کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان آغاز تکمیل ظرفیت کنکور 91 / 3 شرط برای انتخاب رشته مجدد

30 مهر 1391 ساعت 17:35


مشاور عالی سازمان سنجش جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 91 را تشریح کرد.


به گزارش میگنا، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: اطلاعیه‌ سازمان سنجش در رابطه با رشته محل‌های جدید و همچنین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون سراسری فردا دوشنبه اول آبان از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.


وی با بیان اینکه کلیه شرکت کنندگان کنکور 91 می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند، گفت: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه 8 آبان تا چهارشنبه 10 آبان با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور اقدام کنند.


دکتر توکلی با بیان اینکه پس از اعلام نتایج نهایی رشته‌های متمرکز کنکور 91 برخی دانشگاه‌ها علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید اعلام ظرفیت جدید کرده‌ و برخی نیز تقاضای تکمیل ظرفیت برای کدرشته‌های قبلی خود را دارند بر این اساس بر اساس ضوابط و شرایط کنکور، مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 از هشتم آبان آغاز خواهد شد.


وی با بیان اینکه متقاضیان بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور و بر اساس گروه‌های آزمایشی انتخابی خود می‌توانند نسبت به انتخاب 10 کدرشته‌ محل‌ از بین کدرشته‌های مورد علاقه خود اقدام کنند، گفت: گزینش نهایی در هر یک از کد رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور مطابق با ضوابط و شرایط اعلامی خواهد بود.


وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مرحله باید شرایط و ضوابط خاصی را رعایت کنند، گفت: داوطلبانی که در رشته‌های بورسیه و خاص قبول شده‌اند حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند، همچنین قبولی پذیرفته شدگان کنکور در صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت لغو خواهد شد.


دکتر توکلی در خاتمه اظهار کرد: پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه کنکور در صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت، حتی اگر در دوره شبانه قبول شوند حق شرکت در آزمون سراسری سال 92 را نخواهند داشت.


کد مطلب: 14839

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/14839/زمان-آغاز-تکمیل-ظرفیت-کنکور-91-3-شرط-انتخاب-رشته-مجدد

میگنا
  https://www.migna.ir