جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۵
کد مطلب: 15332
۰
۱

حاجی بابایی: امسال استخدام نداریم، شاید خرداد ۹۲

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان خردادماه برنامه‌ای برای جذب نیروی جدید نداریم.به گزارش خبرآنلاین؛ حمیدرضا حاچی بابایی، امروز در حاشیه همایش امر به معروف و نهی از منکر درباره استخدام در آموزش و پرورش گفت: استخدام نیرو نداریم و همه کسانی که پیش از این در آزمون آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند، تعیین تکلیف و تعدادی نیز استخدام شده‌اند.

به گفته او پیش از این مجوزهای لازم به استانداری‌ها ابلاغ شده، اما آموزش و پرورش بر اساس نیاز خود به نیروی انسانی برنامه استخدام را در پیش می‌گیرد: تا پایان خردادماه برنامه‌ای برای جذب نیروی جدید نداریم و نیازهای آموزش و پرورش به سمت رشته‌هایی که بر اساس ساماندهی احصاء شده است هدایت می‌شود و در مورد جذب نیرو در رشته‌های فنی که در اولویت اول است، سال آینده جمع‌بندی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

او همچنین درباره تعیین تکلیف بخشی از نیروهای آموزش و پرورش، حق التدریسی‌ها و نیروهای شرکتی گفت: آموزش و پرورش در حال حاضر نیروی حق التدریسی ندارد و تنها نیروهایی که وجود دارد، تعیین تکلیفی‌ها هستند که در مسیر استخدام قرار دارند و از این پس اگر قرار باشد کسی وارد اموزش و پرورش شود، باید در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شود.



تعهدی برای جذب دانشجویان دانشکده‌های فنی نداریم

حاجی‌بابایی درباره گلایه فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های فنی برای جذب در آموزش و پرورش گفت: دانشگاه شهید رجایی، دانشگاه تربیت معلم است و در حال حاضر کارشناس، کارشناس ارشد و دکترا تربیت می‌کند؛ در حال حاضر دو دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان به جذب نیرو و تربیت آن برای آموزش و پرورش می‌پردازند.

او گفت: دانشگاه شهید رجایی، بیشتر رشته تعهد دبیری را انجام می‌دهد ولی در طول چند سال گذشته، بخش عمده‌ای از نیروهایش را به صورت آزاد گرفته است که از امسال مقرر شد همه نیازهایش را از دبیران بگیرد. دانشگاه فنی، فارغ‌التحصیل دیپلم می‌گیرد و کاردان تحویل می‌دهد یا کاردان می‌گیرد و کارشناس فنی تحویل می‌دهد؛ در حالی که ما کارشناس دبیری نیاز داریم و موردی در خصوص تعهد استخدام نیز برای آنها وجود ندارد.


منتظریم نتایج بررسی حادثه اتوبوس راهیان نور اعلام شود حاجی بابایی همچنین درباره پیگیری آموزش و پرورش در خصوص اتوبوس واژگون شده حامل دانش آموزان راهیان نور گفت: این حادثه پرونده دارد و باید پیگیری شود، لذا بعد نگویند فلانی گفت من کاری ندارم.رییس قوه قضاییه مسئول مشخص کرده و کمیسیون‌های مجلس نیز در جلسات متعدد آن را بررسی کردند و نتایج را باید به مراجع و آنچه را که حقیقت است اعلام کنند ما نیز منتظر هستیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
سلام زحمت بکش اضطراب بکش جوونی تو بپاش بذار تا ارشد اونم یه رشته سخت قبول بشی بعد بگن استخدامی نداریم اگه اگه داشته باشیم فنی ها تو اولویتن....بخدا دیگه راهی جز خودکشی نذاشتین...آهای دولت اگه استخدامی ناری اگه کار نیست چرا در دانشگاهاتو باز گذاشتی.
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی