پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ / ۰۷:۵۵
کد مطلب: 13456
۰
۷

افزایش حقوق بدی آب و هوای معلمان شهرستان‌ تقریبا حذف شده است

عضو کانون صنفی معلمان گفت: درحالی که درسومین حکم کارگزینی معلمان در دی ماه سال گذشته به طور متوسط ۱۲۰هزارتومان افزایش حقوق به معلمان شهرستان‌ها تعلق گرفت این رقم درحکم کارگزینی سال ۹۱ تقریبا حذف شده است.
مهدی بهلولی در گفت‌و‌گو با ایلنا به توضیحات بیشتری دراین زمینه پرداخت و گفت: در دی ماه سال گذشته سه بار حکم کارگزینی برای معلمان زده شد به طوری که در هر یک از حکم‌ها ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان به منظور بدی آب و هوا به حقوق معلمان شهرستان‌ها به جز تهران اضافه شد اما درحکم سوم این افزایش حقوق یکباره به طور متوسط به۱۲۰ هزار تومان رسید.

وی خاطرنشان کرد: چند روز گذشته که حکم کارگزینی سال ۹۱ برای معلمان صادر شد،  بدی آب و هوا برای معلمان شهرستان‌ها به جزتهران به چیزی حدود ۵ هزار تومان تنزل یافت و به عبارتی تقریبا حذف شده است.

عضو کانون صنفی معلمان درادامه از افزایش ۳ تا ۵ درصدی حقوق معلمان در سال ۹۱ خبرداد و افزود: با وجود تورم ۲۵ درصدی اما حقوق معلمان امسال تنها ۳ تا ۵ درصد افزایش یافته است.

بهلولی خاطرنشان کرد: اینکه بعد از ۵ ماه از شروع سال جدید حکم‌های کارگزینی برای معلمان زده شده است در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاریخ اجرای حکم‌های کارگزینی سال ۹۱ باید از ۹۱/۱/۱ باشد اما شاهد هستیم که اجرای این حکم از ۹۱/۴/۱ زده شده است.

عضو کانون صنفی معلمان با اشاره به اینکه یعنی تا سه ماهه اول امسال دریافتی معلمان بنا به حقوق سال گذشته آن‌ها بوده است، ‌تصریح کرد: درحالی که این موضوع با قوانین بودجه کشور تعارض دارد زیرا قوانین بودجه سالانه تصویب می‌شود و از ۹۱/۱/۱ باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه این موضوع نارضایتی و ناباوری در بین معلمان ایجاد کرده است، افزود: فرهنگیان از اقشاری هستند که نسبت به سایر کارمندان دولت دستمزد پایین تری را دریافت می‌کنند پس چرا باید با حقوق ناچیز آن‌ها بازی شود؟

بهلولی تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش نماینده معلمان در هیات دولت است از همین رو باید ازشان و حقوق معلمان دفاع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Latvia
سلامکاملا موافقمواقعا آخه این سکوت مرگبار رسانه ای و همچنین مسئولین دولتی به ویژه آقای وزیر چه معنایی داره...آخه یکی اینو به من بگههههههههه....
از ماست که بر ماست !!!حالا بدوید سر صندوق !
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک فرهنگی پایین بودن فاحش حقوق فرهنگیان نسبت به سایر کارمندان دولت را تایید می کنم و آن را بی عدالتی و ظلم آشکار به فرهنگی می دانم و ازجناب آقای حاجی بابایی وزیر محترم آموزش و پرورش خواهشمندم, یک مقایسه کوچک بین حقوق فرهنگیان با حقوق کارکنان بهداشت داشته باشد. از معلمان محترم تقاضا دارم در مقابل این بی عدالتی سکوت نکنند.
Iran, Islamic Republic of
سلام حداقل آقای وزیر رسمادررسانه هاعلت حذف بدی آب وهوای فرهنگیان اهوازی بااین همه گرماوشرجی وگردوخاک رااعلا کند.راستی نکنه به وزیرخبردادن اهوازبرف اومده وهوادیگه بدنیست؟ضمنااحکام سالجدیدهنوزصادرنشده
Iran, Islamic Republic of
خداوند می فرماید ما سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی کنیم مگر اینکه خودشان سرنوشت خود را عوض کنند پس کارمندان محترم بدنبال راهی برای عوض کردن سرنوشت خود باشید و به مسئولین اطمینانی نداشته باشید
ما نه بدی آب وهوا داریم . نه بدی جو ارزی وسکه داریم . نه با مرغ و میوه و مسکن مشکل داریم . اساسا وقتی مشکلی نیست یعنی پایداری هوا درهمه حال وحذف هرگونه اضافه دریافتی دراین بخش . جان من وقتی معلم شدی بایستی با دنیای رفاه و زیاده خواهی ازجنس بازار و آقا زاده ها خداحافظی می کردی . حالا نگران همین بخش هستی . آن اضافه خود فلسفه ای داشت که خیلی ها متوجه نشدند
حمید
سلام در سال 91 هیچ خبری از بدی آب وهوا در حکم حقوقی فرهنگیان نبود امیدوارم در سال 92برای برقراری آن دست اندرکاران همتی بکنند مخصوصا در شهر خوش آب وهوایی مثل اهواز؟!.............
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.