سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹ / ۱۷:۳۷
کد مطلب: 1691
۰

بازنگري بيش از90 درصد كتب درسي روانشناسي

كم اشتهايي تحصيلي و احساس ناامني رواني عمده ترين مشكلات دانشجويان
رييس دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي دانشگاه تهران از بازنگري بيش از90 درصد كتاب‌هاي درسي روانشناسي دانشگاه در شوراي بررسي متون روانشناسي خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها بحث بازنگري دروس بر اساس اهداف و جهت‌هاي تعيين شده مطرح است. دكتر غلامعلي افروز در گفت‌وگو با (ايسنا)، با بيان اينكه در حال حاضر با كمبود روانشناس و مشاور در خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها مواجه هستيم، گفت: خوابگاه‌ها يك دانشگاه شبانه روزي هستند و ما در دانشگاه تهران هر دو هفته يك بار استادان روانشناس خود را براي ارائه مشاوره به خوابگاه‌ها اعزام مي‌كنيم. وي كم اشتهايي تحصيلي و احساس نا امني رواني را از عمده ترين مشكلات مطرح شده در جلسات مشاوره از سوي دانشجويان عنوان كرد و گفت: در اين راستا بايد امنيت رواني دانشجويان بيشتر شود و بحث مثبت انديشي در آن‌ها تقويت شود و ابهام آنان نسبت به آينده كمتر و اميد آفريني‌شان بيشتر شود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
خوشبختی یعنی بدست آوردن یک زندگی و تقسیم آن با دیگران!