کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام تیم روانشناسی برای ارائه مشاوره به آسیب‌دیدگان زلزله

23 فروردين 1392 ساعت 22:27

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با نظام مشاوره و روانشناسی و انجمن مددکاران اجتماعی ایران تیم 30 نفره از مشاوران روانشناسی برای بررسی حجم آسیب‌های روانی ناشی از زلزله در منطقه مستقر می‌شوند.


رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: با توجه به وقوع زلزله و پیامدهای سنگین روانی پس از آن، یک تیم 30 نفره متشکل از روانشناسان سازمان جوانان هلال‌احمر از روز یکشنبه خدمات مشاوره‌ای را به زلزله‌زدگان به ویژه زنان و دختران آغاز می‌کنند.
محمدجواد جعفریان در گفت‌وگو با فارس در مورد جزئیات این برنامه اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله جمعیت هلال‌احمر برای کمک به نیازهای روحی روانی آسیب‌دیدگان به ویژه دختران و زنان از ظرفیت بانوان جوان داوطلب در جمعیت هلال‌احمر برای ارائه خدمات آموزشی با عنوان مقابله با اثرات بحران بهره می‌برد. وی گفت: در این برنامه بانوان جوان هلال‌احمر نیازهای بهداشتی، روحی، روانی، زنان باردار و دختران را با آموزش‌های لازم و توزیع اقلام ویژه بهداشتی تا حدی برطرف می‌کنند.
به گفته جعفریان از روز یکشنبه بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با نظام مشاوره و روانشناسی و انجمن مددکاران اجتماعی ایران تیم 30 نفره از مشاوران روانشناسی برای بررسی حجم آسیب‌های روانی ناشی از زلزله در منطقه مستقر می‌شوند.


کد مطلب: 17064

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17064/اعزام-تیم-روانشناسی-ارائه-مشاوره-آسیب-دیدگان-زلزله

میگنا
  https://www.migna.ir