پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۲
کد مطلب: 12533
۰
۱۴

اعلام میزان حقوق فرهنگیان در سال 91

نحوه تعیین ضریب حقوق كارمندان و میزان حداقل و حداكثر حقوق مستخدمین شاغل، بازنشستگان، وظیفه بگیران و فرهنگیان در سال 91 به ادارات كل سراسر كشور ابلاغ شد.
به گزارش کارمندنیوز به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،وحید كیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای شیوه تعیین ضریب حقوق كارمندان و فرهنگیان را ابلاغ كرد.

در این بخشنامه كه براساس مصوبه شماره 58404 ت 48093 ه مورخ 27 خردادماه سال 91، هیأت وزیران تنظیم شده، آمده است: ضریب حقوق سال 91 مشمولین قانون خدمات كشوری، هشتصدو پنج (805) و اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، یازده هزار و چهارصد و شصت (11460) ریال است.

طبق این بخشنامه، امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی كاركنان در سال 1390 با توجه به جدول شماره 3 و تبصره 1 بند 6 فصل دوم دستورالعمل شماره 14593/200 مورخ 21/2/88 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منضم به بخشنامه شماره 8/710 مورخ 22/2/88 به تاریخ 1/1/91 قابل احتساب است.

براساس این گزارش، طبق ماده 90 قانون بودجه سال 91، افزایش ریالی از تفاوت تطبیق درج شده در احكام حقوقی كارمند كسر نخواهد شد و تفاوت مذكور در حكم حقوق ثابت باقی خواهد ماند و همچنین حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در سال 91، به میزان پانزده (15) درصد افزایش می یابد.

این گزارش می افزاید: حداقل و حداكثر حقوق و فوق العاده های مستمر شاغلین، بازنشستگان و وظیفه بگیران موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات كشوری به ترتیب (3921500) و (27450500) ریال خواهد بود.

پرداخت فوق العاده اضافه كار ساعتی به كارمندان با رعایت بند 14 مصوبه هیأت وزیران تابع دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.

فوق العاده مأموریت روزانه داخل كشور كارمندان كه به عنوان مأمور برای انجام وظیفه موقت به خارج از حوزه شهرستان محل خدمت خود اعزام می شوند و ناچار به توقف شبانه هستند تا میزان حداقل حقوق و مزایا به مأخذ یك بیستم و نسبت مازاد آن به مأخذ یك پنجاهم و در سقف اعتبارات مصوب قابل پرداخت خواهد بود و سایر موارد مطابق آیین نامه فوق العاده روزانه، موضوع بند(ث) ماده 39 قانون استخدام كشوری و اصلاحات بعدی آن صورت می گیرد.

در صورت عدم توقف شبانه در محل مأموریت پنجاه(50) درصد فوق العاده مأموریت روزانه قابل پرداخت است.

در زمان حاضر بیش از یك میلیون و یكصد هزار نفر در آموزش و پرورش اشتغال دارند كه از این تعداد حدود 700 هزار نفر معلم هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

به گور پدرتون خندیدید که با این بازیها دوباره توپ رو میندازید توی میدون اونهایی که از دانشگاه چلقوز اباد توی خواب مدرک گرفتند نه اونهایی که فوق لیسانس دانشگاه های معتبر هستند و خاک و خون آموزش و پرورش رو خوردندفلک به مردم نادان دهد زمام مراد تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس
Iran, Islamic Republic of
عزیزم لازم نیست با این ترفندها مردم را ابله فرض بفرمایید 1ماده اظافه میشه 10تا کم میشه با مالیاتو غیره وذلک فرهنگیان عزیز کاسه گدایی رابه سمتی دیگر دراز کنین
United States
نمیدونم کی قراره حقوقا اضافه بشه الان که مرداد هم داره تموم میشه ولی ما فرهنگیان هیچ افزایش حقوقی ندیدیم معمولا در دولتهای قبل تو همون فروردین این افزایش اعمال میشد خدا به داد ما برسه
بد بخت تر از فرهنگیان هیچ جا پیدا نمیشه.
پری
همش حرفه700تومن کمه؟؟؟؟؟؟؟
United Kingdom
با تشکر دعا میکنم همچنان افزایش حقوق داشته باشم تا کم نیارم ای رازق کمکمان کن
یه سال هست شروع به کار کردم اما به نظرم میاد باید کاسه گدایی بردارم لب خیابون بشینم چون...
در جوامع پیشرفته اروپایی و یا دیگر جوامع پیشرفته دیگر ابتدا به معلم و معیشت او توجه می کنندو بعدبه دیگر اقشار توجه میشه ولی در ایران ما فقط و فقط تنها چیزی که توجه نمیشه وضعیت معیشت معلمان است الان حدود پنج ماه از سال میره هنوز از احکام حقوقی خبری نیست ظاهراً آقایانی که در راًس کارند ظاهراً با بدهکاری و کمبود بودجه مواجه شدند که قادر به پرداخت هزینه حقوق 15 درصد را ندارند و بهانه این را دارند که باید مبلغ اضافه شده به احکام فرهنگیان که در قالب بدی آب و هواکه در بهمن ماه سال گذشته قبل از انتخابات برای دلگرمی مردم که پای صندوق های رای حاضر شوند ، داده شد را از حقوق کسر نمود و سپس این احکام را در سال 1391 اجرا کرد که بایدبه این آقایان گفت : حالا که خرتان از پل گذشته باید این حرف را بزنید ؟ وای به حال فرهنگیان از کمیته امداد باید فرهنگیان درخواست کنند تا صندوقی را برای جلب مشارکت مردم متمکن ( گدایی محترمانه ) جلوی خانه هر فرهنگی ایجاد نمود.
لازم نیست بیشتر از این ما معلمان خودمان را کوچک کنیم. این گرگ سال هاست که با گله آشناست
مرداد هم تموم شدواز افزایش خبری نیست...........
با سلام بنده سالها قبل در آموزش و پرورش بودم و ادامه تحصیل دادم و موفق شدم مدرک دکترا بگیرم الان عضو هیات علمی یکی از دانشگاههای دولتی هستم منتها یه چیزی واقعا آزارم میده خدائیش تدریس در مدرسه و کنترل بچه ها خیلی سخت تر از این چند ساعت تدریس در دانشگاه می باشد نمی دونم چرا من باید با مدرک دکترا تقریبا 4 برابر یه فوق لیسانس در آموزش و پرورش بگیرم خدائیش کار اونها از من خیلی خیلی سخت تره.
ما معلمان امسال احمدی نژاد را رییس جمهور کردیم باید ازین به بعد تاثیر گذار باشیم
همین کافیه که بدونید ازماست که برماست
1225254511
همه درست می گن
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود