جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۷:۲۹
کد مطلب: 11433
۰

تعداد بازنشستگان آموزش و پرورش اعلام شد

650 هزار نفر بازنشسته در آموزش و پرورش وجود دارد
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: 650هزار نفر بازنشسته در آموزش و پرورش وجود دارد.

به گزارش فارس از بجنورد، احمد صافی ظهر امروز در همایش کشوری تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش در خراسان‌شمالی اظهار داشت: هم‌اکنون وزارت آموزش و پرورش 300 کانون بازنشستگی در سراسر کشور دارد.

وی با بیان اینکه درصد مهمی از بازنشستگان کشوری در این وزارتخانه هستند، افزود: تلاش برای تأمین سلامت و رفاه مادی و معنوی فرهنگیان بازنشسته مهم‌ترین وظیفه کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش است.

صافی تصریح کرد: هرچه سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش بیشتر و توجه بیشتری به شاغلان و بازنشستگان شود، بهترین زمینه برای رشد و تربیت ابعاد وجود کودکان و نوجوانان و تحقق حیات طیبه برای نسل آینده کشور اسلامی است.

وی تاکید کرد: حداکثر ظرفیت خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم گرفت و به خدمتگزاری برای بازنشستگان فرهنگی افتخار می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بازنشستگی برای ما معنا ندارد، بازنشستگان با دنیایی از تجربیات، قیمتی و ارزشمند شده‌اند و باید جامعه از این تجربیات ارزشمند استفاده کند.

صافی مهم‌ترین نیاز بازنشستگان را سلامت روان و محبت و تکریم دانست و گفت: نخستین و مهم‌ترین تأمین‌کننده این نیاز خانواده است.

وی با اشاره به اینکه معلمان نقطه عطف تحول کشور هستند، افزود: نظام آموزش و پرورش هر کشور مهم‌ترین وسیله رشد و توسعه آن کشور است.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش همچنین معلمان را نجات‌دهنده انسان‌ها دانست و اظهار داشت: بالاترین افتخار ما این است که ما می‌توانیم شرایط رشد انسان‌ها را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: استفاده از نخبگان و پیشکسوتان از مفاد قانونی این سند است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز در این همایش گفت: ظرفیت بسیار بالای بازنشستگان کشور می‌تواند به عنوان یک هم‌افزایی در تحول‌آفرینی آموزش و پرورش ایفای نقش کند.

محمد وحیدی بازنشستگان را ذخیره‌های ارزشمند کشور خواند و اظهار داشت: تعلیم و تربیت، زمان و مکان نمی‌شناسد و هم‌اکنون نیز مسئولیت بخشی از هدایت و حمایت جامعه به عهده شما است.

وی انتقال تجربیات بازنشستگان به نسل جوان را انتقال نور به آنان دانست و گفت: ما نیز وظیفه خود می‌دانیم از همه ظرفیت‌های قانونی برای خدمت به بازنشستگان استفاده  کنیم.

به گزارش فارس، بیش از 400 بازنشسته فرهنگی از سراسر کشور در همایش کشوری تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش در خراسان‌شمالی شرکت داشتند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن