پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ / ۱۷:۵۶
کد مطلب: 14034
۰

پذیرفته شدگان آزمون دکترا بخوانند

پذیرفته شدگان دومین آزمون نیمه متمرکز دکتری می‌توانند در یکی از روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه ۲۸ یا ۲۹ شهریور ماه برای ثبت نام به دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه کنند.
عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.


در گزینش نهایی هریک از رشته‌محل‌ها، با توجه به قانون مربوط به سهمیه رزمندگان، ۲۰ درصد ظرفیت هر رشته با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور به این سهمیه تخصیص داده شده و ۳۰ درصد ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.


برای داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش در ۱۷ مهرماه قابل دسترسی خواهد بود. تغییر گرایش و نقل و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph. D» امکان پذیر نیست و در حیطه وظایف این سازمان قرار ندارد در این خصوص درخواست‌های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود.


داوطلبان باید مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ از جمله اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) و اصل مدرک کارشناسی‌ارشد مورد تایید، گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ کارشناسی‌ارشد، اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی، شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳، ارائه مدرک نشان دهنده وضعیت‌ نظام‌ وظیفه، حکم‌ مرخصی‌ برای‌ کارمندان‌ دولت، معرفی‌نامه‌های مربوطه از نهادهای مرتبط با سهمیه داوطلبان، ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی را در زمان ثبت نام ارائه کنند.

حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد.


معدل‌ مدرک کار‌شناسی (لیسانس) ‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) ‌ پذیرفته‌شده‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ کرده یکسان‌ باشد و در غیر این صورت، ضمن «کان‌لم‌ یکن» تلقی شدن قبولی، از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کار‌شناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.


از پذیرفته‌شدگانی که‌ حداکثر تا تاریخ‌ ۳۱ شهریور ماه ۹۱ فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۳۹۱ حتی در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی «Ph. D» سال ۱۳۹۲ نخواهند بود.


داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت در صورتی که منحصراً درباره کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵ آبان ماه ۹۱ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند.       خبرگزاری مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد