جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۸
کد مطلب: 17396
۰

اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ساعت 20 امشب

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری برای مصاحبه ساعت 20 امشب 15 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش ‌آموزش کشور منتشر می‌شود، گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی 21 هزار و 88 نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از کدرشته‌محل‌های تحصیلی و حداکثر در 5 کدرشته محل بر اساس اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی و نمرات آزمون به عنوان معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه آزمون ورودی نیمه متمرکز دکتری سال 92 امشب بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: در این دوره از آزمون 45 هزار و 333 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و از این تعداد 37 هزار و 26 نفر فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کردند. مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: از 21 هزار و 88 نفر، 7 هزار و 732 نفر زن و 13 هزار و 356 نفر مرد هستند به عبارتی 67/36 درصد معرفی شدگان زن و 33/63 درصد مرد هستند.
وی با بیان اینکه بیش از 56 درصد از داوطلبان مجاز انتخاب رشته برای مصاحبه پذیرش شده‌اند، گفت: مصاحبه معرفی‌شدگان از دهه سوم اردیبهشت ماه آغاز و نتایج نهایی داوطلبان در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود وی افزود: داوطلبانی که اسامی آنان اعلام می‌شود باید با توجه به جدول زمانی اعلام شده بر روی سایت سازمان سنجش و با به همراه داشتن مدارک اعلام شده در سایت و مدارکی که مورد نظر دانشگاه مصاحبه کننده است به دانشگاه موردنظر مراجعه کنند.
وی ادامه داد: پس از انجام مصاحبه و اعلام نمرات مصاحبه، گزینش نهایی مطابق ضوابط و دستورالعمل ابلاغی با توجه به سهمیه ثبت نامی به میزان 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد نمره مصاحبه صورت گرفته و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .