شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۰
کد مطلب: 15638
۰

تاريخ مراجعه داوطلبان جهت ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي كنكور 91

مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور از پنجشنبه 16 آذر ماه، گفت:‌ مهلت ثبت‌نام کنکور تا شنبه 25 آذر ادامه دارد و بيش از 105 هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند. دکتر حسين توکلي در گفت و گو با ايسنا، با اشاره به روش‌هاي متنوع براي دريافت مدارک ثبت‌نامي کنکور، گفت: ثبت‌نام کنکور، به يکي از روش‌هاي زير و منحصرا از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org امکان‌پذير است، بنابراين داوطلبان مي‌توانند به يکي از سه روش پرداخت اينترنتي، مراجعه به دفاتر پستي و مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز (ATM)‌بانک صادرات ايران براي دريافت مدارک و کارت اعتباري ثبت‌نام اقدام کنند.

وي در اين رابطه خطاب به داوطلبان کنکور توصيه کرد که براي ثبت‌نام بيشتر از روش‌هاي تسهيل شده اينترنتي يعني پرداخت اينترنتي وجه ثبت‌نام و يا مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز (ATM)‌بانک صادرات اقدام کرده و از مراجعه به مراکز پستي خودداري کنند، چراکه روش‌هاي مذکور با هدف سهولت کار داوطلبان از سوي سازمان سنجش طراحي شده است و در صورت استفاده از اين روش‌ها حتي نيازي به خروج داوطلب از منزل براي ثبت‌نام وجود ندارد.

توکلي همچنين زمان انتشار اطلاعات ثبت‌نامي متقاضيان شرکت در آزمون سراسري 92 را اعلام کرد و گفت: پس از اتمام زمان ثبت‌نام داوطلبان در 25 آذرماه، اطلاعات متقاضيان به منظور ويرايش در سايت سازمان سنجش قرار داده مي‌شود.

وي اضافه کرد: بنابر زمانبندي اعلام شده اين اطلاعات از روز دوشنبه 30 بهمن ماه تا روز پنج شنبه سوم اسفندماه به مدت چهار روز در سايت سازمان سنجش قرار داده مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به اين بخش نسبت به ويرايش اطلاعات خود در سايت سازمان، اقدام کنند. مشاور عالي سازمان سنجش در خاتمه تصريح کرد: ازآنجا که برخي از داوطلبان نظام جديد که مشمول سوابق تحصيلي مي‌شوند تا کنون موفق به دريافت اطلاعات سوابق تحصيلي خود نشده و بنابراين امکان ثبت‌نام براي آنان وجود ندارد، اين دسته از داوطلبان نيز مي‌توانند در مهلت تعيين شده يعني از 30 بهمن تا سه اسفند نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسري اقدام کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند