پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۸:۱۱
کد مطلب: 11661
۰

عوارض تماشای فیلم های مبتذل برای مردان همسردار!

تحقیقات جدید در انگلستان حاکی از این است که از هر پنج نفر انگلیسی یک نفرشان، فیلم های مستهجن را با هدف تقلید از آن فیلم و انجام همان عمل با زنش، تماشا می کند.

جام نیوز به نقل از روزنامه دیلی میل چاپ لندن: مردانی که فیلم های مستهجن تماشا می کنند نمی دانند که با این کارشان باعث بدبختی زن هایشان می شوند.
مطالعات نشان می دهد وقتی مردی از روی دلخوشی و لذت به تماشای فیلم های مستهجن می نشیند همین عمل او به تدریج تاثیر نابود کننده ای بر اعتماد به نفس همسرش دارد.
مطالعات حاکی از این است که اگر مردی به جای برقراری روبط جنسی با زنش به روش های تحریک مجازی و غیر طبیعی روی بیاورد، عمل وی تاثیر مخرب و بسیار منفی برزندگی و سلامت جنسی و روحی همسرش می گذارد.
این تحقیق به استناد مدارک و شواهد بسیار دقیق نشان می دهد که فیلم های مستهجن تاثیر مخرب بر روابط زناشوئی می گذارد حتی در موارد زیادی باعث به هم ریختن این رابطه و جدایی زن و شوهر از همدیگر می شود.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته در انگلستان از هر پنج نفر یک نفرشان، فیلم های مستهجن را با هدف تقلید از آن و انجام همان عمل با زنش، تماشا می کند.
دکتر استیوارت روانشناس معروف از دانشگاه فلوریدا گفت: «در حال حاضر بیماران زیادی به من مراجعه می کنند و دلیل بیماری روحیشان را در اعتیاد شوهرشان به تماشای فیلم های مستهجن و ارضاء مصنوعی آن ها می دانند.»
طی تحقیقی که از ۳۰۸ دانشجوی دختر به سن ۱۸ تا ۲۹ سال انجام گرفت مشخص شد که رابطه مستقیمی بین مشاهده فیلم های مستهجن از جانب مرد ها و بدبختی و صدمات روحی بالا در زنان آنها وجود دارد.
مطالعات جانبی بر روی ۱۹۹۹ زن انجام شد و نتایج تحقیقات بسیار جالب بود اکثر زنان اعلام کردند که شوهرانشان علت این کار خود را تقلید از هنرپیشه های فیلم های مستهجن عنوان می کنند و حتی اکثر آن ها به طور مشابهی اعلام کردند که شوهرانشان بعد از تماشای این فیلم ها به آن ها می گویند: «شما که زیباتر از زن های فاحشه در فیلم هستید پس چرا نمی توانید مثل فیلم ها عمل کنید.»
بعضی از آنها نیز گفتند: «شوهرانمان حتی ما را ترغیب به یادگیری این اعمال و اجرای کار فاحشه ها می کنند.» یافته های اخیر در آمریکا حاکی از آن است که به طور کل اکثر کودکان انگلیسی و آمریکایی بیشتر اوقات خود را به دیدن این نوع فیلم ها سپری می کنند به طوری که بیشتر آنها به این فیلم ها معتاد شده اند. همچنین از هر ده معلم، هفت نفرشان به همراه بچه های مدرسه به تماشای فیلم های مستهجن از اینترنت می پردازند.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
كاغذ سفيد را هر چقدر هم تميز و زيبا باشد كسی قاب نمی‌گيرد، برای ماندگاری در ذهن‌ها بايد حرفی برای گفتن داشت