جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ / ۰۶:۴۶
کد مطلب: 13784
۰
۱

۱۶ شغلی که نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد/جدول

برای داشتن یک شغل مناسب و پول کافی لازم نیست تنها مدرک دانشگاهی داشته باشید،بلکه کمی تخصص و مهارت به شما کمک می کند تا موفق شوید و حتی پولدار.
دانشگاه هدف نیست، وسیله است. بسیاری از مشاغل مصداق بارز این جمله هستند. مشاغلی که می توان خوب از آنها پول درآورد، اما برای رسیدن به آنها نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست.

در جدول زیر نام 16 شغلی که می توان بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی در آنها موفق بود آورده شده است:   ردیف نام شغل توضیحات 1 آرایشگری برای این شغل تنها ایتعداد کافی است و هر کسی می تواند در کلاسهای آموزش آرایشگری شرکت کند. 2 عریضه نویسی این افراد تنها کافیست به اصطلاحات حقوقی آشنا باشند. 3 راننده تاکسی نیاز به سواد چندانی ندارد و فقط باید خوب رانندگی کنند. 4 پیک موتوری در این شغل فقط امانت داری مهم است. 5 بازیگری هرچند بازیگری در دانشگاهها تدریس می شود اما داشتن ذوق و استعداد مهمتر است. 6 انبارداری باید فقط حساب و کتاب بلد باشد و موراقب اموال. 7 نگهداری از کودک و سالمند برای این کار تنها باید صبر و حوصله داشت. 8 متولی امامزاده متولی امامزاده باید با تقوا و امانتدار باشد. 9 سرمایه گذار سرمایه گذاری نیاز به دانش و دانشگاه رفتن ندارد کافیست فقط کمی اقتصاد بدانید و قدرت ریسک داشته باشید. 10 خیاطی کاریست که نیاز به توجه،دقت و حوصله دارد. 11 رئیس خط رئیس خطها در ایستگاههای تاکسی به مسافران و تاکسیها کمک می کنند بدون آنکه نیاز به سواد چندانی داشته باشند. 12 پارکبان تمام کسانی که ماشین دارند حداقل یک بار پستشان به این پارکبانها خورده است. 13 فوتبالیست پولهای کلان می گیرند و قرارداد می بندد.تنها کافیست در یک بازی چند کل بزنند. 14 ثبت شرکت ثبت شرکت روند طولانی دارد اما با چند کلاس سواد می توانید این شرکت را داشته باشید و شرکت دیگران را ثبت کنید. 15 خواننده تنها باید صدای خوب داشته باشید و پول که بتوانید یک آلبوم بیرون بدهید. 16 فروشندگی صبر و حوصله و از همه مهمتر انصاف فوت کوزه گری این شغل است.                                     زهرا تالانی مرجع خبر: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

اصلا خبر جالبی نبود!این گونه مطالب را همه می دانند مضافا اینکه ده ها شغل وجود دارد که نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد!!!
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای موفقیت لازم نیست نابغه باشی فقط کافیه یه قدم جلوتر باشی/ انیشتن