کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۸ دلیل برای این‌که به همسرتان وفادار باشید

مردمان , 4 اسفند 1397 ساعت 9:00

وفاداری باعث می‌شود بهترین الگو برای فرزندان‌تان باشید.


۱. وفادار بودن به همسرتان او را هم تشویق می‌کند که به شما وفادار باشد.
۲.وفادار بودن باعث دوام رابطه/ازدواج‌تان می‌شود. سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای خاتمه دادن به یک رابطه/ازدواج خیانت کردن است.

۳. وفادار بودن باعث آرامش فکر و ذهن‌تان می‌شود. دیگر نیازی به پنهان‌کاری نخواهید داشت و لازم نیست تک‌تک دروغ‌هاتان را هم به خاطر بسپارید.

۴. وفادار بودن کیفیت رابطه‌جنسی‌تان را افزایش می‌دهد. وقتی همسرتان می‌داند به او وفادار هستید، بالاترین لذت را به شما خواهد داد. هیچ‌کس در ارتباط‌جنسی با کسی که به او وفادار نیست احساس امنیت نمی‌کند.

۵. وفادار بودن به شما این امکان را می‌دهد روی رابطه/ازدواج‌تان تمرکز کنید. حواس‌تان دیگر پرت لاس زدن با دیگران یا ارتباطات جنسی خارج از ازدواج نخواهد شد. تمرکز به شما کمک می‌کند زندگی احساسی سالم‌تری داشته باشید.

۶. بدون وفاداری عشقی هم در کار نخواهد بود.

۷. اگر نمی‌خواهید وفادار باشید اصلاً چرا باید در آن رابطه/ازدواج بمانید؟ اگر نمی‌توانید فقط با یک نفر باشید چه دلیلی دارد خودتان را متعهد کنید؟ اگر از تعهد خسته شده‌اید، به رابطه‌تان خاتمه دهید. لازم نیست در رابطه بمانید و خیانت کنید. این کار فقط تعهد و شخصیت‌تان را زیر سؤال می‌برد.

۸. خداوند وفادار است، سعی کنید مثل او باشید. خداوند سرچشمه‌ عشق و محبت است.

۹. وفاداری باعث می‌شود بهترین الگو برای فرزندان‌تان باشید. بچه‌ها از اعمال و رفتار ما درس می‌گیرند.

۱۰. وفادار بودن تأثیر مثبتی بر شخصیت‌تان خواهد داشت. با این روش می‌توانید با اعتمادبه‌نفس بیشتری زندگی کنید. راستی و درستی اهمیت زیادی دارد، می‌توانید آن را از زندگی شخصی‌تان شروع کنید. اگر در زندگی شخصی‌تان راست و درست رفتار نکنید، خواهید دید که کل زندگی‌تان فرو می‌پاشد.

۱۱. افراد وفادار شادتر، آرام‌تر و راضی‌تر هستند و بیشتر لبخند می‌زنند. وجدان‌شان آسوده و زندگی‌شان از استرس، خلاء و پیچیدگی به دور است.
 
۱۲. وفادار بودن باعث می‌شود بتوانید به خودتان افتخار کنید. درست است که با خیانت کردن ممکن است احساس غرور و سلطه‌گری کنید ولی فقط وجدان‌تان را بی‌حس کرده‌اید. ولی وقتی این بی‌وفایی خوبی‌های رابطه‌تان را از بین برده و طرف‌مقابل و خانواده‌تان را آزرده می‌کند، خودتان هم صدمه خواهید دید. بعد از آن زندگی کردن برایتان دشوارتر می‌شود.

۱۳. وفادار بودن باعث می‌شود همسرتان به شما اعتماد کند و با این اعتماد صددرصد خودش را در اختیارتان قرار خواهد داد و درمقابل می‌توانید شناخت بهتری از او پیدا کنید. بدون اعتماد نخواهید توانست از تمام محبت‌های همسرتان بهره‌مند شود.

۱۴. وفادار بودن باعث می‌شود دیگران به‌ شما احترام بگذارند. وقتی دیگران متوجه شوند که باوجود شرایطی که برایتان مهیا بوده به همسرتان وفادار مانده‌اید، به شما احترام خواهند گذاشت و تحسین‌تان خواهند کرد.

۱۵. بی‌وفایی بیماری می‌آورد. نه فقط بیماری‌های جنسی، بلکه بیماری‌های روحی. خیانت قلب‌تان را تیره و سمی خواهد کرد. کاندوم شاید از ابتلا به بیماری‌های جنسی جلوگیری کند ولی نمی‌تواند جلوی پوسیدگی قلب‌تان را بگیرد.

۱۶. وفادار نبودن هیچ فایده‌ای برایتان نخواهد داشت و هیچ پاداشی در انتها انتظارتان را نمی‌کشد. نتیجه‌ی آن فقط درد، پشیمانی و نابودی است. فقط خودخواهی‌تان را بیشتر کرده و کورتان می‌کند.

۱۷. کسی که با او به همسرتان خیانت می‌کنید صلاح شما را نمی‌خواهد و فقط می‌خواهد نیازها و خودخواهی خودش را ارضا کند. او اصلاً متوجه خرابی‌هایی که وارد زندگی شما می‌کند نیست. بله، ممکن است با هم احساس نزدیکی کنید یا حتی به هم ابراز علاقه کنید، ولی هر دو شما مجرمانی هستید که دست به جنایت زده‌اید. آن فرد مشکلات شخصی خودش را دارد و به همین دلیل است که به تعهد قانونی شما احترام نمی‌گذارد. شما هم از روی نادانی اجازه می‌دهید گمراه‌تان کند.

۱۸. هیجان خیانت خیلی زود از بین می‌رود. در ابتدای کار ممکن است احساس هیجان و لذت کنید. با طرف‌تان قرارهای مخفیانه می‌گذارید و لذت می‌برید ولی خیلی زود متوجه خواهید شد که اشتباه کرده‌اید.بعد برمی‌گردید به سمت همسرتان، به گنج گرانبهایی که نادیده‌اش گرفته بودید ولی دیگر کار از کار گذشته است. چیزی بسیار پرارزش را به‌خاطر چیزی بی‌معنی و کم‌اهمیت خراب کرده‌اید.


کد مطلب: 46589

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/article/46589/۱۸-دلیل-این-که-همسرتان-وفادار-باشید

میگنا
  https://www.migna.ir