جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۹ / ۱۹:۲۷
کد مطلب: 1530
۰

ثبت پایان نامه در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات شرط فارغ التحصیلی شد

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر اینکه طبق مصوبه وزارت علوم شرط فارغ التحصیلی دانشجویان ثبت پایان نامه در این پژوهشگاه است، گفت: علاوه بر این دریافت پژوهانه نیز منوط به ثبت پروپزال در این پایگاه است.
به گزارش خبرنگار مهر، سید امید فاطمی امروز سه شنبه در مراسم رونمایی از سایت جدید پایگاه اطلاعات علمی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد رکوردهای موجود در این پایگاه، گفت: در این پایگاه دانشگاه تربیت مدرس با 2 هزار و 166 تعداد پایان نامه رتبه اول، دانشگاه پیام نور مرکز تهران و دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب با هزار و 528 و هزار و 552 پایان نامه رتبه های دوم و سوم را از آن خود کرده اند. رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با اشاره به شرط دریافت پژوهانه نیز اظهار داشت: از این پس دانشجویان واجد شرایط دریافت پژوهانه باید اطلاعات و مشخصات و همچنین پروپوزال های رساله خود را در پایگاه پژوهشگاه ثبت کنند.
 
فاطمی گفت: دانشجویان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی شیوه نامه اجرایی طرح پژوهانه مصوب بهمن ماه 88، باید ورودی نیمسال دوم سال 86 به بعد باشند و پروپزال آنها از 15 بهمن ماه 88 تا 31 شهریورماه سال جاری تصویب شده باشد.
 
وی با بیان اینکه پروپزال این دسته از دانشجویان باید از اول مهرماه سال جاری در این پایگاه ثبت شده باشد، خاطر نشان کرد: اطلاعات دانشجویان متقاضی پژوهانه پس از تایید موسسه مربوط توسط پژوهشگاه دریافت خواهد شد و در مقاطع زمانی طراحی شده به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می شود.
انتشار 18 هزار پایان نامه در پایگاه جدید اطلاعات علمی ایران
همزمان با رونمایی از نسخه جدید سایت پایگاه اطلاعاتی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران، 18 هزار پایان نامه در این پایگاه منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سایت جدید مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران وابسته به پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران صبح امروز سه شنبه رونمایی شد. همزمان با این رونمایی 18هزار عنوان پایان نامه از 25 بهمن 86 تاکنون به پایگاه اطلاعاتی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران اضافه شد. اطلاعات موجود در این پایگاه شامل پایان نامه هایی با موضوعاتی در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
از آدمهای حسود؛ متنفر نباشید، دلیل حسادت آنها این است که فکر می کنند شما از آنها بهتر هستید... پائولو کوئلیو