پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۸
کد مطلب: 14432
۰

برترين شركت‌هاي ارايه‌كننده اينترنت در کشور

بر اساس تست‌هاي بخش سرعت صورت گرفته، شركت‌هايي كه پرسرعت‌ترين خطوط اينترنت كشور را به كاربران خود ارائه مي‌دهند، معرفي شدند. بنا بر بررسي‌هاي صورت گرفته در شهريورماه امسال در مقياس 128 كيلوبيت بر ثانيه در سه بازه زماني يك تا هشت، هشت تا 16 و 16 تا 24 شركت "عصر انتقال داده‌ها" به عنوان برترين ارائه كننده اينترنت شناخته شده است.
بر اساس تست‌هاي بخش سرعت صورت گرفته، شركت‌هايي كه پرسرعت‌ترين خطوط اينترنت كشور را به كاربران خود ارائه مي‌دهند، معرفي شدند.


بنا بر بررسي‌هاي صورت گرفته در شهريورماه امسال در مقياس 128 كيلوبيت بر ثانيه در سه بازه زماني يك تا هشت، هشت تا 16 و 16 تا 24 شركت "عصر انتقال داده‌ها" به عنوان برترين ارائه كننده اينترنت شناخته شده است.

پس از آن در ساعت‌هاي يك تا هشت و هشت تا 16 "پارس آنلاين" در رتبه دوم قرار دارد و در مابقي ساعات شاتل موفق به كسب اين مقام شده است.

اما در مقياس 256 كيلوبيت نيز در تمام ساعات روز "پارس آنلاين" به عنوان برترين ارائه‌كننده اينترنت معرفي شده و در ساعات هشت تا 16 شركت‌هاي "توسعه رسان پاسارگاد" و "شاتل" در رتبه‌هاي دوم و سوم اين حجم قرار گرفته‌اند.

بنابر اعلام مركز مديريت توسعه ملي اينترنت (متما)، در مقياس 512 كيلوبيت نيز در تمامي ساعت شبانه‌روز شركت عصر انتقال داده‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داد و "پارس آنلاين" در رده دوم قرار مي‌گيرد.

طي ساعات 8 تا 16 نيز شركت‌هاي "توسعه رسان پاسارگاد"،‌ "آريانا گستر اسپادانا" و "شاتل" در رده‌هاي بعدي جدول سرعت و كيفيت ارائه اينترنت قرار دارند.


خبرگزاری ایسنا

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.