پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۶
کد مطلب: 42372
۴
بعضی آدم‌ها بهتر می‌توانند به عمق روح ما نزدیک شوند

اگر جنس مخالف تان این 7 نشانه را دارد، بدانید نیمه گمشده تان است!!

اگر جنس مخالف تان این 7 نشانه را دارد، بدانید نیمه گمشده تان است!!

میگنا: خیلی‌ها وقتی از پیدا کردن نیمه گمشده با آنها حرف می‌زنید، مسخره‌تان می‌کنند و تصور می‌کنند چنین چیزی وجود ندارد. البته منظور ما آن نیمه گمشده‌ خیالی نیست که نمی‌تواند وجود خارجی داشته باشد. اعتقاد ما این است که بعضی آدم‌ها بهتر می‌توانند به عمق روح ما نزدیک شوند.

در مورد دوست‌هایتان هم وضع همینطور است. شما با افراد زیادی معاشرت می‌کنید و احتمالاً دوستان زیادی دارید ولی فقط تعداد بسیار کمی از آنها هستند که صمیمیت عمیقی با آنها دارید.

  

اگر با کسی این ۷ وجه اشتراک را داشتید، بدانید که نیمه گمشده‌تان را پیدا کرده‌اید!

*به علایق هم علاقه دارید

وقتی می‌گوییم به علایق هم علاقه داشته باشید منظورمان این نیست که باید به هر جزئیات کوچکی درمورد جنگ و سیاست آنطور که او علاقه دارد، علاقه داشته باشید. ولی باید به قدر کافی به این موضوع علاقه‌مند باشید که از گوش کردن به حرف‌های او لذت ببرید.

  

*هر دو شما همدیگر را انتخاب می‌کنید

نیمه گمشده شما کسی است که برای انجام هر کاری انتخاب اول شماست. حتماً منظورمان را متوجه می‌شوید. او باید کسی باشد که هر فعالیتی کنار او برای شما به مراتب لذت‌بخش‌تر باشد.

 

*ارزش‌ها و اعتقادات یکسانی دارید

چطور می‌تواند کسی نیمه گمشده شما باشد وقتی همیشه در حال بحث با هم بر سر موضوعات مذهبی یا اهداف زندگی هستید؟ بااینکه ممکن است نیمه گمشده‌تان تفاوت‌هایی با شما داشته باشد ولی وقتی صحبت از باورها و اعتقادات اصلی و بنیادی می‌شود باید زمینه مشترک داشته باشید.

  

*هر دو شما می‌توانید اشتباهاتتان را بپذیرید

حتی رابطه نیمه‌های گمشده هم ممکن است دچار پستی و بلندی شود. ولی نیمه‌های گمشده واقعی کسانی هستند که حاضرند برای سلامت رابطه‌شان از غرور خود کم کنند. تا زمانی که هر دو شما قدرت پذیرفتن اشتباهاتتان را داشته باشید و بتوانید بخاطر آن عذرخواهی کنید، می‌توانید نیمه گمشده هم باشید.

  

*هر دو به یک میزان شوخ‌ طبعی دارید

پیدا کردن راهی برای خندیدن در موقعیت‌های سخت تنها چیزی است که زندگی شما را از بقیه متفاوت خواهد کرد. شما به کسی نیاز دارید که بتواند روی صورتتان لبخند بیاورد (و تصور کند که شما هم این توانایی را دارید) و البته بداند که چه زمان هم وقت خندیدن و شوخی نیست. میزان شوخ طبعی نیمه‌های گمشده با هم هماهنگ است.

  

*اهداف مالی یکسانی دارید

اینکه پول نقش بسیار مهمی در رضایت یا عدم رضایت از یک رابطه بازی می‌کند قابل انکار نیست. با اینکه قرار نیست صددرصد با هم برای روش خرج کردن پولتان موافق باشید ولی نباید جهت‌گیری‌های متضاد هم داشته باشید. نیمه گمشده شما کسی است که وقتی صحبت به این موضوع بحث‌برانگیز می‌رسد، بتوانید با هم کنار بیایید.

  

*هر دو شما همدیگر را دوست دارید

نیمه‌ گمشده هم بودن به این معنی نیست که در همه لحظات عاشق هم باشید (حتی نیمه‌های گمشده هم ممکن است یک روز دیگر هم را دوست نداشته باشند!). معنی آن این است که به اندازه‌ای هم را دوست داشته باشید که بتوانید با او بمانید تا دوباره عاشقش شوید، هر چقدر هم که این مدت طول بکشد.

 

مردمان
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
دو بیگانه همدرد، از دو خویشاوند بی‌درد یا ناهم‌درد، با هم خویشاوندترند… علی شريعتی