جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۰
کد مطلب: 45660
۳
۱

چگونه به زن مورد علاقه‎مان نزدیک شویم؟

ترجمه از: پردیس بختیاری
چگونه به زن مورد علاقه‎مان نزدیک شویم؟
شاید فکر کنید که قدم اول برای نزدیک شدن به یک خانوم بسیار سخت و پیچیده است اما واقعیت چیز دیگری ست. این کار آنقدرها هم که شما فکرش را می کنید دشوار نمی باشد، بلکه برعکس بسیار هم ساده است.

شاید قبل از هر اقدامی با خودتان بگویید که آیا اصلا نزدیک شدن به فردی که ذهن تان را به خود مشغول کرده درست است یا خیر، جواب شما «بله» است. چرا که نه؟! اگر ترس جواب رد شنیدن از او را دارید، ما راهکارهایی را برایتان آورده ایم که می توانید راحت تر قدم جلو بگذارید.

به نشانه ها توجه کنید
اگر فردی که می خواهید به او نزدیک شوید مدام سعی می کند که با شما مواجه نشود و از تماس چشمی با شما خودداری می کند، بدانید که او تمایلی به برقراری ارتباط با شما ندارد. اما اگر به حرف های شما عکس العمل نشان می دهد و به جک هایتان می خندد و از تماس چشمی با شما نیز فرار نمی کند، مطمئن باشید که او نیز به سمت شما جلب شده است.

از بیش از حد فکر کردن، دست بردارید
درست است که شما باید با فکر جلو روید اما تجزیه و تحلیل بیش از حد هم می تواند به ضررتان تمام شود. به عنوان مثال لازم نیست که برای تمام دیالوگ هایی که می خواهید بین خودتان و او رد و بدل کنید برنامه ریزی کنید، شما باید خودتان را آزاد بگذارید و با گفتگویی که در لحظه اتفاق می افتد هم مسیر باشید.

عجول نباشید
شما باید قدم های اول برقراری ارتباط تان را محتاطانه بردارید. اگر چه خانم ها از آقایان جسور و غیر قابل یپش بینی خوششان می آید اما این بدین معنی نیست که در این کار افراط کنید. بنابراین قدم های اول را آهسته بردارید. عجولانه رفتار کردن می تواند به ضررتان تمام شود.

به اشتباهات تان بخندید
از آنجا که در اولین برخورد با طرف مقابل تان ممکن است کمی دست پاچه شوید و سوتی دهید، به جای پوشاندن اشتباه تان، بهتر است که آن را قبول کنید و به آن بخندید. به عنوان مثال اگر هنگام برداشتن کیف تان، هول شدید و آن را به پایین انداختید، بخندید و به او واقعیت را بگویید: «من کمی هول شدم» همین رفتار می تواند صمیمیت بیشتری میان شما برقرار کند.

شماره تان را به او بدهید
بسیاری از آقایان از خانم ها درخواست می کنند که شماره شان را بدهند، در حالی که این شمایید که باید شماره تان را به او بدهید. خانم ها برای این که بدانند به این رابطه تمایل دارند یا خیر، به مقداری زمان نیاز دارند، از این رو بهتر است که این فرصت را به او بدهید تا فکر کند و در صورت علاقه خودش با شما تماس بگیرد. در غیر این صورت نسبت به شما گارد خواهد گرفت.

انتظارتان را پایین بیاورید
بسیاری از آقایان انتظار دارند که خانم ها در همان برخورد اول عکس العملی مثبت از خود نشان دهند، در حالی که این انتظار اشتباه است. ممکن است فردی که شما برای بار اول به او نزدیک شده اید در شرایط روحی بدی باشد یا حتی نتواند به سرعت رفتار شما را درک کند یا هزار و یک دلیل دیگر... بنابراین انتظارات تان را پایین بیاورید و اگر برخوردی که بر وفق مرادتان نبود را از او دیدید، ناامید نشوید.

شوخ طبع باشید
معمولا ما با افرادی که طبع بذله گویی دارند، ارتباط بهتری برقرار می کنیم. از این رو اگر شما هم شوخ طبع باشید، نه تنها احساس راحتی و صمیمیت بیشتری را به او منتقل می کنید بلکه راه را برای مکالمه ای موثرتر نیز باز خواهید گذاشت.

به اصل مطلب بروید
اگر نمی توانید شرایطی پیدا کنید که با طرف مقابل تان بحث را باز کنید، بهتر است که جلو بروید و رک حرف تان را بزنید. به او بگویید که به برقراری رابطه با او تمایل دارید و می خواهید نظر او را بدانید. احترام گذاشتن و انعطاف پذیر بودن نسبت به حرف های طرف مقابل، می تواند تاثیر مثبتی در پاسخی که می شنوید داشته باشد.

او را با دختران دیگر مقایسه نکنید
شاید فکر کنید که گفتن «تو شبیه دختران دیگر نیستی» یا «من از دخترها خوشم نمی آید اما تو با همه آنها فرق داری» برای شما جذاب و تاثیرگذار باشد اما برای دختران اینگونه نیست. در واقع آنها دوست ندارند که شما آنها را با دختران دیگر مقایسه کنید، حتی اگر بحث خوبی ها در پیش باشد. به جای آن بهتر است که از او به طور خاص تعریف کنید.
 

از او بخواهید به شما چیزی آموزش دهد
یکی از شیوه هایی که به کمک آن می توانید طرف مقابل تان را تحت تاثیر قرار دهید، این است که از او بخواهید چیزی به شما بیاموزد. به عنوان مثل اگر او در زبان انگلیسی یا حتی کامپیوتر قوی ست، بخواهید به شما در یادگیری آن کمک کند. اگر پاسخ او مثبت بود، شما زمینه لازم را برای ایجاد صمیمیت بیشتر چیده اید.

به او تکست دهید
اگر نمی توانید رو در رو با او حرف بزنید، از تکست کمک بگیرید. در پیغام تان به او نشان دهید که به برقراری رابطه با او تمایل دارید. شاید او نیز با این شیوه احساس راحتی بیشتری کند.

جواب «نه» را بپذیرید
یکی از چیزهایی که باید قبل از نزدیک شدن به فرد مورد علاقه تان در نظر بگیرید این است که واقع بین باشید یعنی ممکن است از او جواب «نه» بشنوید. این بدان معنی نیست که از همان اول دیدی منفی و ناامیدانه داشته باشید اما باید انتظار شنیدن هر جوابی را بکشید. اما حتی در این شرایط هم خونسردی و اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و با احترام از او جدا شوید. اگر چه شما به هر دلیلی جواب رد شنیده اید اما حداقل می توانید خوشحال باشید که تلاش تان را کرده اید.
 
مرجع : برترین ها
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مونا
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردا بی ظرفیت هستن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
از آدمهای حسود؛ متنفر نباشید، دلیل حسادت آنها این است که فکر می کنند شما از آنها بهتر هستید... پائولو کوئلیو