پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ / ۰۵:۰۶
کد مطلب: 12255
۰

تسهيلات صدور گواهينامه بين‌المللي رانندگي براي فارغ‌التحصيلان دانشگاه آزاد

با تسهيلات فراهم شده از اين پس دانش‌آموختگان متقاضي مي‌توانند با مراجعه به مركز ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد از تسهيلات صدور گواهينامه بين‌المللي رانندگي با تخفيف ويژه بهره‌مند گردند.

به گزارش ايسنا، مهران عباسي اناركي رييس مركز ارتباط با فارغ‌التحصيلان در اين خصوص گفت: به منظور گسترش دامنه خدمات كانون و با توجه به پيگيري‌هاي به عمل آمده، صدور گواهينامه رانندگي (پايه دوم، پايه يكم، موتورسيكلت و ...) در محل دفتر ارتباط با فارغ‌التحصيلان با تسهيلات ويژه ارائه مي‌گردد. گفتني است در بخش اول، اين خدمات شامل تمامي اعضا كانون فارغ‌التحصيلان مي‌باشد ولي در صورت تراكم و تعداد درخواست‌ها و با توجه به محدوديت امكانات و ضرورت ارايه ساير خدمات كانون اولويت با فارغ‌التحصيلاني است كه داراي كارت شناسايي فارغ‌التحصيلي بوده و يا درخواست آن را ارايه نموده باشند.

وي در ادامه افزود: در اين خصوص فارغ‌التحصيلان مي‌توانند با در دست داشتن يك قطعه عكس 4*3 با زمينه سفيد، اصل و كپي گواهينامه داراي اعتبار پايه دوم يا يكم ايراني و موتورسيكلت و ارايه تصوير صفحه اول گذرنامه داراي اعتبار نسبت به دريافت گواهينامه بين‌المللي خود در همان زمان اقدام نمايند.

وي گفت: اين گواهينامه‌ها علاوه بر قابليت استفاده در سفرهاي سياحتي براي فارغ‌التحصيلاني كه سفرهاي كوتاه مدت علمي، تخصصي سمينارها، بازديد، نمايشگاه‌ها را دارند، كاربرد فراوان دارد.

همچنين اين گواهينامه نيازي به امتحان مجدد ندارد و بر اساس اعتبار و استناد به گواهينامه رانندگي فعلي متقاضي صادر مي‌شود و اعتبار آن يك ساله بود و در اكثر قريب به اتفاق كشورهاي دنيا مورد تائيد مي‌باشد.

معاون اجرايي كانون در پايان خاطر نشان كرد: مجري صدور اين گونه گواهينامه در كشور‌ها كانون اتومبيل‌راني و جهانگردي آن كشور مي‌باشد كه كانون فارغ‌التحصيلان طي تفاهمي با كانون اتومبيل‌راني و جهانگردي نمايندگي پذيرش و صدور گواهينامه‌هاي رانندگي را دريافت نموده است و هزينه صدور انواع گواهينامه براي اعضا كانون كمتر از مبلغ چهارصد هزار ريال مي‌باشد. متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني اينترنتي WWW.aiau.ir مراجعه كنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
هرگز با آدم نادان مجادله نكنيد، تماشاگران ممكن است نتوانند بين شما را تشخيص دهند