پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۵:۳۶
کد مطلب: 13355
۰

تاريخ و نحوه دريافت کارت آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت اعلام شد

توزيع کارت ورود به جلسه آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت از روز يکشنبه 29 مرداد ماه آغاز مي شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 1 شهريور ماه ادامه دارد. به گزارش مهر، داوطلبان شرکت در آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت مورخ 3 شهريور ماه، براي دريافت کارت ورود به جلسه خود بايد به نشاني اينترنتي http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و از طريق وارد کردن مشخصات فردي شامل نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و کد ملي و يا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباري که قبلا از طريق آن ثبت نام نموده اند، نسبت به دريافت کارت خود به صورت اينترنتي اقدام کنند.

کورش پرند رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در اين خصوص اظهار داشت: در راستاي برنامه هاي عملياتي اصلاح و بهبود روش ها، آزمونهاي ادواري متقاضيان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسري در کشور برگزار مي شود که مرحله کتبي آزمون روز جمعه مورخ 3 شهريور ماه در37حرفه همسان و282 حرفه غير همسان در 31 استان کشور و در350حوزه امتحاني به صورت 4 گزينه اي برگزار مي شود.

وي افزود: بيش از 43 هزار نفر در آزمون ادواري سنجش مهارت مورخ 3 شهريور ماه ثبت نام کرده اند که از اين تعداد 31هزارو 948 نفر مرد و 11 هزار و 184 نفر زن هستند و تمهيدات لازم براي شرکت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است. رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با اشاره به شرايط حضور داوطلبان در محل آزمون گفت: به همراه داشتن اصل شناسنامه يا کارت ملي براي ورود به آزمون الزامي است و استفاده از تلفن همراه و تجهيزات متعلقه و ماشين حساب قابل برنامه ريزي در حين برگزاري آزمون اکيدا ممنون است.

معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در خصوص اهداف برگزاري آزمون هاي سراسري سنجش مهارت تصريح کرد: طرح برگزاري آزمون هاي سراسري سنجش مهارت با اهداف اطلاع رساني جامع و ايجاد وحدت رويه، ارتقاي کيفيت فرآيند سنجش مهارت، اعتبار بخشي به تجارب فني و حرفه اي افراد، بسترسازي تحقق دولت الکترونيک و توسعه و بهبود خدمت رساني به مخاطبان اجرايي مي شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
کلمات بیش از آنچه که شما تصور می کنید تاثیر گذارند. همیشه پیش از صحبت کردن فکر کنید.