته...هم منطقه خوبی هست هم طبیعتش قشنگن هم دانشکده هاش وهم بچه هاش...اخه من اونجا عاشق شدم...از بچه های علوم پایه هستم....اون دانشکده یه چیز دیگست حتما برین ایندانشگاه درس بخونین...به خدا زندگی می کنین اونجا
مریم
سلام:)
من هم سال 79 در رشته ریاضی کاربردی دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم و بهترین خاطراتم رو از اون دوران دارم.
بسیار شده که در وصف این دانشگاه گفته ام : دانشگاه شهید بهشتی یه تکه از بهشت هست و امشب دیدم شما هم نظری مثل من دارید.
من هم مثل شما وقتی یاد دانشگاه شهید بهشتی می افتم، گریه ام می گیره.
امشب اونقدر دلم برای دانشگاهم تنگ شده بود برای عکس هاش توی گوگل جستجو کردم تا آروم بشم.
من هم امیدوارم که باز هم فرصتی دست بده و دوباره دانشجوی این دانشگاه باشم. البته در مقطع ارشد.
با آرزوی همچین روزی برای من و شما
Tahereh
سلام مرسی بابت اطلاعاتی که در اختیارم گذاشتید برای قبولی در رشته ی روانشناسی و دندانپزشکی چه رتبه ای باید داشته باشیم؟ لطفا نهایتشو بگید و راست
دکتر نفیس
Latvia
اول مهر سال دیگه:سلام من دانشجوی پزشکی شهید بهشتیم زیاد درس خوندم تا همه رو به آرزوشون برسونم بعد خودم به آرزوم برسم ایشالله با توکل به خدا بچه ها شما هم قبول میشید
Iran, Islamic Republic of
سلام من اتنا هستم و بشت کنکوری هستم خوشبحالت که شهید بهشتی قبول شدی برای منم دعا کنید
par par
man az mehre 92 daneshjo0ye memarie beheshtiaaaaaam :D
شيرين
توروخدا بگو چه رتبه اي اوردي اخه منم دوست دارم معماري شهيد بهشتي قبول شم پارسال كنكور دادم ولي قبول نشدم؟جون مادرت بگو؟بگو چه درصد هايي اوردي؟روزي چقدر درس ميخوندي؟كي شروع كردي؟
فریناز
United States
سلام من کنکور سال گذشته بد شانسی اوردم اما امسال ان شا... باید بزشکی شهید بهشتی قبول شم تو رو خدا دعا کنید.
یامین
سلام امید وارم همه به هدف
هاشون برسن
محبوبه الیاسی بختیاری
سلام من دانشجوی کارشناسی زیست شناسی علوم گیاهی هستم میخواستم بدونم میشه کارشناسی ارشد تو پژوهشکده ی گیاهان دارویی شهید بهشتی پذیرفته بشم؟شرایطش چیه؟من میخوام فیزیولوژی گیاهی ادامه بدم.
خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی سردرگمم
فرزانه
سلام.من هم در آينده اي نه چندان دور دانشجوي دانشگاه شهيد بهشتي خواهم شد در رشته ي پزشكي.الان سال اول دبيرستان هستم. من را به خاطر بسپاريد.
فرناز
من فرنازم وانشاالله ورودي 93 دندان ميشم برام دعاكنين
anahita
سلام من دانشجوی کارشناسی روانشناسی ازادم..... داغ دلم تازه شد
یعنی بزرگترین ارزوم ازاول دبیرستان بودن در اونجاس عاشقشممممم
انشالا ارشد و دکتریمو اونجامیگیرم
shima
سلام لطفا یکی بمن بگه رتبه لازم برای قبولی در مامایی این دانشگاه چیه..منطقه دو.. ممنون
نسیم
Iran, Islamic Republic of
من رتبه ام 6000شد مامایی شهید بهشتی قبول شدم
سلام
من هم در کنکور سراسری 92 دررشته ی تجربی ازمون دادم پشت کنکور هستم امیدم این است که در رشته ی پزشکی تو این دانشگاه با رتبه ی مورد نظر این دانشگاه قبول بشوم برای همه ی شما ارزوی موفقیت دارم
شبیر
United States


من دیدم کنکور 91 پزشکی بهشتی تا 340 منطقه1 (872 کشوری) گرفته بود!

ایشا ا... که با زحمتات به اون چیزی که میخوای میرسی
samira
ای کاش تو دانشگاه مدیریت و حسابداری رشته ی مدیریت جهانگردی هم بود
rahele
salam man arezum france sh.beheshti bud vali esfahan ghabul shodam bad darkhaste mehmani dadam in daneshgah ba darkhastam ghabul karde vali hala nemidunam biam ya na be nazare shoma che kar konam????????????????
جعفر
من 6 سال مي رفتم دانشگاه شهيد بهشتي
از جنوب تهران به شمال تهران
كارشناسي و ارشد اونجا بودم
مديريت
روزگار خوبي بود
راضي بودم ....
سهيل
درود
من از طريق استعداد درخشان بدون كنكور ارشد تو رشته مهندسي برق جذب دانشگاه شهيد بهشتي شدم؟سطح دانشگاه چطور/ميخام براي apply اقدام كنم
سپاسگزارم
سهيل
سهيل
چرا كسي جواب نداد ؟
عزيزم من باسخ ميدم خوشبحالت
سلام من تازه کنکور92رو دادم ارزوم قبول شدن تو رشته پزشکی شهید بهشتیه
عرفان
با سلام من رتبه 15000 منطقه 3 آوردم اميدي به قبولي در دانشگاه هاي روزانه دارم رشته رياضي فيزيک هستم

--------------------------
فيزيك -دانشگاه ولي عصر/عج /رفسنجان - روزانه
مهندسي كشاورزي -مكانيك ماشينهاي كشاورزي -دانشگاه محقق اردبيلي -اردبيل - روزانه
رياضيات وكاربردها-دانشگاه مازندران -بابلسر - روزانه
فيزيك -دانشگاه گلستان -گرگان - روزانه
فيزيك -دانشگاه سيستان وبلوچستان -زاهدان - روزانه
و بسياري رشته هاي كارداني روزانه
فرشته
من93کنکوردارم عاشق این دانشگاه ورشته ی پرستاریم.الان تیزهوشان درس میخونم به نظرتون میشششششه؟
DSW
United Kingdom
چرا نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسين
Iran, Islamic Republic of
اگه به خودت ايمان داشته باشي وبابرنامه پيش بري و تلاش كني حتما ميشه.
من سه سال ديگه كنكور دارم ميشه بگين رتبم ازچند تاچند بشه تو اين دانشگاه مي تونم قبول بشم.
----------
بستگی به رشته انتخابیت داره .... رشته های مهم و پرطرفدار زیر 100 و رشته های متوسط500 و رشته های دیگه زیر2000
کمال
بسیار ممنون
ستاره
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه بهم بگین با رتبه 12000 میتونم زیست عمومی رتو داشگاه بهشتی قبول شم؟
متین
من بارتبه ی 14000 چطور میتونم معماری بخونم؟
سینا
با سلام و خسته نباشید . من امسال تو کنکور سراسری رتبم 34000 منطقه 2 شد می خواستم بدونم با این رتبه می تونم فیزیک دانشگاه شهید بهشتی قبول شم یا لا اقل یکی از دانشگاه های سراسری تهران میشه با این رتبه فیزیک یا ریاضی قبول شد . لطفا کمکم کنید خیلی ممنون .
امیر
بله صدرصد می تونی فقط باید اعتماد به نفس داشته باشی وخونسردی تو کاملا حفظ کنی .
انشا الله قبول میشی
ثريا فاميلي
United States
با سلام. آيا در صورت قبولي در رشته علوم كامپيوتر شهيد بهشتي،امكان تغيير رشته به مهندسي كامپيوتر (شهيد عباسپور )كه امسال به شهيد بهشتي اضافه شده هست؟ شرايطش چيست
با تشكر فراوان
اشکان
آیابارتبه4000منطقه3امیدقبولی حقوق شهیدبهشتی دارم چون درصدام تو زیرگروه1خوبه........خواهشا سریع جواب بدین وقتم خیلی کمه

كدوم رشته ؟ انساني كمي سخته
اشکان
حقوق

---------------
خیر . امکان نداره
شبیر
United States
چرا توی رشته هایی مثله ژومورفولوژی و جغرافیا و ... شانس دارید یه سری به سایت کانون بزن حتما پیدا میکنی
samira
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته باشید.من امسال کنکور فرانسه شرکت کردم رتبم 292 و ترازو 6464 هست.احتمال داره روزانه یا شبانه شهید بهشتی قبول شم؟
شبیر
United States
حتما خانم حتما!!



شما دانشگاه تهران هم میتونید قبول شبد با این رتبه اگه منطقه 1 هستید که حتما

ایشاا... به اون چیزی که زحمت کشیدی و میخوای میرسی
سارا
Iran, Islamic Republic of
سلام بارتبه 3000 منطقه2 امکان قبولی شهید بهشتی هست؟خوابگاه میدن؟
امیر حسین
همین الان سازمان سنجش کدرشته دانشگاه شهید بهشتی گرایش برق و کامپیوترش رو حذف کرد معلوم نیست چرا هی اصلاحیه می زنند مگه قدرت و نرم افزار اونجا درس نمی دن پس برا چی باید خذفش کنند کسی هست جواب بده ؟
علی
سلام . راست میگه . یکی بگه چرا برق قدرت بهشتی (یعنی کد 10728) رو حذف کردن ؟؟؟ الان باید برق قدرت شهید عباسپور رو بزنیم ؟ خب شاید کیفیتش مثل خود بهشتی نباشه . توضیح بدید .
Kuwait
سلام .با رتبه ی1469 انسانی چه رشته هایی تو بهشتی میتونم قبول بشم
ميگنا
Iran, Islamic Republic of
سلام. منطقه يك باشي اين رشته ها قبول شي:
راهنمايي ومشاوره -دانشگاه خوارزمي تهران - روزانه
حقوق -دانشگاه سمنان - روزانه
راهنمايي ومشاوره -پرديس شهيدهاشمي نژاد-مشهد - تربيت معلم
حقوق -دانشگاه شهركرد - روزانه
حقوق -دانشگاه تبريز - شبانه
روانشناسي -دانشگاه بوعلي سيناهمدان - روزانه
روانشناسي -دانشگاه فردوسي مشهد - روزانه
حقوق -موسسه غيرانتفاعي ال طه -تهران - غيرانتفاعي
حقوق -دانشگاه كاشان - شبانه
حقوق -دانشگاه شهيدچمران -اهواز - روزانه
رشته هاي خوب تهران البته در دوره شبانه
خوش بينانه هم دانشگاه هاي تهران رو هم بزنيد . البته بستگي به استان محل زندگي تون هم داره
yasaman
سلام
میخاستم بدونم که حداکثر رتبه ی قبولی پزشکی برای کنکور چند هست؟؟؟
حجت مشایخ .داراب
Kuwait
سلام.میشه بهم بگین بارتبه ی1400.انسانی چه رشته ای میتونم قبول بشم ؟
حجت
Kuwait
س.من تورشته انسانی منطقه سه 1400شدم چه رشته هایی تو دانشگاههای تهران قبول میشم.
ميگنا
Iran, Islamic Republic of
روانشناسي -دانشگاه بين المللي امام خميني /ره /قزوين - روزانه
جغرافياوبرنامه ريزي شهري -دانشگاه شهيدبهشتي -تهران - روزانه
فقه وحقوق اسلامي -دانشگاه خوارزمي تهران - روزانه
حسابداري -دانشگاه رازي -كرمانشاه - روزانه
راهنمايي ومشاوره -پرديس خواجه نصيرالدين طوسي -كرمان - تربيت معلم
علوم سياسي -دانشگاه تهران - روزانه
روانشناسي -دانشگاه بوعلي سيناهمدان - روزانه
حسابداري -دانشگاه بجنورد - روزانه
حقوق -دانشگاه زابل - روزانه
اب وهواشناسي -دانشگاه تهران - روزانه
حقوق -دانشگاه گيلان -رشت - شبانه
تاريخ -دانشگاه شهيدبهشتي -تهران - روزانه

ميگنا : شما 100 انتخاب داريد . 20انتخاب اول رو خوش بينانه هرجايي و هررشته اي كه علاقه داريد بزنيد
ارام
امکانات عالی ومیتوان گفت مطالب خوب و جالبی در مورد دانشگاه بیان کرده بودید
رضا
یه سال "درس خوندم" یعنی حسابی
هدفم داروی بهشتی بود اما نشد
اشکال نداره و میگم
حالشو میگیرم کنکور 93
حسین
سلام
خسته نباشید
ممنون از زحماتتون.
میخواستم بدونم حداقل رتبه ای که برای قبول شدن در رشته فیزیک (گرایش اتمی.جامدات.هسته ای) (دانشگاه شهید بهشتی )
لازمه چقدره؟

با تشکر
ببخشید رتبه برای قبولی توی دندون پزشکی شهید بهشتی چنده؟؟؟؟؟؟؟؟
من رتبه 724 تجربی هستم.بهشتی قبول میشم ؟
سلام شک نکن که قبول میشی پسر خاله ی من با رتبه 4000قبول شده اونجا نمیدونم چجوری راش دادن تغذیه میخونه تازه فکر کنم منطقه3بوده
عسل
سلام
من امسال ارشد رشته مالکیت فکری حقوق قبول شدم
5سال ارزوی دست نیافتنیم بود
اماالان بهش رسیدم وهنوزباورم نمیشه
پس شماهم ناامید نشین خیلی زود بهش میرسید
باارزوی موفقیت برای همتوووون
وحید
Iran, Islamic Republic of
سلام به همکلاسی های خودم توی دانشکده مدیریت... من 4-5 سال پیش از بهشتی رشته مدیریت فارغ التحصیل شدم و توی یه ارگان دولتی مشغول به کار شدم .از دانشکاه و خوابگاه کلی خاطره و عکس دارم ...دانشگاه خوبیه من که راضیم . ان شاا... امسال میخام برای آزمون دکترا بخونم ....
سلام خواهش میکنم رتبه و تراز حسابداری رو در دانشگاه شهید بهشتی بگین
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام.من4سال دیگه کنکور دارم ولی از الآن استرس اون روز رو دارم. لطفا برای من اطلاعاتی درباره ی مکان دانشکده ی دندانپزشکی شهید بهشتی وحداقل رتبه برای قبولی دردندان پزشکی بنویسید.من نمی فهمم.این دانشگاه 10تادانشکده داره من که منطقه ی 17هستم می تونم دندان پزشکی قبولذ شم یانه؟وبا چه رتبه ای می تونم برم.لطفا آدرس خوابگاه دختران ر و برای من بنویسیدواین رو هم ذکر کنید کهآیا ساختمان دانشگاه از ساختمان های دانشکده جداست یا کنر هم اند.منظورم اینه که بعضی سایت ها می نویسن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یا دانشکده دندان پزشکی یا دانشگاه شهید بهشتی من می خوام بدونم این سه تا چه فرقی باهم دارن.ودرضمن اگه بنویسیدکه دانشکده پزشکی ودندان پزشکی چقدر فاصله دارند ممنون می شم.راستی این روهم بنویسید که آقای سمیعی سال چندم دانشگاه هستند.من به این اطلاعات خیلی نیاز دارم اگه بنویسید ممنون می شم.لطفا زود تر بزارید.خسته نباشید
hanie bahrami monfared
سلام.خيلي خوشحالم كه چنين مرجعي پيدا كردم.من ساكن قم و سال سومم و ميخواهم دندانپزشكي بهشتي قبول شم.لطفا بهم بگيد چه تراز و رتبه اي لازم دارم؟كدوم موسسه براي كنكور برم؟چطوري تست بزنم؟روش مطالعه ام چطور باشه؟

---------------------
رتبه زیر 100 کنکور
چرا؟؟؟پس من شنيدم كه زير 3000هم ميشه.
ya30
سلام من خیلییییییییییییی خوشحالم که شهیدبهشتی قبول شدم ورودی سال92هستم.جغرافیاوبرنامه ریزی شهری
فهیمه
منم دقیقا این رشته رو شهید بهشتی قبول شدم میبینمتتتتتت
مانا
سلام ورودی 92 هستم رشته ی جغرافی و برنامه ریزی روستایی . ایشالا هرکی بهشتی میخواد قبول بشه
منم شبیه شمام ولی برنامه ریزی روستایی
موفق باشی عزیز
ya30
سلام من شهیدبهشتی برنامه ریزی شهری قبول شدم ورودی92 هستم یک ماهه که دارم میرم دانشگاه ورشته و دانشگاهمو هم خیلی دوست دارم امیدوارم بچه هایی که دوست دارن بهشتی قبول شن به آرزوشون برسن منم سر نمازم براتون دعا میکنم .........ولی خودتون هم خیلی درس بخونین واقعا ارزشش رو داره...........................
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام شماها رتبه تون چند بوده كه جغرافياوبرنامه ريزي شهري قبول شديد؟جون ماماناتون جواب بدين د مردم از بس پرسيدم
فاطمه
سلام من دانشگاه بهشتی قبول شدم هرچند عاشق ررشتم نیسم اماراضیم و خدارو شاکرم
م
خوش ب حالت فاطمه خانم من دختریم ک 18روز ب کنکورم مونده واسم دعا کنید
Iran, Islamic Republic of
سلام ببینم بالاخره چی شد؟کنکورتوخوب دادی؟
نیایش
Iran, Islamic Republic of
سلام من میخوام دندون پزشکی دانشگاه تهران قبولشم ظاهرااستان قزوینم منطقه 1شده بااین حساب من بایدترازودرصدم چندباشه؟واسه داروسازی جه طور؟حتماجواب بدیدچون خیلی برام مهمه .
زهرا
من هم مدیریت صنعتی بهشتی قبول شدم...
خیلی خوشحالم.
dayan
man mikhastam bedoonam vase ghabooli pezeshki too shahid beheshti rotbe konkooram bayad chand bashe??????
ya30
2رقمی باید رتبتون بشه.
الناز
Serbia
من ورودی 92 ام رشته ی علوم تربیتی احساس غربت می کنم کی امسال این رشته رو این جا قبول شده؟؟؟؟؟؟
انصار
United States
هم رشته که نه ولی هم دانشکده ایم
ال
ااااااااا انصار توییییییییییییی ؟؟؟ :))))))
سالار مالمیر
Iran, Islamic Republic of
سلام .من تو آزمون سراسری امسال(92)علوم تغذیه شهید بهشتی قبول شدم .خوبه به نظتون.دانشجوهای هم رشته کمکم کنید
ya30
سلام بسیار رشته ی خوبی قبول شدید تبریک میگم منم دانشجوی همین دانشگاه هستم....مبارررررررررررررررررکه
مرضیه
ای بابا اصلا سخت نی من با رتبه 4000 شهید بهشتی قبول شدم
دانشجوی بهشتی
کدوم رشته حتماااااا شبانه آبیاری گل های روی قالی أره...................
فائزه
من قراره امسال كنكور بدم البته تو رشته زبان خيلي برام دعا كنيد خيلي دلم ميخواد بتونم تو اين دانشگاه درس بخونم.
Iran, Islamic Republic of
سلام میخواستم ازتون بپرسم که دانشگاه شهید بهشتی مهمان از ازاد تک درس قبول میکنه باتشکر
زهرا
سلام به نظرشمامیشه کسی که سال اول رتبش شده39000سال دوم داروسازی قبول شه من واقعاسال اول نخوندم الان سرم به سنگ خورده و پشیمونم کسی و سراغ دارین که تونسته باشه
پرستو
آره عزيزم من رتبه 5000 منطقه 3 سال 84 بودم كه سال بعدش رتبه 56 آوردم. آدم هر كاري ميتونه بكنه. فقط كافيه بخواد
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام به شما که تونستین به چنین موفقیتی برسین!خواهشا منو هم راهنمایی کنیین.من الان سال سومیه که دارم برا کنکور شرکت میکنم .میشه بگین شما باچه برنامه ای پیش میرفتید?خواهشا جوابمو بدی
سحر
سلام من ۹۲ کنکور تجربی دادم اصلا خوب نخوندمو ی رتبه ی خیلی بد اوردم میخوام93کنکور بدم۰تصمیمم برا داروسازی بهشتی واقعا جدیه ب امید خدا می خوام خیلی خوب بخونم تا بهش برسم.ب امید موفقیت
هستی
منم دوسال دیگه کنکور دارم .برام دعا کنید به آرزوم یعنی پزشکی شهید بهشتی یا تهران برسم تلاشمو می کنم. منم برای همه ی هم سن و سالام دعا می کنم . با آرزوی موفقیت هممون
lمصطفي
س.منم سال سومم منم اميدوارم قبول بشيم.فقط دعا يادت نره.ب اميد ديدار تو دانشگاه
سحر
Iran, Islamic Republic of
سلام بهمگی من امسال کنکوردارم وواقعادوست دارم بهشتی قبول شم معدلمم تقریبا19ه بنظرتون میشه.واسم دعاکنیدخواهش میکنم
سحر
Iran, Islamic Republic of
واسم دعاکنیدیکی ازرشتهامامایی هوشبری یااتاق عمل قبول شمومرسی
مسعود
سلام به تمام دانشجویان عزیز من یکسال و نیم دیگر کارشناسی امور فرهنگی میگیرم و به روانشناسی علاقمندم . اگر کسی از آخرین رتبه قبولی روانشناسی عمومی (ارشد ) خبر دارد به این پیر مرد اطلاع دهد .
فاطمه حیدری
سلام با چه رتبه و ترازی میشه تربیت بدنی بهشتی قبول شد؟
ya30
سلام با رتبه های 2000تا4500.
سحر
Iran, Islamic Republic of
من دانشجوی دانشگاه ازادهستم منطقه3.یه سوال داشتم میشه امتیازدانشگاه بهشتی روخرید شرایطش چیه توروخداجواب بدید

-------------------
نه نمیشه . قبلا میشد مثلا دو دانشجوی هم رشته دولتی بعد از توافق طرفین با همدیگر جابجا شوند ولی با دانشگاه آزاد اصلا نمیشه و فکرش را هم نکنید چون ایندو دانشگاه در تراز هم نیستند. شما فقط می توانید در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد مهمان شوید نه با دانشگاه دولتی
ya30
سلام عزیزم مگه نشنیدی دانشگاه جاب جایی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بله که می تونی جا ب جا کنی فقط باید توی اون ترمی که درس می خونی واحداتو کم برداری......موفق باشی
سحر
Iran, Islamic Republic of
توروجون مادراتون بگیدمن دخترخاله ام بهداشت بهشتی قبول شدخودم الان دانشگاه ازادم میتونم دانشگاهش وبخرم خودش یه رشته دیگه رو دوست داره

---------------
نه اصلا نمیشه!!
سارا
سلام من دانش اموز سال چهارم تجربی هستم خیلی دوست دارم معماری داخلی دانشگاه شهید بهشتی قبول بشم منطقه 22 تهران زندگی می کنم می خوام بدونم چه تراز و رتبه ای باید داشته باشم یکی راهنماییم کنه خدا الهی عوضش بهتون بده!ایشالا هرچی می خواین بدست بیارین
یک دوست
اخه ظلم نسیت بچه ادم از مادر دور باش
لیلی
دارم تمام تلاشمو میکنم.دعا کنید.ایشالا سال دیگه دندونپزشکی شهید بهشتی.....دارم میااااااااااااااااااااااااام
سمیرا خلیلی
ارزومه برا وکالت اونجا درسمو تموم کنم باید چه رتبه ای بیارم
نجمه
^_^ خیلی خوشحالم چون شهید بهشتی قبولیدمممممم ^_^
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت واسه ما هم دعا کن قبول شیم
ارزو
برام دعا کنید تنها ارزوی زندگیم قبولی این دانشگاس.سال بعد میبینمتون......
یه پشت کنکوری
سلام...امشب(شام غریبان)با خدا عهدکردم مث ادم درس بخونم تا پزشکی شهید بهشتی قبول شم می دونم که کمکم میکنه شمام واسم دعا کنید جز ورودی های 93 این دانشگاه توپ باشم.
Arian
United States
مي خواستم بدونم براي قبولي معماري شهيد بهشتي تو كنكور چه رتبه اي بايد آورد حدوداً
غزاله
سلام.من رشتم تجربیه همیشه درسم از همه چی برام مهم تر بوده.حالا فقط آرزومه یعنی از خدا میخوام شهید بهشتی قبولشم.برام دعا کنید
Germany
سلام
من سيزده سالمه و اول دبيرستانم از الان شروع كردم واسه كنكور ميخونم منطقه سه هستيم اصلا امكانات نداريم اصلا تو منطقه تا حالا كسي پزشكي قبول نشده منتها من ميخوام قبول شم برام دعا كنين
علی
Iran, Islamic Republic of
سلا م.من الان سه ساله پشت کنکور موندم به امید پزشکی دانشگاه تهران یا شهید بهشتی ،الان خیلی اعصابم خرده بخاطر اینکه هنوز هم پیشرفت چندانی نکردم و نگرانم که امسالم قبول نشم ،برام دعا کنین،
mah
سلام من هم کارشناسی و هم ارشد رو در رشته مهندسی برق بهشتی خوندم بدون فقط چون استرس کنکورو بخودت میدی قبول نشدی اگ با ارامش پیش بری قبولی نگران نباش
mah
من کارشناسی رو در دانشگاه بهشتی در رشته برق خوندم همیشه ارزو داشتم از ایران میرفتم سال پیش تموم شد درسم وسایلامو جمع کردم از ایران برم چون پدرم اجازه نداده بود به رویای کودکیم برم نذاشت دکتر قلب بشم گفت تو استعداد ریاضی داری الن هرشب حسرت دارم آخه چرا نباید دکتر میشدم انگار افسرده شدم متاسفانه وقتی خواستم از ایران برم دیدم ارشد همین دانشگاه قبول شدم چون معدل خوبی داشتم بهم گفتند بخون بعد برو میخونم اما دلم باهاش نیست فقط میخوام دکتر شم حسرت واشک نصیبم شد این رویا فراموش نمیشه فقط میخوام بگم بچها دانشگاه چندان مهم نیست برید دنباله ارزوهای شیرین ک مثه من حسرت نخورید و کارتون اشک وگریه نشه
تهمینه
عزیزم گفتنش واسه تو خیلی آسونه ولی امثال من بدبختتتتت ک همه اطرافیان منتظره شنیدن اسم ی دانشگاه توپ ازمن عشقو علاقه میمونه واسه دمه کوزه ک آبشو بخوره مجبورم هر رشته ای ک اونجا قبول شدم حتی اگه بقول دوستمون آبیاری گیاهان دریاییی باشه با سر بیاممممممممممممممم
حسین
سلام دوست عزیز منم وضیتم درست مثل توه ولی مثل سال های قبل زود خودتو نباز امسال باید بجنگی از همین الان شروع کن یا علی........
ثمین
Iran, Islamic Republic of
سلم منم دقیقا شرایط شمارودارم امسال کلاس کنکورم شرکت کردم لطفا کسایی که موفق شدن یه راهنمایی کنن چطوری درس خوندن
هستی
کی گفته نمیشه؟هگه شما تونستید ماهم میتونیم
محمد قربانی
ایا امسال در رشته دکتری پزشکی مولکولی دانشجو میگیرید
نصر ت ز هی
بسیار خوب بود
کنکور 93 که دادم میام برق شهید بهشتی به امید دیدار
فرهاد
United Kingdom
دارم میام
اشرف
Iran, Islamic Republic of
سلام . خیلی نظرات جالبی بود. من هم فارغ التحصیل ارشد تغذیه طیور از دانشگاه سراسری زنجان بودم ولی الآن بزرگ ترین آرزوم این است که بتوانم در مقطع دکترا تغذیه انسان دانشگاه شهید بهشتی بخوانم. نیاز به یک راهنما دارم تا حدودی در این زمینه تحقیق کردم( راجع به رشته و ورود به آن) ولی رزومه پژوهشی در این زمینه ندارم از دانشجویان تغذیه دانشگاه شهید بهشتی خواهش می کنم اگه کسی می تواند راهنماییم کنه ممنون می شم و اگه کسی برای پژوهش نیاز به همکار داره من هستم خدمتتون! یک سؤال دیگم داشتم به نظرتون امکانش هست من الآن فقط 11 ماه تا کنکور وقت دارم و چون پارسال فارغ التحصیل شدم حس می کنم بعضی چیزا یادم رفته می توانم قبول شم؟ چه رتبه ای می خواهد؟ مصاحبه را چه کار کنم؟آدرس میلمم می دم هر کس چیزی در این باره می دانه کمکم کنه وقتم کمه امیدم یکم کم شده!!!Ashraf_charmgar@yahoo.com
mah
دانشگاه ما خوبه اما من که به آرزوی پزشکی نرسیدم دارم ارشد برق میخونم اما میخوام از ایران برم وپزشکی بخونم شاید شاید شاید حسرت به دل نمردم رویای کودکانه پدرم چرا اجازه ندادی به این رویا برسم حالا باید حسرت بخورم
مینا
Iran, Islamic Republic of
کنکوریم سال دیګه جام اینجاست میدونم
نفیسه
س.من جهارم هستم قرار کنکور بدم.خیلی هم دوست دارم این دانشگاه قبول شم یعنی میشه که بشه
زينب
دوساله كه ازدانشگاه شهيدبهشتي انصراف دادم آياصندليم محفوظه
س
Germany
سلام..
یاد پارسالم افتادم..
خیای درس خوندم ولی سر جلسه بد اوردم رتبم شد 200 ولی شکر خدا خیلی راضیم شهید بهشتی قبول شدم اقتصاد پول و بانکداری
با اینکه رتبم باید زیر 100 میشد ...
شما درس ببخنوتین بقیش با خدا من اگه رتبم بهتر میشد رشته ای قبول میشدم مه به صللاحم نبود
الاتم عاشق دانشگاهو رشتمم..
هر روزم خدا رو شکر میکنم
دنیا
بچه های گل سلام من ورودی جدیدم.تنها چیزی ک میتونم بگم اینه ک دمه همگیمون گرم.فقط ی خواهش جو گیر نشیدو خودتونو نگیرید
تهمینه دانش پژوه
سلام ب همه دوستای گلم!!!منم امسال کنکور دارم و تنها آرزوم قبول شدن 2 این دانشگاست!!!توروخدا شماها ک قبول شدین واسه ما بدبختام دعا کنین!!و سوالمم اینه ک واسه قبول شدن 2رشته معماری دانشگاتون چه رتبه ای باید اورددددددد؟؟؟؟؟؟
تهمینه
جونم اعتماد بسقف بضی بچه های کنکوری 93!!!!!!!!!
علی
با سلام خدمت همه دوستان عزیز.من 24 روز دیگه کنکور کارشناسی ارشد دارم.بزرگترین ارزومه تهران و دانشگاه بهشتی قبول بشم.لطفا هرکی این نظرو میبینه یه آمین بگه و برام دعا کنه.دوستون دارم...همه موفق باشید
فائزه صالحی
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید من میخواستم بدونم در کنکور با چه رتبه ای میتونم در این دانشگاه قبول شم؟
شنو
Iran, Islamic Republic of
سلام تورو خدا برام دعا کنین قبول شم امسال.آرزومهههههههههههههه
United States
سلام. من این ترم علوم پایه دارم/شنیدم بعضی از بچه هاتون درگیر برداشتن قانونی گه اجازه نمیده دروس اختصاصی رو بعد علوم پایه بگذرونیم هستن. به نتیجه ای رسیدید؟ ممنون میشم زودتر جواب بدید
محدثه
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه بهم بگید برای رشته ی پرستاری حدودا چ رتبه ای برای دانشگاه شهید بهشتی لازمه.
اسی
Iran, Islamic Republic of
شماراحت میتونیدقبول شین
بعدش دانشگاه شهیدبهشتی هم هیچی نیست منم هستم همش الکی اسم درست کردن
حسین
با سلام به همه دوستای پر انرژی
من تا امروز خیلی خوب نتونستم درس بخونم ولی این رو میدونم که هنوز هم دیر نشده و به خواست خدا شروع میکنم به سخت کوشی -به ساختن آیندم _به رسیدن به آرزوم... و این رو به کل دنیا ثابت میکنم قول میدم خبر قبولیم رو به شما هم بدم
ازهمین امروز شروع میکنم طبلی بکوبم که پنج ماه دیگه صداش تا اون سر دنیا بره دلم به حال کنکور 93 میسوزه بیچار رو پاره پارش میکنم و انتقام سه سال جونیم رو ازش میگیرم
تو حیاط دانشگاه بهشتی منتظرتونم
مهدیس
سلام من سال دیگه کنکور دارم و به شدت قبولی در رشته ی دندانپزشکی و علوم آزمایشگاهی رو دوست دارم ولی الان اعتماد به نفسم زیر صفر شد چون فهمیدم که فقط توی همین سایت کلی علاقه مند به این رشته داریم.دوستایی که تو استانای دیگه هستید تو رو به خدا دانشگاهتونو تو استان خودتون بزنید من امکان درس خوندن تو استان دیگه رو ندارم درسمم خوبه و معدلم عالی لطفا برام دعا کنید خیلی شنیدم که کنکور ربطی به معدلت نداره و این منو میترسونه.برام دعا کنید.
بهار
نه عزیزم معدل خیلی به کنکور ربط داره
%30خیلی زیاده نادیدش نگیر
نادیا
Iran, Islamic Republic of
خب عزیزم مگه تقصیر ما بوده که داخل یک استان دیگه ایم و به دانشگاه بهشتی علاقه داریم؟شما میتونی تلاش خودتو بکنی!ایشالا موفقم باشی^.^
ویانا
سلام.ببخشید می خواستم بدونم تو این دانشگاه رشته روانشناسی جنایی هم هست؟ممنون می شم اگه جواب بدین
پانیذ
Iran, Islamic Republic of
سلام من آزمون هایی که دادم رتبه ام۴۰۰۰بوده رشته تجربی سال سوم به نظرشماپزشکی قبول میشم؟؟لطفا ج بدید
نگار
سلام من خیلی دوست دارم رشته داروسازی این دانشگاه قبول بشم
نگار
برای رشته داروسازی تهران منطقه3چه رتبه ای میخاد
رضا مرادی
سلام به همه بچه کنکوریها و دانشجوها. من کنکور93 شرکت کردم میخواستم از دانشجوهای رشته تربیت بدنی شهید بهشتی تهران بپرسم با چه رتبه و ترازی قبول شدند در ضمن سهمیه من منطقه3 دمتون گرم جواب منو بدید منتظرم
مینا
سلام.من دوسال دیگه باید کنکور بدم خواستم ببینم برا دندانپزشکی دانشگاه تهران باید چه رتبه هایی داشته باشم؟ممنون میشم زود جواب بدین
عاطفه
سلام منم دوره کارشناسیمو دانشگاه شهید بهشتی بودم واقعا دانشگاش عالیه دوره ارشد ک نشد بهشتی قبول بشم ایشاا... دکترا
خانم دکترفاطمه معروفی
سلام من از کنکورای ۹۳هستم وارزو دارم اینجاپزشکی بخونم
امیدوارم این راه رو با کمک استادم سیدمجتبی حیدری پو خانوادم طی کنم
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه بهشتی دانشگاه سهمیه ای هاست... با عنایت خدا و پارتی کلفت انشااله قبولی
ا
یعنی ما که اینجا قبول شدیم همه سهمیه ای و پارتی کلفت بودیم؟ نه جانم ازین خبرا نبود
گلناز
United States
اومدن به این دانشگاه اوج آرزوی منه.94 کنکور دارم و دوست دارم هوشبری قبول شم.همه جای در و دیوار و کتاب دفترامم نوشتم (هوشبری شهید بهشتی)
پونه
با سلام
دوستان من رشتم ریاضیه ساله 93 کنکور دارم امشب سره سال تحویل واسم دعا کنید
من مدیریت بهشتی رو میخوام
اگه راجع به تراز و رتبم هم کمکم کنید ممنون میشم....
هستی
منم امسال کنکور دارم یه ماهی میشه توپ میخونم وکلی امید دارم دعا کنید نا امید برنگردم که نمیگردم
پونه
عزیزم من از ابستون دارم میخونم رشتت چیه؟چه رشته ای میخوای؟
بنيامين
رتبه لازم براي دندانپزشكي شهيد بهشتي چنده؟؟؟؟
سلام برای قبولی تو رشته ی داروسازی رتبه حتما باید 2 رقمی باشه ؟
مریم
منم مثل خیلیا احساس خوبی دارم از اینکه ارشدمو تو دانشگاه شهید بهشتی تموم کردم.
سلام من سال اول راهنمایی هستم.من از الان هدفم اینه که درس بخونم و رشته ی معماری دانشگاه شهید بهشتی تهران قبول شم.واسم دعا کنید
s
سلام من سیزده سالمه و اول دبیرستانم واسم دعا کنید این دانشگاه رشته ی معماری قبول شم
نازنین
سلااام به همگی
من پیش تجربی هستم اما آرزوم قبولی ادبیات انگلیسی
شهید بهشتیه! زبانم توپه اما از عمومی یه کوچولو
ترس دارم،،اما به دلم افتاده ایشالا قبولم!!!
ایشالا همه به هدفشون برسن
م
افتضآح بود بخدا طبل توخالیه استاداش اکثرا ..... اگه دانشگاه تهران قبول میشین اشتباه منو نکنین اونجا واقعا بهتره از همه لحاظ
فاطیما
سلام من 93 کنکوردارم باتمام وجودم میخام پزشکی شهیدبهشتی بیارم.دعاکنین برام توروخدا
صادق
خداكمك قبول بشم
حسن قلی
حالا گیریم که تو این دانشگاه هم قبول شدید و شاگرد اول هم شدید و بعد4سال لیسانس هم گرفتید. حالا با یک مدرک کاغذپاره که کار رسمی گیرتون نمیاد . بنظرم در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان از همه این دانشگاه ها سر تره چون دانشجو بعد از اتمام تحصیلاتش مستقیم سرکار دولتی و دائمی میره . و دغدغه بیکاری نداره
آره قربونش. واقع بین باشید نه رویا پرداز
Iran, Islamic Republic of
خب ک چی
سلام من دانشجوی ارشد چینه دانشگاه ارومیه هستم دلم می خواد دکتری شهید بهشتی قبول شم بگید چطوری بخونم؟
مهتا
سلاﻡ ﻣﻦ ﺩﻭﻣﺎﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎﯾﮑﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻪ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺭﺗﺒﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻗﺒﻮﻟﯽ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺍﻩ ﭼﻨﺪﻩ ؟
سعید
سلام من اول دبیرستانم ازالآن داخل فکر دانشگاه شهیدبهشتیم من درشوشتر که منطقه هست زندگی میکنم لطفا بهم بگین تراز ورتبه قبولیم بایدچند باشه اگه میدونین دانشگاه جندی شاپور اهوازم بهم بگین خواهش میکنم جواب بدین ممنونم
Mah
سلام دوستان،واقعا به همه ي شما تبريك مي گم كه كه در دانشگاه بهشتي مشغول به تحصيل هستيد
من هم واقعا از ته دل آرزو مي كنم كه بتونم امسال پزشكي يا دارو سازي بهشتي قبول بشم...اما نگرانم كه امسال خداي نكرده قبول نشم...خواهشا دعام كنيد
موفق باشيد
خدا به كسي كه دلش باهاش باشه كمك ميكنه.من ٦تير كنكور دارم...خواهشا همه اميدواااار...!!خداباهامونه...
فاطمه
United States
باعرض سلام و خسته نباشید....
من کلاس سوم راهنمایی ام ...
دانشگاه تهران رو خیلی دوست دارم....
راستی از درس های(فیزیک و زیست)خیلی خوشم میاد...
تورو خدا اگه برنامه ریزی خوب برا درس خوندنتون دارید در اختیار منم بذارید...
خواهش میکنم ....
من از همین الان استرس کنکور دارم....
نمی دونم، احساس می کنم حتی یه دانشگاه به درد نخور هم قبول نمیشم....
مرسی....
سارا
سلام فاطمه جان از اول دبیرستان شروع کن تست بزن تو تابستونم درساتو مرور کن که درسات رو هم جمع نشه انشاالله موفق میشی
حمیدرضا
سلام. میشه یکی لطف کنه بگه برای قبولی در رشته حسابداری شهید بهشتی از کنکور انسانی بیشترین رتبه ای که باید بیاری حدودا چنده؟
طاهر
سلام دوستان، من امسال رتبه خوبی توی ارشد فلسفه غرب آوردم میخواستم ببینم به نظرتون فلسفه شهید بهشتی برم یا دانشگاه تهران؟
ممنون
عاطفه
سلام .من رتبه 32 ژنتیک آوردم ، به نظرتون می تونم ارشد ژنتیک شهید بهشتی رو قبول بشم ؟
مرتضی
من رتبم ۲ شده توی hse اما میگن واسه ارشدا خوابگاه متاهلی ندارن، واقعا همینطوره؟
گلی
سلام من دانشجوی دانشگاه آزادکاردانی رشته حسابداری هستم خیلی دوس دارم کارشناسی شهیدبهشتی قبول بشم ولی هرچی تلاش میکنم نمیشه
امیر
سلام خدمت تمامی کاربران.می خواستم ببینم قبولی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی چقدره بی نهایتا"دوست دارم یکی از دانشجو های این دانشگاهشم من دوسال دیگه باید کنکور بدم خواهشا"راهنماییم کنیدامیدوارم همهی عزیزان به آرزوی دلشون برسن. ممنون.
امیر
سلام.می خواستم دربارهی قبولی تربیت معلم
رتبهی چند بیاورم.خواهشا" جواب دهید.ممنون.
قاسم
من الان دوم تجربی هسم و می خوام پزشکی شهید بهشتی بیارم می خواسم بپرسم تو منطقه دو باید چه رتبه ای اورد برای قبولی پزشکی دانشجو دانشگاه شهید بهشتی لطفا راهنمایم کنید باتشکر وارزوی موفقیت برای همه
روژین
Iran, Islamic Republic of
سلام من کنکور93 ای هستم تمام ارزوم اینه که معماری شهید بهشتی قبول شم! کسی میدونه باید چه رتبه ای بیارم؟؟؟ تورو خدا اگه میدونین بگین بچه های معماری خواهش میکنم شما بگین...
ثریا
Iran, Islamic Republic of
دوست خوبم...امروز فهمیدم مهندسی معماری دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم با رتبه ی کشوری 1431 و رتبه ی منطقه ی 1 807...امیدوارم تو هم بهش برسی
روژین
Iran, Islamic Republic of
یادم رفت بگم منطقه دو هستم تو رو خدا بگین معماری شهید بهشتی چه رتبه ای میخواد؟؟؟ لطفا لطفا لطفا
mahsa
سلام دوستان کسی میدونه که رتبه قبولی در رشته دکتری شیمی دارویی چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من کارشناسی ارشد شیمی تجزیه میخونم .باتشکر
پری
اول مهرمیرم برا ثبت نام واسه رشته پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی خدایاممنونم که منو به آرزوم رسوندی
ثمین
خوشبحالت....هـــــــــــــــــــــــــعی
mahnaz
Iran, Islamic Republic of
سلام تبریک میگم منم امسال پیش ریاضی خوندم سال بعد کنکور تجربی میدم سال بعد همین حسی رو که تو داری دارم
روژین
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه معماری شهید بهشتی چه رتبه ای میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام
با سلام من سال دوم دبیرستان هستم رشته کامپیوتر ولی از رشتم راضی نیستم میخوام تغییر رشته بدم و به رشته ی تجربی برم امتحانش شهریوره امیدوارم که قبول بشم واسم دعا کنید چون باید تا شهریور 4کتاب سال دوم تجربی رو بخونم مثل:ریاضی فیزیک زیست شیمی
پری
من هم کارشناسی و هم ارشد رو تو شهید بهشتی خوندم... برا پز دادن خوبه و فکر کنم این دانشگاه فقط به همون درد میخوره !
پز و دیگر هیچ !
د
رتبه ی خوب
ثمین
نه شما اشتباه میکنید .... این یکی از افتخارات منه که باعث سربلندی پدر و مادرم هم میشه....
مریم
Iran, Islamic Republic of
با شما موافقم. من فقط ارشد خوندم ولی خیلی از لحاظ امکانات خوابگاهی اذیت شدم.
ٍErfan
United States
سلام به همه دوستان...
خواستم بدونم برای قبولی در رشنه ی حقوق تو این دانشگاه حداقل رتبم باید چند باشه؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
واسه قبولی در رشته ی مهندسی فضای سبز دانشگاه تهران چه رتبه ای لازمه ؟ من منطقه 3 هستم .اگه از مناطق دیگه هم میدونید بگید خوبه یا مثلا درصد های هر درس رو اگه میدونید بگید .
هرچی میدونید دیگه ... ممنون
ثمین
سلام
من هنوز دارم مدرسه درس میخونم ودوم تجربی ام ...از اول دبیرستانم تست میزدم و یکی از بزرگترین آرزو هامم اینه که تو دانشکده ی پزشکی شهید بهشتی درس بخونم وهمه ی اون کسانی رو که تو این دانشگاه درس میخونن تحسین میکنم والگوی خودم قرار دادم ... میخواستم بدونم شما چ طور درس میخوندین که موفق شدین ؟؟ برنامه ریزی تون چ طور بوده ؟؟؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید تا اگه خدا بخواد بتونم به هدفم برسم .....ممنونم
ماریانا
سلام من براتون دعامیکنم من تومدرسه ی نمونه دولتی درس میخونم سوم راهنمایی هستم ولی ازالان تواین فکرم که ایشاا... حتما ازدانشگاه شهید بهشتی درمیام ایشاا... که همتون به خواستتون برسین اگه موفق شدین یادی ازماهم بکنید التماس دعا...
Germany
خوب بود
Germany
خوب بود
فرشته
Iran, Islamic Republic of
اصلا اینطور نیست که شهید بهشتی واسه پز دادن خوبه و بس !! نظر یکی از کاربرا بود .
واقع بین باشید، هر دانشگاهی در رشته هایی برتره و اول. شماها باید ببینید با توجه به خودتون و سنجش و فکر کردن به اینکه رشته ی مورد علاقتون در چه دانشگاه هایی برتره ، بعد تصمیم بگیرید ، فکر کنید و انتخاب کنید. ممکنه اصلا صلاح شما نباشه. بدون فکر کردن هرگز حرفی نزنید. منتها اسم دانشگاه های خوب و معروف از همون بچگی در گوش ماست ! و بدون فکر رویاهاشو در سر داریم... بچه هت هیچ چیز جز تفکر و اندیشه به شما قدرت و توانایی نمیده برای ادامه ی مسیر... سوالی داشتین کمکتون میکنم کنکوری ها. مهم ترین ارامش دوران کنکور یاد خداست... شادکام باشید. :))))
مهسا..
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم..برایکی به اسم بنده هم دعاکنین..چاکریم..کنکوریه 94ام..ایشالا پزشکی بهشی..
ندا
Romania
سلام.نمیدونم کسی الان سر میزنه یانه؟چون نظرات قذیمی شدن.اگه احتمالا پیام منو دیدین خوشحال میشم جواب بدین؟من دو ترم در دانشگاه دولتی مدیریت خوندم والان تصمیم گرفتم دوباره کنکور بدم.حالا سوالم اینه من برای شرکت در کنکور میتونم مثل دانشجوهای شبانه ترم 3و4رو مرخصی بگیرم؟؟یا ن چون دولتی بودم و یکسال محرومیتم تموم شده باید حتما انصراف بزنم؟؟ممنون میشم اگه از اطلاعاتتون مطمعن هستین جواب بدین..
نگار
Anonymous Proxy
سلام من دو سال ديگه كنكور دارم وارزوم اينه كه رشته حقوق در شهيدبهشتي قبول شم برام دعا كنيد
المیرا
Iran, Islamic Republic of
سلام من 94 کنکور دارم تو رو خدا برام دعا کنید .......من دارو شهیدبهشتی میخوام ولی تازه شروع کردم به درس خوندن ........ به نظرتون میتونم؟؟؟؟؟؟؟ حس میکنم اراده شو ندارم . واسه منطقه 2 چه رتبه ای میخواد ؟؟؟
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
سلام قطعا میتونی اول توکل برخدا بعدش فکر مثبت درباره ی قبول شدن
رووووووووووووووووووووووویا
Iran, Islamic Republic of
واقعا حتی فکر کردن وخیال کردن این که تو این دانشگاه درس بخونمم منو اروم میکنه شاید مسخرم کنید اما من دانشجوی ترم اخر دانشگاه بیام نور ساری هستم رشته جامعه شناسی جقدرررررررررررردلم میخاد دانشگاه شهید بهشتی ارشد قبول شم ایمان دارم که بهترین روزای عمرمو سبری خواهم کرد نمیدونم من واسه همه دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنیم ازخدا میخام هر کی که دلش میخاد تو این دانشگاه قبول شه منم توی همه من بهمن 93 کنکور دارم اان شالله همه قبول شن منم بشم.
سارا
Iran, Islamic Republic of
ممنون میشم اگ راهنماییم کنید ک برای قبول دن در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی در دانشگاه شهید بهشتی باید چطور درس بخنم وازچه کتابهاومنابعی استفاده کنم..بازم ممنونم..
سارا
Iran, Islamic Republic of
من دانشجوکارشناسی رشته روانشناسی دانشگاه پیام نورم ممنون میشم اگ کمکم کنیدکه برای قبول شدن درمقطع ارشد این رشتم از چه کتاب ومنابعی باید استفاده کنم وچطور باید بخونم مرسی..
پریا
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید میخواستم بدونم با رتبه 6636 امکان قبولی شبانه تهران و حومه هست؟؟
reza
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا این قدر قبولی از دانشگاه شهید بهشتی برای شاگردان این همه مشکل
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام,می خواستم ببینم دانشگاه شهید بهشتی واسه ارشد هوا فضا تا چه رتبه ای میگیره؟
مهسا..
Iran, Islamic Republic of
رتبه باس چقدباشه؟؟؟من یکمم سهمیه دارم...40 درصدجانبازی؟؟؟میشه چرتکه ای حساب کنین بگین؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
دندون بهشتی با تو ام... فقط بزار کنکور 94 رو بدم با کله میام برات...به خدا من قبول میشم... هیچ شکی ندارم...بهتون قول میدم که قبول میشم.
ایمان
Iran, Islamic Republic of
دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی................................................................!!!!میبینمت
پروین
Iran, Islamic Republic of
من امسال دومین کنکوری بود ک دادم
برا انتخاب رشتمم بعد از دندان و پزشکی بین الملل حتما یا فیزیو یا بینایی بهشتی میزنم ولی هنوز دو دلم ک کدومو اولویت قرار بدم
راهنمایی میکنین کدوم بهتره با دلیل!؟؟؟؟
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
سلام من رتبه سهمیه ام 1700 شده ...اصلا نمیتونم حقوق دانشگاه بهشتی بخونم؟
ستاره
Iran, Islamic Republic of
میتونین بهم بگین برای روانشناسی شهیدبهشتی چه تراز و رتبه ای حداقل لازمه؟
حدیث
Iran, Islamic Republic of
اگه رشته انسانی هستی باید حداقل زیر گروه روانشناسی 40 سهمیه باشی تا روانشناسی بالینی بهشتی قبول بشی.من زیر گروه 25 شدم فکر کنم قبولم ولی الویت اولم حقوق بهشتی و دانشگاه تهران هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
من داوطلب منطقه 3 زبان های خرجی (انگلیسی هستم با رتبه ی 36.می خواستم بپرسم اگه یکی از گرایش های این رشته رو در این دانشگاه انتخاب کنم قبول می شم یا نه.تشکر
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام، من ورودی 81 حسابداری بهشتی بودم و سال 86 هم ارشد قبول شدم، دانشگاه بهشتی رو خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه استادها اصلا خوب نبودن، با اینکه استادهای مطرحی بودن ولی متاسفانه برای کلاس درس اصلا وقت نداشتن و خیلی از کلاس ها کنسل میشد. امیدوارم دیگه درست شده باشه. خیلی دوست دارم یکبار دیگه برم اونجا برای تجدید خاطرات
نفس
Iran, Islamic Republic of
سلام.یه سوال داشتم کسایی که از طریق هنرستان معماری میخونن دانشگاهشون جداست از کسایی که از طریق ریاضی میرن معماری؟؟از هنرستانم میشه کنکور داد رفت شهید بهشتی؟؟ترو خداااا یکی جوابمو بده امسال منکور دارم


---
بله
شیدا
Iran, Islamic Republic of
سلام..بچه ها میخواستم بدونم ایا دانشکده فنی مهندسی بهشتی خوبه؟من فقط تعریف رشته های علوم پزشکی وعلوم انسانیش رو شنیدم....
حانیه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان....برام دعا کنین...من امسال میروم سوم دبیرستان و از ته دل میخوام پزشکی دانشگاه های معتبر کشور قبول بشوم خیلی میترسم...برام دعا کنیند که هم معدلم نمره ی عالی بگیرم هم کنکور رتبه ی خوبی کسب کنم...
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه بگید با 382 منطقه 3 معماری بهشتی میارم یا نه؟
امید
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده بیمار تومور مغزی هستم ایا در این بیمارستان عمل انجام میشه .بنده واقعا در رنج وعذابم از این بیماری لطفا راهنماییم کنید با تشکر
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
سلام.من میخوام اقتصاد شهیدبهشتی بخونم انتخاب رشته ام رو امروز بفرستادم.اول حقوق زدم بعد فقه ومبانی حقوق بعد حسابداری بعد مدیریت ها وبعد اقتصاد بازرگانی. بنظرتون قبول میشم ؟خیلی ناراحتم خواهش میکنم اگر کسی جواب سوال منو میدونه برام ایمل کنه .مچکرم
فرناز دهیادگاری
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید من دانشجو دندان پزشکی زاهدانم و خیلی خیلی علاقه مندبه گرفتن مدرک تخصص از دانشگاه شهیدبهشتی هستم میشه راهنماییکنین که باید چه رتبه ای بیارم ویا چه مطالبیو بیشتر کار کنم خیلی ممنون
حدیث
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما با رتبه30 سهمیه حقوق شهید بهشتی یا تهران میارم؟منطقه 2 هستم
فاطمه مظفری
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز رشته حقوق سلام من امسال ارشد جزا شرکت کردم رتبه ام 361 جزا شد ولی چون زبان 53 درصد زده بودم به صورت خودکار گرایش محیط زیست 63 شدم که شهید بهشتی 10 نفر روزانه می گیره وهیچ دانشگاه دیگه ای تو ایران این رشته رو نداره اصلا فکر نمی کردم قبول بشم ولی در کمال ناباوری قبول شدم هیچی نشد نداره .امیدوارم با این پیام امید شما برای قبولی بیشتر بشه .
Iran, Islamic Republic of
مرسی واقعا خوب بود امیدواریتون
Iran, Islamic Republic of
منم امسال کنکور ارشد دارم و جزا رو انتخاب کردم تقریبا از شهریور93خودم آماده کردم برا کنکور94من این حس دارم هر زمان کتابا رو که میخونم تصور میکنم رتبه29شدم و مدارکم آماده کردم دارم میرم ثبت نام دانشگاه شهید بهشتی؛تو رو خدا برا من هم دعا کنید زمانی ام که من قبول شم شهید بهشتی قبل از اینکه بخام از سردر دانشگاه شهید بهشتی رد شم اول دعام مخصوص بچه های کنکوری میکنم و فوت میکنم سمتشون.من این دانشگاه رو میخام تو ذهنمم نمیره نشه.من دوسش دارم دانشگاه شهید بهشتی
نگار
Iran, Islamic Republic of
با درود فراوان،من فارغ‌التحصیل کارشناس رشته پرستاری ام،میخواستم بدونم اگه دوست داشته باشم ارشد پرستاری گرایش کودکان بخوام بیارم، باید رتبه م نهایتا چقد باشه؟ممنون میشم راهنماییتون با جزئیات باشه
نگار
United Kingdom
سلام همین الان جواب ها اومد دانشگاه شهید قبول شدم رشته ی برنامه ریزی شهری دارم بال در میارم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام به دوستای گلم. خوابگاه شهید بهشتی چه جوریاست؟ من رتبم 90 شده. روانشناسی بهشتی قیول شدم. خواهشا راهنماییم
کنید.
_setayesh
Iran, Islamic Republic of
سلام تبریک میگم بهتون
می شه بپرسم ازکی شروع کردین برای کنکور درس خوندن؟روزی چند ساعت خوندین؟منطقه چند هستین؟
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام با چه رتبه ای اقتصاد بهشتی قبول میشم
Iran, Islamic Republic of
زیره 1000
zahra
Iran, Islamic Republic of
سلام من سال 95 کنکور دارم.میشه بگید برای.دندون بهشتی چه رتبه ای.باید بیاریم؟؟ لطفا
.......
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه.کسی میدونی چه جوری میشه با مترو رفت دانشگاه شهید بهشتی؟؟؟
پریا
Iran, Islamic Republic of
سلام من امسال میرم دوم دبیرستان و تنها آرزوی زندگیم اینه که دندونپزشکی شهید بهشتی قبول شم واسه همین خواستم بدونم که حداقل رتبه واسه قبولیش چنده خواااااهشا هرکس اطلاعات دقیقی داره بگه
ممنون
s216
Iran, Islamic Republic of
سلام....من امسال شیمی شهید بهشتی قبول شدم...اما یه کم از اینده شغلیش میترسم.....
حنا
Iran, Islamic Republic of
سلام منم پيش دانشگاهيم رشته ي تجربي ام يكي از ارزو هام اينه كه دانشگاه شهيد بهشتي درس بخونم انگيزه داشتم ولي با اومدن به اين سايت اين انگيزه چندين برار شد مطمئنم وروديه 94 دندون پزشكيم ايشالا همون با كمكايه اون بالا سري به هر چي كه ميخوايم برسينننم شهيد بهشتي منتظرممممممممم باااااااااااااااااش كه اومدممممممممم
یاسمین
Iran, Islamic Republic of
سسسسسلام لطفا 1نفر ج بده من عااااااااشق دارو سازی هستم رتبه ام باید چند بشه هاااان؟
علی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم
راحیل
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من دوم دبیرستان هستم وارزوی دیرینم دندون شهی بهشتیه وای فکرشوبکنین بچه هاحتی نابغه ترین ادماهم درس خوندن که به جایی رسیدن تلاش کنین منم دارم تمام سعیمومیکنم باارزوی موفقیت برای همه ی شماراتی سرنمازاتون کلی برای هممون دعاکنین.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام من عاشق دندانپزشکیم سال اول دبیرستانم نمیدونم چجوری برنامه ریزی کنم تورو خدا اگه کسی میتونه راهنمایی کنه
lمهتاب
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید من از قم هستم من با چه رتبه ای میتونم دانشگاه شهید بهشتی رشته ی مهندسی پزشکی یا معماری یا مهندسی برق قبول بشم؟
محمد عسگری
Iran, Islamic Republic of
خواستن توانستن است به امید اینکه ما هم یکی از دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی باشیم
اذین اکبریان
United States
من پیش دانشگاهی ام . آرزومه که رواشنانسی شهید بهشتی بخونم.
رضا-فیزیک
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
برا قبولی در دانشگاه شهید بهشتی در دکتری ،چه رتبه و رزومه ای لازمه؟
ممنون
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام من 15 سالمه از 11 سالگیم عاشق این بودم ک دارو ساز بشم هنوزم عاشقشم اونم دوس دارم تو دانشگاه شهید بهشتی قبول شم
سال بعدی باید تعیین رشته کنم از این میترسم ک نتونم قبول شم واسه همین دو دلم راهنماییم کنید
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام من بارتبه 459 دانشگاه بهشتی رشته داروسازی قبول شدم بهترین پردرامدترین رشته خیلی خوشحالم میگن تودوران طرح تا ماهی 9میــلیون حقوق میدم بنازم حکـــــــمت خدارو
بقالي سر كوچه
Iran, Islamic Republic of
برو بابا داروسازي هم آخه شد رشته؟؟؟؟
آخرش ميخواي مسواك و خميردندون بفروشي ديگه،پس در حقيقت ميشي كارگر يه بقالي
من كه باشم ميرم خميردندونم رو از بقالي سر كوچه ميخرم و نه از داروخونه
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام، خوش به حالت داروسازی واقعا رشته توپیه منم تغذیه شهید بهشتی میخونم ولی از آینده شغلیش میترسم.فکر نکنم پر درآمد باشه
Iran, Islamic Republic of
سلام من دانشجوی ترم 2 برق تو دانشکده ی فنی هستم می خواستم بدونم میتونم به دانشگاه شهید بهشتی انتقال بگیرم یانه؟
Iran, Islamic Republic of
من دوسال دیگه کنکور دارم خواستم بدونم باتوجه به اینکه استان بوشهر هستمچه رتبه ای برای پپزشکی شهید بهشتی باید بیارم
کیانا
Iran, Islamic Republic of
من دارم دوباره کنکور میدم و درس خوندنم زیاد جالب نیست چیکار کنم؟؟
هانیه
Iran, Islamic Republic of
توروخدا هرکی بهت گفت چیکارکنی به منم بگو اخه منم دارم دوباره میخونم
honey
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی میخوام امسال داروبهشتی قبول بشم سال دوممه که کنکور میدم ولی احتمال زیاد قبول نشم.اما خوش به حال اونایی که این رشته رو تو این دانشگاه میخونن.
M
United States
سلام دوستان
من امسال سال سومی هست که کنکور میدم و میخام که دانشگاه شهید بهشتی پرستاری بخونم حداقل رتبه من باید چقدر باشه سال اول رتبم شد 1400سال دوم. 160 ولی اصلا برای انتخاب رشته این دانشگاه رو نزدم امسل عالی خوندم و میدونم بالا تر میشه
Iran, Islamic Republic of
خوش بحالت منم سه سال کتکور دادم ولی نشد هربار بهتر خوندمو بدتر شد
روژان
Romania
سلم به همه! این داشگاه فوق العادس و از آرزوهامه که اونجا داروسازی بخونم.من امسال کنکور دارم (یعنی94) و میدونم که با این وقت باقی مونده شاید رویای خامی باشه که برای شهید بهشتی بخونم..ولی خب امید دارم و میخوام سال دیگه که دوباره میام به این سایت،از قبولی های داروی این دانشگاه باشم...به امید خدا! میتوانم و میتوانید! :)
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید میشه لطفا بگید برای رشته ی مهندسی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تا چه رتبه ای قبول میکنه؟؟؟؟
یگانه
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید میشه لطفا بگید برای رشته های معماری و مهندسی پزشکی و شهر سازی تا چه رتبه ای میشه شهید بهشتی قبول شد ؟
Iran, Islamic Republic of
باریک...ولی شرمنده ما از این اراده ها نداریم :)
حانیه
Iran, Islamic Republic of
من خیلی دوست دارم به دانشگاه شهید بهشی برم.برام دعا کنین
نیلوفررررررررررررررررررررررر
Romania
سلاااام من سوم تجربیم برای قبولی تو شهید بهشتی رشته زبان های خارجی یا پزشکی باید چه رتبه ای بیارم هرکی میدونه اینجا جواب بده
نفیسه
Iran, Islamic Republic of
از شما دوستانی که میگید دانشگاه قبول شدید خواش دارم رتبتون رو هم بگیدو وضعیت درسی وشرایطی که تجربه کردید.چون ما قراره از باتجربه ها کمک بگیریم.مممنونم از همه شما
مریم
Iran, Islamic Republic of
ببینید من همین جا حاضرم قسم بخورم برای رسیدن به این دانشگاه ورشته ی پزشکی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد چون هم استعدادش رو دارم هم میدونم که میتونم
سورنا فراسو
Iran, Islamic Republic of
دوستان گروه تاريخ ميخوام بدونم كسي خبر داره دكتر ليلاز كلاس دارن اين ترم دانشگاه يا خير ممنون ميشم اگه از ايشون خبر داشتين بگين سپاسگزارم
اشکان
Iran, Islamic Republic of
آقا من فوتبالیستم ولی ناموسن چه زمین چمنی داره
نگار
Iran, Islamic Republic of
برام دعا کنید امسال میخوام کنکور زبان و تجربی بدم
کیمیا
Germany
سلام وای من عاشق دانشگاه شهید بهشتی ام من الان سال سومم یک سالو پنج ماه دیگ کنکور دارم وای خدا میخوام حقوق دانشگاه شهید بهشتیو بیارم
رها دانشجوی داروسازی شهید بهشتی
Iran, Islamic Republic of
باسلام به شما عزیزان.دوستان همیشه امیدوار باشید ودرحین سخت کوشی به خدا توکل کنید یک توکل واقعی ومطمئن باشید که حتی اگه مدت کمی تا کنکور مونده باشه پیروز میدان خواهید بودوهرروزچند دقیقه کاملا چشمان نازنینتان رابسته وصحنه های دلخواهتان راتجسم کنید وهرروزافکارزیبا را باخود تکرار نمایید مانند"به به"به این شرایط منفی مانند وقت کم تا کنکور.تمرین وتکرار شما را در شزایط سخت قوی کرده وبرگ برنده در دستان شما خواهد بود الهی امین
ایمان دهقان
Iran, Islamic Republic of
سلام من کنکور دادم دوست دارم دانشگاه شعید بهشتی قبول بشم کارشناسی ارشد حسابداری باید رتبه ام چند بشه که قبول شم
Iran, Islamic Republic of
من سال 94کنکور ارشد دارم و از شهریور93آماده شدم به خوندن کنکور با وجود اینکه مشغول کار و یادگیری زبان انگلیسی و فرانسه هستم؛وهرزمات که خیلی خسته میشم به یاد دانشگاه شهید بهشتی و یا کلا دانشگاه سراسری که می افتم تلاشم و انگیزن برای خسته نشدن بیشتر میشه؛برای من دادن کنکور و قبولی تو ارشد و پیدا کردن شغل ویا اصلا تحصیل دز دانشگاه شهید بهشتی یا هر دانشگاه سراسریه دیگه مهم نیست من فقط میخام به واسطه کنکور و پذیرش تو دانشگاه سراسری یک بار دیگه خودم و تواناییم به خودم اثبات کنم چت خیلی وقته چالش پیدا کردم با موضوع تواناییم.میخام یه بار دیگه مثل سال89که کنکور کارشناسی سراسری سمنان رشته فقه و حقوق قبول شدم دوباره یاد اون رون روز با قبولی تو ارشد سراسری پررنگ تر کنم.برای همه کنکوریها به خصوص کنکوریهای دارای شرایط دشوار هرزمان دعا میکنم؛و دعام فوت میکنم سمتتون تا انرژی مثبت تو شماها چن برابر بشه.ببخشید با زیاد صحبت کردنم اذیت شدید
mahya
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شهید بهشتی تا چه رتبه ای مدیریت می گیره؟با سهمیه ی منطقه ی 1
Iran, Islamic Republic of
من دوستم مدیریت اقتصاد که قبول شده بود شهید بهشتی رتبش1600 شده بود حدودا
Sepi
Iran, Islamic Republic of
سلام من ٢ ماه ديگه كنكور ميدم..براي اينكه دندون پزشكى شهيد بهشتى قبول بشم بايد رتبه ام چند بشه؟با سهميه ى منطقه٢..تورو خدا برام دعا كنيد ...انشاءالله امسال ميبينمتون...لطفا زود جواب بديد..
Iran, Islamic Republic of
من خیلی کنکوریهارو دعا میکنم چه کارشناسی چه ارشد؛انشاا... قبول میشید و منم ارشد حقوق گرایش جزا قبول میشم و دانشگاه شهید بهشتی میبینمتون.
فاطی
Iran, Islamic Republic of
سلام، من امسال اول دبیرستانم، یه عشق شهید بهشتی به تمام معنا! از امسال انشاالله ميخام تمام تلاشمو بکنم ک تو شهید بهشتی قبول بشم ، واقعا از بزرگترین ارزوم هام پزشکی شهید بهشتی هس!! لطفا برام دعا کنید تا به ارزوم برسم! خدا کنه بشه وگرنه زحمت هام ب هدر ميره
الهی به امید تو ، امیدوارم همتون موفق باشید
راستي باید رتبه زیر چند بياريم دقيقا تا پزشکیش بتونيم بريم? لطفا هرکي ميدونه بگه!!! لطفااااااا
م
Iran, Islamic Republic of
سلام من امسال پزشکی شهیدبهشتی قبول شدم خیلی هم رویایی نیست که فکر میکردم
Iran, Islamic Republic of
راست میگید وقتی آدم به رویایی که میخاد میرسه بعدش متوجه میشه اون رویایی که براش تلاش کرده اصلا رویایی نیست.اما منم میخام رویام نه رویام کا نه بزرگترین خاستم رویایی شه بعد بشینم یه گوشه دنج دانشگاه شهید بهشتی بگم شهید بزرگوار بهشتی عزیزIm dead.Im so worn out
فائزه کلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام امسال سوم دبیرستان هستم یکی از ارزو هام اینکه پزشکی شهید بهشتی قبول شم من توکلم به خدا است وان شاالله قبول می شوم
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام فائزه جون ان شا الله قبول میشی من پارسال کنکور تجربی دادم و رتبم121شد.و الان در این دانشگاه که شما ارزوشو داری درس می خونم .کاری نداره اگه رشتت تجربی اگه همه درسات بالای 80%بزنی قبولی.قول بهت میدم.امید وارم اونجا همدیگرو ببینیم.
بانو
Iran, Islamic Republic of
سلام و وقت بخیر.لطفا بفرمایین واسه قبولی در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه شهید بهشتی چه رتبه ای لازمه و سهمیه جانبازی 30درثد چقدر روی رتبه تاثیرگذاره؟باتشکر
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید ........ میخواسم بدونم دانشکده هوافضایه (ارشد) شهید بهشتی توو تهرانه یا شمال؟ ممنون میشم جواب بدین
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام به دانشجویان عزیز دانشگاه پزشکی شهید بهشتی میخواستم بدونم این امتحانات پایانترم از کی شروع میشه وتا کی تموم میشه
کرایش پزشکی عمومی
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
زبان هیچ استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند. پس مراقب حرف هایتان باشید.