پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۱۷:۵۸
کد مطلب: 10930
۰
۵

حواشی آزمون ارشد واحدعلوم‌تحقیقات تهران+تصاویر

مکان : دانشکده علوم انسانی واحد علوم و تحقیقات تهران واقع در حصارک    زمان : عصر پنج شنبه 91/2/21 ساعت 18:30
تکریم ارباب رجوع در واحد علوم و تحقیقات آزمون کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد از روز صبح و عصر پنج شنبه آغاز شده است و تا روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش میگنا بعد از پایان آزمون کارشناسی ارشد 90 دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نمونه! علوم تحقیقات تهران که به داوطلبین آقا اختصاص یافته بود شرکت کنندگان در آزمون برای استفاده از سرویس های بهداشتی هر کدام از طبقات با ممانعت برگزارکنندگان آزمون مواجه شدند و آنها نیز به بهانه خرابی و یا قفل بودن درب دستشویی ها داوطلبین بیچاره را که اکثر آنها جایگاه پدر یک خانواده و یا جزء کارمندان و کارشناسان ادارات دولتی بودند و ... را بدون ملاحظه به سمت  2 دستگاه توالت صحرایی (کانکس پیش ساخته مخصوص آوارگان،پناهنگان و...) مستقر در حیاط و محوطه دانشکده علوم انسانی هدایت می کردند!!
که همین امر موجب نارضایتی و رنجش خاطر داوطلبین امسال شد . و این سئوال در اذهان خطور کرد که چطور امکان دارد باوجود واریز حداقل 40هزار تومان به حساب دانشگاه آزاد برای شرکت در آزمون ارشد این داشگاه آنهم در تهران و واحد علوم تحقیقاتش!!!  از فراهم کردن حداقل امکانات برای رفاه داوطلبان عاجز بماند و مانند غیرخودی ها و یا جنگ زدگان و زلزله زدگان با عزیزان شرکت کننده برخورد نماید . - یکی از مولفه های انتخاب حوزه های امتحانی دسترسی آسان از نقاط مختلف شهر به آن است . با توجه به اینکه ساختمان علوم تحقیقات در منطقه ای پرت از غرب تهران واقع شده است و مساحت زیاد این منطقه و فاصله مکانی ساختمان دانشکده ها داوطلبین را برای ورود به آن دچار سختی ها و مشقت های زیادی نموده است . بعنوان نمونه آقایی که با اتومبیل خود از شرق تهران روانه این واحد شده بود اذعان کردن علیرغم اینکه با برنامه ریزی های خود به موقع از منزل حرکت کردم اما گرفتار ترافیک سنگین عصر پنجشنبه بزرگراه همت و اطراف میدان پونک شدم و همین امر منجر به وارد آمدن استرس و تاخیر ورود آنان سر جلسه آزمون شده است. ضمن اینکه تعدادی نیز نتواستند به موقع در محل آزمون حاضر شوند . سئوالی که پیش میاد اینست که چرا دانشگاه آزاد با وجود دارا بودن ساختمان های اداری و آموزشی بسیار در نقاط مختلف شهر از جمله مجتمع ولیعصر در مرکزشهر از ساختمان های علوم تحقیقات چندسالی است که برای آزمون های تحصیلات تکمیلی استفاده می شود . ضمن اینکه با هماهنگی آموزش و پرورش می تواند از مدارس مرکز شهر کمک بگیرد.
- نبود تابلوهای راهنما با فلش های جهت دار،  منجر به سردرگمی بسیاری در اطراف میدان دانشگاه شده بود . که صدای داوطلبینی را که به این منطقه آشنایی نداشتند و یا از شهرستان های دور و نزدیک در آزمون شرکت کرده بودن را در آورده بود. - دفترچه سئوالات آزمون نیز برای خودش داستانی داشت. بر عکس آزمون های سازمان سنجش که مشخص است  موسسه چاپ و نشر با تجربه و کاربلد پشتیبان آن است دفترچه دانشگاه آزاد از دور داد می زند که با فرمت word و بدون صحافی و بر روی کاغذ A4 از بخش های اتاق تکثیر و با دستگاه های فتوکپی واحدهای دانشگاهی و بسیار ساده استفاده شده است و سپس با منگنه تند تند به هم چسبانده شده اند .البته شاید برای صرفه جویی دوستان ما این کار را انجام دادند.
مسئله اینست که اگر این کار را برای تعدادی دانش آموز مدرسه ای  انجام می دادند  هیچ عیب و ایرادی بر آن وارد نبوده و جای تحسین هم دارشت.  ولی از دانشگاهی که برای خود ادعایی دارد و دارای ثروت میلیاردی نیز هست اینگونه قضیه را ساده و بی اهمیت جلوه دادن بعید و عجیب بود . 
- به نظر شما مشکلات و ایرادات دیگر آزمون کارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی چه بوده است ؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دمت گرم . باعث شرم و آبروریزی آقایانه بخدا . خجالت هم خوب چیزیه! قط بلدن ملتو بدوشن
بابا حمید جان بیخیال نیمپر در نظر بگیر توالت سیار راستی گلاب به روتون چاهش کجاست اون ..... میریزن کجا
باسلام پس این پول هایی که بابت شهریه وثبت نام می گیرند چرا مقداری از اون را خرج سرویس بهداشتی نمی کنند که این طور باعث آبروریزی نشوند.
فکر می کنم اکثر داوطلبان برای رسیدن به محل آزمون با مشکل و ترافیک مواجه شدن . مسئولین حداقل در تعیین محل آزمون تامل بیشتری داشته باشند.
حالا پیاز داغشو زیاد نکنین.ولی خدایی آبمیوه دادنشون مثل وحشیا بود :)
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
دو بیگانه همدرد، از دو خویشاوند بی‌درد یا ناهم‌درد، با هم خویشاوندترند… علی شريعتی