جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ / ۱۹:۴۵
کد مطلب: 15142
۰
۱

ارتقای رتبه یک استاد دانشگاه مشهدی در جهان

ارتقای رتبه استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فهرست یک درصد اول دانشمندان جهان
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس آخرین رتبه بندی پایگاه ESI برای دومین بار جزو یک درصد دانشمندان جهان در حوزه تخصصی خود قرار گرفت.


به گزارش ایسنا ، بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از پایگاه Essential science indicators در کشور آمریکا که در اول نوامبر سال 2012 (11 آبان ) اعلام شد، دکتر حسین حسین زاده، استاد دانشکده داروسازی و مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای دومین بار در سال جاری در فهرست یک درصد اول دانشمندان جهان در گرایش داروشناسی و سم‌شناسی قرار گرفت.


این عضو هیات علمی با 97 مقاله و یک هزار و 110 ارجاع با متوسط 44/11  موفق به کسب این رتبه شده است.

انتخاب دانشمندان برتر از سوی پایگاه Web of Science موسسه اطلاعات علمی (ISI) در بازه زمانی 10 ساله اول ژانویه 2002 تا 30 اکتبر 2012 انجام شده است.

در این پایگاه هشت نفر از سطح کشور در گروه‌های پزشکی انتخاب شده‌اند که از این تعداد هفت نفر از دانشگاه تهران و یک نفر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخاب شده است.

دکتر حسین زاده تاکنون سه بار برنده جایزه جشنواره رازی شده است. رتبه این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فهرست دانشمندان برتر در گرایش سم شناسی و دارو شناسی، دو هزار و 201 است که نسبت به رتبه بندی اول می سال 2012 میلادی ( دو هزار و 568) ارتقا یافته و همچنین رتبه وی از رتبه هشتم کشوری به رتبه پنجم ارتقاء یافته است.

استاد گروه فارماکولوژی و زهرشناسی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از پژوهشگران برتر این دانشگاه به شمار می‌رود که تاکنون موفق به کسب عناوین برتر کشوری از جمله کسب رتبه اول در بخش علوم دارویی هفتمین جشنواره کشوری رازی، کسب رتبه دوم در بخش علوم دارویی دوازدهمین جشنواره رازی، پژوهشگر نمونه در سطح کشور، استاد نمونه دانشگاه در پنج سال متوالی، استاد نمونه کشوری به انتخاب انجمن متخصصان علوم دارویی، پژوهشگر برتر استان، پژوهشگر برگزیده جشنواره 30 خدمت کشوری، پژوهشگر برتر دومین مرحله شانزدهمین جشنواره کشوری رازی، پژوهشگر برتر دانشکده داروسازی، کسب رتبه دوم طرح برگزیده استان خراسان رضوی و پژوهشگر برتر دانشگاه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

mosTaFa
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم !
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود