سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ / ۰۷:۱۸
کد مطلب: 14051
۰

جزئیات کالاهای نمایشگاه لباس دانشگاه تهران+تخفيف

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری نمایشگاه دایمی برای عرضه لباس دانشگاهیان خبر داد و گفت: این نمایشگاه دایمی است و لباس اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه در این نمایشگاه عرضه می شود.
جعفر گل محمدی در گفتگو با مهر اعلام کرد: در این نمایشگاه فقط چادر و لباس ویژه خانم ها ارایه نخواهد شد بلکه لباس اساتید، دانشجویان پسر و کارمندان دانشگاه هم عرضه می شود.

وی ادامه داد: در واقع در این نمایشگاه علاوه بر لباس، لوازم تحریر و دیگر اقلام مورد نیاز دانشجویان نیز ارایه می شود تا کنون چند مرکز برای راه اندازی این نمایشگاه در نظر گرفته شده ولی هنوز بر سر محل اصلی آن توافقی صورت نگرفته است .

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران افزود: لباسی که در این نمایشگاه ارایه می شود لباسی در شان دانشگاهیان است که با قیمت مناسب تری نسبت به مراکز خارج از نمایشگاه عرضه می شود.

وی یاداورشد: این فروشگاه فقط محل فروش محصولات دانشگاهی نیست بلکه محلی است که طراحان می توانند در این نمایشگاه، طرح ها و ایده های خود را ارایه کنند.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران درباره اینکه آیا دانشگاهیان ملزم هستند حتما از محصولات این نمایشگاه برای پوشش در دانشگاه استفاده کنند، گفت: خیر دانشجویان ملزم به این کار نیستند ولی محصولات دانشگاهی در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف ارایه می شود و خرید از آن به نفع دانشگاهیان است.

وی درباره اینکه آیا تمام دانشگاهیان ضوابط پوشش اسلامی را رعایت می کنند، گفت: تقریبا تمام دانشگاهیان ضوابط پوشش اسلامی را رعایت می کنند، کاری که امسال در رابطه با کارمندان دانشگاه صورت گرفته این است که لباسی تهیه و به آنان هدیه داده شده است که در این لباس ها ظوابط پوشش رعایت شده است، اساتید دانشگاه هم معمولا ظوابط پوشش را رعایت می کنند و تنها یک یا دو درصد از دانشجویان هستند که به دلیل سهل انگاری ظوابط پوشش را آن چنان که باید رعایت نمی کنند که برای این دانشجویان هم برنامه های ارشادی متناسب با خودشان در نظر گرفته ایم.

گل محمدی با بیان اینکه در برنامه طرح حجاب و عفاف معتقد به اقدام ضربتی نیستیم، افزود: برنامه دانشگاه، صحبت دوستانه با این دانشجویان است و البته اگر بعد از این صحبت‌هایی صورت گرفت این دانشجویان ترجیح دادند لجوجانه ظوابط پوشش را رعایت نکنند و طبق قوانین دانشگاه با آنها رفتار می شود.

وی ادامه داد: امسال مراسم استقبال از دانشجویان دوم مهر برگزار می شود و مرکز مشاوره دانشگاه برای والدین و خود دانشجویان کارگاه آموزشی برگزار می کند و در این کارگاه ها درباره ظوابط پوشش صحبت می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
خدايا،ميشه چند لحظه وقتتو بگيرم! اين دفعه چيزي ازت نمي خوام! فقط مي خوام  خيلي ساده بگم: ممنون براي همه چيز...