شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۷
کد مطلب: 15588
۰

لینک ثبت‌نام کنکور سراسری 92 / اعلام 3 روش مجاز خرید کارت اعتباری

ثبت نام آزمون سراسری 92 از طریق سامانه سازمان سنجش از عصر امروز پنج‌شنبه 16 آذر آغاز شد و داوطلبان تا 25 آذر مهلت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کلیک کنید : لینک ثبت نام کنکور1392 لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور1392 به گزارش میگنا ، ثبت‌نام آزمون سراسری 92 از ساعت 14 امروز پنج‌شنبه 16 آذرماه از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.

داوطلبان ملزم هستند که تنها از طریق روشهای ذکر شده توسط سازمان سنجش اقدام به خرید کارت اعتباری کنند. 3 روش مجاز خرید کارت اعتباری در نخستین روش، داوطلبان توسط کارت‌های بانکی عضو شتاب، به سامانه سازمان سنجش مراجعه و با پرداخت مبلغ 10 هزار و 600 تومان کارت اعتباری ثبت نام دریافت می کنند. داوطلبان به ازای شرکت در سایر گروههای آموزشی لازم است مبلغ ذکر شده را پرداخت کنند.

دومین روش دریافت کارت اعتباری ثبت‌نام نیز مراجعه به دستگاههای خودپرداز بانک صادرات می باشد که داوطلبان از طریق دستگاه خودپرداز بانک صادرات امکان دریافت اطلاعات کارت اعتباری را دارند. دستگاههای خودپرداز بانک صادرات تنها مبلغ مشخص شده یعنی 10 هزار و 600 تومان را دریافت می کنند و در قرارداد با این بانک، قرار نیست هیچ مبلغ دیگری به عنوان کارمزد از داوطلبان دریافت شود.

مراجعه داوطلبان به دفاتر پستی سراسر کشور سومین روش برای دریافت کارت اعتباری و البته دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شد.

برای داوطلبانی که امکان خرید کارت اعتباری از طریق یکی از دو روش ذکر شده وجود ندارد، امکان دریافت کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت نام توسط باجه های پستی سراسر کشور فراهم آمده است. داوطلبان با مراجعه به دفاتر پستی و پرداخت مبلغ 10 هزار و 600 می توانند یک کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت نام دریافت کنند؛ علاوه بر این، برای دریافت کارت اعتباری گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم،همچنین کارت اعتباری علاقمندی به پذیرش در رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی باید مبلغ 300 تومان پرداخت کنند. باجه های پستی مبلغ 10 هزار ریال بابت کارمزد از مراجعه کنندگان دریافت می کنند. داوطلبان ملزم هستند که تنها از طریق روشهای ذکر شده توسط سازمان سنجش اقدام به خرید کارت اعتباری کنند

روش شرکت در رشته های پیام نور و غیردولتی
چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، باید مبلغ 5 هزار و 800 تومان پرداخت کند.

تذکراتی درباره انتخاب دانشگاه فرهنگیان

نحوه ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می کنند، به این ضورت است که علاقمندانی که در بند 43 ثبت نام، قصد انتخاب دانشگاه فرهنگیان را دارند موقع خرید کارت اعتباری نباید مبلغی پرداخت کنند. و هنگام توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، این داوطلبان لازم است از طریق سامانه سازمان سنجش مبلغ 2 هزار و 900 تومان به صورت اینترنتی پرداخت کنند. زمان برگزاری کنکور92 بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون سراسری سال 92 در صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه 30 و 31خردادماه و شنبه اول تیرماه سال 92 در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.

نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در روز 8 مرادماه از طریق سایت سازمان اعلام می‌شود انتخاب رشته توسط مجازین از 18 مردادماه تا 23 مردادماه صورت می‌گیرد.




نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "