جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۱
کد مطلب: 45181
۲
۲

دلیل آسیب رسانی دختران به خود چیست؟!

دلیل آسیب رسانی دختران به خود چیست؟!
میگنا: انجمن ملی پیشگیری خشونت علیه کودکان (NSPCC) این آمار “دلهره آور” را ارائه نموده، و یکی از متخصصین آن بیان داشته که رسانه ها و شبکه های اجتماعی می توانند در افزایش این اپیدمی نقش مهمی را ایفا کنند.

داده های NHS نشان می دهد که در سال ۱۹۹۷، ۷۳۲۷ دختر به دلیل آسیب رساندن به خود در بیمارستان بستری شده اند، که این مقدار در سال ۲۰۱۷ به۱۳۴۶۳ مراجعه رسیده است.

این در حالی است که چنین افزایشی در پسران مشاهده نشده و، آمارها نشان می دهد که ۲۲۳۶ مراجعه به دلیل آسیب رساندن به خود در سال ۱۹۹۷ تنها به ۳۳۳۲ بار در سال گذشته تغییر یافته است.

self-harming سخنگوی NSPCC در این خصوص می گوید: متاسفانه یکی از مهمترین دلایل این اتفاق، ناامیدی و جریحه دار شدن قلب این دختران است.

وی افزود با استفاده از آمارهای به دست آمده ما هم اکنون به خوبی می دانیم که بسیاری از کودکان به عنوان راهی برای مقابله با فشارها و نیازهای زندگی مدرن، به خود آسیب می رسانند. جوانان معمولا برای تخلیه خود گریه می کنند و برای جلوگیری از رسیدن به چنین نقطه بحرانی بهتر است مورد حمایت قرار گیرند.

یک گام کلیدی در جهت کاهش این مشکل حصول اطمینان از این امر است که هر کودک و جوان احساس اعتماد به نفس کند و بداند که مورد حمایت قرار می گیرد .

این امر سبب می شود تا آنها احساس بدبختی نکنند و به سوی آسیب رساندن به خود گام بر ندارند. NSPCC اعلام کرد که در سال گذشته ۱۵۳۷۶ جلسه مشاوره در مورد خطرات آسیب رساندن به خود، برگزار شده بود که مجموع این جلسات ۴۲ روز به طول انجامید.

self-harming جان گولدین، معاون رئیس دانشکده کالج سلطنتی روانپزشکان، در این خصوص گفت که تعدادی از عوامل، از جمله آزمونها و رسانه های اجتماعی، فشار زیادی را به کودکان و جوانان اعمال می کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود با نگاهی به رسانه های اجتماعی می توان دریافت که، دختران در برخی موارد نسبت به پسران حساس ترند. لذا سخنگوی وزارت بهداشت ایالات متحده اعلام کرده که ۳۰۰ میلیون پوند برای استخدام کارکنان آموزشی و حمایت از کودکان در مدارس سرمایه گذاری خواهد شد.
مرجع : مجله پزشکی
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
چراراهنمایم نمکنی
Iran, Islamic Republic of
س.رفتم اورژانس اجتماعی.گفت ربطی ب ما نداره امیدموازدست دادم توروخدایه راهنمای بکنید
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!