جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۸
کد مطلب: 11783
۰
۲

پاداش پايان خدمت بازنشستگان فرهنگي در همان ماه پرداخت مي شود

وزارت آموزش وپرورش در پاسخ به برخي از رسانه ها اعلام كرد پاداش پايان خدمت بازنشستگان فرهنگي هر ماه كه بازنشسته شوند پايان همان ماه پرداخت مي شود.

به گزارش مركز اطلاع رساني وروابط عمومي وزارت آموزش وپرورش،در پاسخ به برخي رسانه ها درخصوص عدم پرداخت مطالبات معوقه بازنشستگان فرهنگي اين وزارتخانه در راستاي اجرا و جامه عمل پوشاندن به سياست وزير آموزش وپرورش مبني بر پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان فرهنگي ، پرداخت كامل پاداش پايان خدمت بازنشستگان سال 90 تأمين و به ادارات كل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ شد، اعتبار مربوط به پاداش پايان خدمت بازنشستگان ماه هاي فروردين و ارديبهشت سال 91 نيز تأمين و ابلاغ شده است و اين سياست هم اكنون اجرا و تا پايان خدمت نيز استمرار خواهد داشت كه براساس تأكيدات وزير آموزش وپرورش، هر فرهنگي كه بازنشسته گردد در همان ماه پاداش پايان خود را دريافت مي نمايد . همچنين آن دسته از بازنشستگاني كه از ابتداي سال 88 نيز بازنشسته شده بودند (چه پيش از موعد و چه عادي) پاداش بازنشستگي آنها در سال 89 پرداخت شده است ، ضمن اينكه كليه مطالبات بازنشستگان فرهنگي سال 87 و نيمه اول سال 88 كه حجم عظيمي را نيز شامل مي شد با پي گيري ها و تلاش وزارت ‌آموزش وپرورش نيز پرداخت گرديده است.

اين خبر مي افزايد: تفاوت حقوق بازنشستگان مربوط به وزارت كار ،تعاون ورفاه اجتماعي بوده واز امتيازات اين وزارتخانه خارج است.



نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

محمدرضاعباسی
United States
چراپاداش بازنشستگان شهریور91 پرداخت نمی شود .کی پرداخت میشود
سعید رعیت رستمیتق
تقریبا دی ماه بازنشست شدم تا به الان 11900000 تومان گرفتم این در حالی است که میخواهم دخترم را به خانه بخت بفرستم جکار کنم فقط 8100000 تومان مانده من منتظر این برج هستم کمکم کنید
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!