کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تایید مدرک دانشگاه علمی کاربردی در همه دنیا/ آغاز ثبت نام دوره كارداني غيرحضوري علمي كاربردي

24 شهريور 1389 ساعت 19:01


مدیر کل امور دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره ارزیابی مدارک این دانشگاه توسط دانشگاههای خارج از کشور گفت: کلیه دانشگاههای خارج کشور مدارک دانشگاه جامع علمی کاربردی را به تایید می رسانند.
سید محسن احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب تعداد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی را 250 هزار نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون دانشگاه جامع علمی کاربردی هیچ دانش آموخته ای نداشته که گزارش کند یک دانشگاه در خارج کشور مدارک این دانشگاه را به رسمیت نشناخته است. مدیر کل امور دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: از آنجا که در کشورهایی مانند آلمان، اتریش، استرالیا و نروژ دانشگاههایی وجود دارند که نظام آموزشی آنها مشابه علمی کاربردی و فنی حرفه ای است، هنگام ارزیابی مدارک به مدارک دانشگاه جامع علمی کاربردی بیشتر اهمیت می دهند تا مدارک سایر دانشگاههای دولتی. وی از صدور گواهینامه موقت برای بیش از 230 فارغ التحصیل دانشگاه جامع علمی کاربردی و صدور بیش از 110 هزار دانشنامه برای این دانش آموختگان خبر داد و گفت: از سال 77 که اولین سری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانش آموخته شدند تا کنون بیش از 250 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.
    ثبت نام دوره كارداني غيرحضوري علمي كاربردي آغاز شد
 ثبت‌نام دوره كارداني پودماني غيرحضوري دانشگاه جامع علمي كاربردي به صورت اينترنتي از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا 31 شهريورماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگي ايرنا از دانشگاه جامع علمي كاربردي؛ مدير آزمون، آموزش‌هاي خاص و غيرحضوري دانشگاه با اعلام اين خبر افزود: متقاضيان جديد ثبت‌نام در دوره كارداني علمي كاربردي پودماني غيرحضوري مديريت خانواده و همچنين دانشجويان دوره‌هاي قبل، يايد در زمان اعلام شده با مراجعه به دفاتر پستي سراسر كشور نسبت به خريد كارت اعتباري به مبلغ 25 هزار ريال كه داراي شماره پرونده، نام كاربري و رمز عبور است به همراه يك جلد دفترچه راهنماي ثبت‌نام به مبلغ 17 هزار ريال اقدام كنند.
'علي صدر' اظهار داشت: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما مي توانند به سامانه ثبت‌نام اينترنتي دوره كارداني پودماني غيرحضوري مديريت خانواده به نشاني http://reg.uast.ac.ir مراجعه كنند و مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.
وي توضيح داد: دانشجويان اين دوره با امكان انتخاب دو پودمان همزمان در هر پودمان تحصيلي، حداقل در سه سال امكان كسب همه مهارت‌ها را داشته و به دريافت مدرك رسمي كارداني علمي كاربردي پودماني در دوره مديريت خانواده از سوي دانشگاه جامع علمي كاربردي نايل مي‌شوند و امكان ادامه تحصيل در مقطع بالاتر را در تمامي دانشگاه ها خواهند داشت.
مدير آزمون، آموزش‌هاي خاص و غيرحضوري دانشگاه جامع علمي كاربردي متذكر شد: پودمان‌ها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه يا كتاب قابل ارايه است.
وي، مبلغ شهريه ثبت‌نام در هر يك از پودمان هاي آموزشي اين دوره براي ورودي هاي نيمسال اول تحصيلي 82-1381 تا قبل از نيمسال اول تحصيلي 88-1387 را 300 هزار ريال و مبلغ شهريه هريك از پودمان هاي آموزشي اين دوره براي ورودي هاي نيمسال اول تحصيلي 88-1387 به بعد را 330 هزار ريال اعلام كرد.
صدر يادآور شد: تنها شرط پذيرش در اين دوره داشتن مدرك ديپلم دوره متوسطه بوده و هيچ‌گونه شرط ديگري از جمله معدل، جنسيت و سن وجود ندارد و داوطلبان بايد توجه داشته باشند كه اين دوره فاقد معافيت تحصيلي است.


کد مطلب: 1330

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/1330/تایید-مدرک-دانشگاه-علمی-کاربردی-همه-دنیا-آغاز-ثبت-نام-دوره-كارداني-غيرحضوري-علمي-كاربردي

میگنا
  https://www.migna.ir