کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات راه‌اندازی پردیس " شهید عباسپور " دانشگاه شهید بهشتی

سرنوشت دانشجویان و کارمندان

3 فروردين 1392 ساعت 18:16

پس از تایید تجمیع دانشگاههای شهید بهشتی و صنعت آب و برق ( شهید عباسپور ) توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و پس از ابلاغ رسمی توسط وزارت علوم، پردیس " شهید عباسپور " در همان محلی که هم اکنون این دانشگاه قرار دارد و با تولیتی که تاکنون فعالیت می کرده اما با گسترش بیشتری در حوزه انرژی و فنی راه اندازی خواهد شد.


رئیس دانشگاه شهید بهشتی در خصوص آخرین وضعیت تجمیع این دانشگاه با دانشگاه صنعت آب و برق از راه اندازی " پردیس شهید عباسپور " در همان محل فعلی دانشگاه مذکور خبر داد.
محمد مهدی طهرانچی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر، اضافه کرد: پس از تایید تجمیع دانشگاههای شهید بهشتی و صنعت آب و برق ( شهید عباسپور ) توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و پس از ابلاغ رسمی توسط وزارت علوم، پردیس " شهید عباسپور " در همان محلی که هم اکنون این دانشگاه قرار دارد و با تولیتی که تاکنون فعالیت می کرده اما با گسترش بیشتری در حوزه انرژی و فنی راه اندازی خواهد شد.
وی درباره تکلیف رشته ها و دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: دانشجویان فعلی در رشته های تحصیلی خود به فعالیت‌شان ادامه خواهند داد اما دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به شمار می آیند و در صورت مصوبه شورای گسترش در مدرک تحصیلی این دانشجویان، عنوان " دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی " ثبت خواهد شد.
رئیس دانشگاه شهید بهشتی هر گونه پاسخگویی در خصوص تغییر رئیس فعلی دانشگاه شهید عباسپور که به زودی عنوان پردیس عباسپور را می گیرد، به بعد موکول کرد اما تاکید کرد که رئیس پردیس عباسپور را وی تعیین خواهد کرد.
طهرانچی همچنین خاطرنشان کرد: پردیس شهید عباسپور به هیچ عنوان پولی نخواهد شد و در دفترچه کنکور نام این دانشگاه به " پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی " تغییر خواهد کرد؛ با این حال، تمام این تغییرات منوط به مصوبه شورای گسترش وزارت علوم است.
رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: تجمیع این دو دانشگاه خواست هر دو دانشگاه بوده و به هیچ عنوان این اقدام جنبه تحمیلی ندارد.
به گزارش مهر، عنوان دیگر دانشگاه شهید عباسپور، " صنعت آب و برق " است که به گفته طهرانچی علاوه بر آب و برق، گسترش انرژی هم در دستور کار فعالیت های پردیس شهید عباسپور قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 16831

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/16831/جزئیات-راه-اندازی-پردیس-شهید-عباسپور-دانشگاه-بهشتی

میگنا
  https://www.migna.ir