انتصاب دکتر افروز به عنوان سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی خانواده و پژوهش
به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حکمی دکتر غلامعلی افروز را به عنوان "سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی خانواده و پژوهش" منصوب نمود.
متن کامل حکم دکتر ذوعلم خطاب به دکتر افروز به شرح زیر می باشد:
برادر ارجمند جناب آقای دکترغلامعلی افروز
با سلام و تحیت
نظر به شایستگی و سوابق علمی ـ پژوهشی و برخورداری از خلاقیت اجرایی و رویکرد تحولی، به موجب این ابلاغ جناب عالی را به عنوان "سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی خانواده و پژوهش" منصوب می نمایم.
پیشبرد برنامه ها و تقویت جایگاه و رویکرد تخصصی این مجله وزین، نیازمند تلاشی مضاعف برای بسترسازی اشاعه اندیشه ناب تعلیم وتربیت اسلامی و تبیین پژوهش های متقن و ناظر به مسائل عینی جامعة علمی است . لذا با بهره گیری از مجموعة محققان و نویسندگان مومن و خردمند به ویژه معلمان پژوهشگر و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت، در راستای تداوم رشد و ارتقاء شاخص های علمی ـ پژوهشی مجله اقدام نمایید.
در همین راستا بر ایجاد رویکردی نوین و تحول گرا در اعضای محترم هیئت تحریریه وانتشاربه موقع مجله، رعایت وتطبیق کامل استانداردهای علمی – پژوهشی با آیین نامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز انطباق جهت گیری مقالات در راستای پشتیبانی نظری و پژوهشی از مبانی نظری تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند برنامه درسی ملی، مدیریت بر پایه پژوهش و خلاقیت، و نهایتاً اقناع علمی – پژوهشی مخاطبین و جامعه علمی کشور با غنای مطالب فصلنامه، تأکید می نماید .
توفیق و سربلندی جنابعالی را از محضر پروردگار سبحان خواستارم و برخویش لازم می دانم از تلاشها و زحمات سرکارخانم شکوه نوابی نژاد در دوره طولانی سردبیری فصلنامه قدردانی و تشکر نمایم.
علی ذوعلم
معاون وزیر و رئیس سازمان
برادر ارجمند جناب آقای دکترغلامعلی افروز
با سلام و تحیت
نظر به شایستگی و سوابق علمی ـ پژوهشی و برخورداری از خلاقیت اجرایی و رویکرد تحولی، به موجب این ابلاغ جناب عالی را به عنوان "سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی خانواده و پژوهش" منصوب می نمایم.
پیشبرد برنامه ها و تقویت جایگاه و رویکرد تخصصی این مجله وزین، نیازمند تلاشی مضاعف برای بسترسازی اشاعه اندیشه ناب تعلیم وتربیت اسلامی و تبیین پژوهش های متقن و ناظر به مسائل عینی جامعة علمی است . لذا با بهره گیری از مجموعة محققان و نویسندگان مومن و خردمند به ویژه معلمان پژوهشگر و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت، در راستای تداوم رشد و ارتقاء شاخص های علمی ـ پژوهشی مجله اقدام نمایید.
در همین راستا بر ایجاد رویکردی نوین و تحول گرا در اعضای محترم هیئت تحریریه وانتشاربه موقع مجله، رعایت وتطبیق کامل استانداردهای علمی – پژوهشی با آیین نامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز انطباق جهت گیری مقالات در راستای پشتیبانی نظری و پژوهشی از مبانی نظری تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند برنامه درسی ملی، مدیریت بر پایه پژوهش و خلاقیت، و نهایتاً اقناع علمی – پژوهشی مخاطبین و جامعه علمی کشور با غنای مطالب فصلنامه، تأکید می نماید .
توفیق و سربلندی جنابعالی را از محضر پروردگار سبحان خواستارم و برخویش لازم می دانم از تلاشها و زحمات سرکارخانم شکوه نوابی نژاد در دوره طولانی سردبیری فصلنامه قدردانی و تشکر نمایم.
علی ذوعلم
معاون وزیر و رئیس سازمان
دکتر حسن ملکی در حکمی از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان "سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی تعلیم و تربیت" منصوب شد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حکمی دکتر حسن ملکی معاون طراحی و تولید بسته های یادگیری سازمان پژوهش و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طاطبایی را به عنوان سردبیر فصلنامه علمی -پژوهشی تعلیم و تربیت منصوب کرد.
دکتر حسن ملکی استاد رشتۀ برنامهریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی(ره) است و مدیرکلی دفتر برنامهریزی و تألیف کتابهای درسی، عضویت در شورای عالی آموزشوپرورش، قائم مقامی وزیر در انجمن اولیاء و مربیان را در کارنامۀ خود دارد.
دکتر حسن ملکی استاد رشتۀ برنامهریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی(ره) است و مدیرکلی دفتر برنامهریزی و تألیف کتابهای درسی، عضویت در شورای عالی آموزشوپرورش، قائم مقامی وزیر در انجمن اولیاء و مربیان را در کارنامۀ خود دارد.