چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۸
کد مطلب: 10256
۰

آزمون تبدیل وضعیت کارمندان انتقالی استان تهران بزودی برگزار می‌‌شود

  معاون توسعه و منابع انسانی استاندار تهران از جذب و تبدیل وضعیت کارمندان انتقالی از طریق برگزاری آزمون در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به زودی آگهی مربوط به نحوه برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای انسانی منتشر می‌شود.
نصرالله ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری در خصوص وضعیت کارمندان انتقالی و تبدیل وضعیت آنها گفت: ساماندهی نیروهای انسانی امسال با برگزاری آزمون و نشر آگهی انجام می‌شود و مجوزهای آن از سوی ریاست جمهوری صادر شده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این آزمون نیروهای منتقل شده از تهران و همچنین نیروهایی که در شهرستان‌ها بیش از یکسال قرارداد کار معین دارند در صورت احراز شرایط شغلی و مدرک تحصیلی تبدیل وضعیت می‌شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه نشر آگهی و برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت نیروها در سه ماهه اول سال جاری انجام می‌شود عنوان کرد: به هر تعداد که پست‌های بلاتصدی در دستگاه‌ها وجود دارد و افراد دارای شرایط احراز پست را دارند تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی ادامه داد: بر اساس این آیین‌نامه ابلاغ شده، تمامی کارکنانی که به صورت قراردادی انتقال یافته‌اند و یا کارکنانی که بیش از یکسال است که به صورت قراردادی در شهرستان‌ها خدمت می‌کنند می‌توانند در چارچوبی که در آگهی اعلام می‌شود در آزمون شرکت کرده و وضعیت جذب آنها مشخص شود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار تهران همچنین با اشاره به ادامه روند اجرای طرح انتقال کارمندان از تهران و اجرای طرح دورکاری گفت: این برنامه از قبل نیز اجرا می‌شد اما در دولت دهم با ابزارهای تشویقی و حمایت که صورت گرفت، کارکنان به صورت داوطلبانه و با رضایت نسبت به انتقال از تهران اقدام کردند.

وی گفت: مجوزهای استخدام یکی از ابزارهای تشویقی حمایتی دولت و معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری است که اعلام شد و تسهیلاتی که در آیین‌نامه کارمندان انتقالی عنوان شده بود در اختیار کارمندان قرار گرفت.

ابراهیمی تصریح کرد: اجرای طرح دورکاری نیز همانند سال گذشته در دستگاه‌ها ادامه دارد و انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود