کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نحوه پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه عباسپور

خبرگزاری مهر , 22 ارديبهشت 1392 ساعت 14:16


سرپرست دانشگاه صنعت آب و برق از پذیرش 50 دانشجوی دکتری برای سال تحصیلی آینده خبر داد.علی اکبر افضلیان در گفتگو با مهر، گفت: از روز گذشته فرایند مصاحبه دکتری 92 در دانشگاه صنعت آب و برق ( شهید عباسپور ) با معرفی 330 داوطلب به این دانشگاه آغاز شد.
وی درباره احتمال برگزاری آزمون کتبی در روند مصاحبه با داوطلبان، تاکید کرد: با آنکه 330 داوطلب به دانشگاه برای مصاحبه معرفی شده اما ترجیحمان این است که با تک تک داوطلبان مصاحبه کرده و آنان را ببینیم.
به گفته سرپرست دانشگاه صنعت آب و برق، سوابق آموزشی، سوابق پژوهشی و نمره ای که استادان از مصاحبه به داوطلبان می دهند سه ملاک پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعت آب و برق اعلام شده است.
افضلیان درباره آن دسته از داوطلبانی که ممکن است به علت معرفی به چند شهر برای مصاحبه و از دست دادن زمان مصاحبه در دانشگاه صنعت آب و برق، به مهر گفت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته مصاحبه دکتری دانشگاههای تهران طی هفته جاری صورت می گیرد و اگر داوطلبی به چند شهر معرفی شده باشد و زمان مصاحبه در دانشگاه شهید عباسپور را از دست دهد، بازه زمانی دیگری برای شرکت در مصاحبه اعلام می شود.


کد مطلب: 17505

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17505/نحوه-پذیرش-دانشجوی-دکتری-دانشگاه-عباسپور

میگنا
  https://www.migna.ir