پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ / ۰۹:۲۷
کد مطلب: 17554
۱
۳

پذیرش دانشجوی ارشد مجازی دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوره کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش ایسنا، ثبت‌نام این دوره‌ها که از طریق سایت این دانشگاه به نشانی vu.aut.ac.ir انجام می‌شود، از روز یکشنبه، 22 اردیبهشت، آغاز شده و تا روز شنبه چهارم خرداد ادامه خواهد داشت و هزینه ثبت‌نام در این آزمون ششصد هزار ریال است.
آزمون ورودی دوره تحصیلات تکمیلی به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشگاه امیرکبیر با هماهنگی سازمان سنجش در روز جمعه 17 خرداد ماه 1392 در چهار منطقه گرمسار، بندرعباس، ماهشهر و تهران برگزار خواهد شد. داوطلبان باید جهت ورود به جلسه آزمون اصل فیش واریزی و کارت شناسایی معتبر و یک قطعه عکس همراه داشته باشند.
عناوین رشته‌ها و منابع آزمون متعاقبا در سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به آدرس vu.aut.ac.ir اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است که اگر تعداد داوطلبان رشته‌ای به حد نصاب لازم نرسد، آزمون آن رشته برگزار نخواهد شد. همچنین آزمون مذکور به صورت چهار گزینه‌ای برگزار شده و شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که بخش اول شامل آمادگی و استعداد تحصیلی، ریاضیات (ریاضی 1، ریاضی 2 و آمار و احتمال) و زبان انگلیسی و بخش دوم شامل دروس تخصصی می‌شود.
شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی شرکت در این آزمون شامل عدم منع جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور طبق مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، عدم منع داوطلبان مرد از نظر نظام وظیفه منعی جهت ادامه تحصیل، دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر یا فراغت از تحصیل تا شهریور 1392، آشنایی کافی با کاربری رایانه و اینترنت، دسترسی به اینترنت پرسرعت و توانایی پرداخت شهریه دوره می‌شود. همچنین برای پذیرفته‌شدگان واجد شرایط، معافیت تحصیلی صادر خواهد شد.
از اهداف برگزاری این دوره‌ها می‌توان به ایجاد ظرفیت، گسترش دانش و تربیت متخصصان با استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی و امکان ادامه تحصیل برای افراد شاغل و دیگر متقاضیان ادامه تحصیل که امکان حضور در دوره‌های حضوری را ندارند، است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

داتشجو
هزینه ی مربوط را ذکر کنید لطفا
sana
shahriyash cheghade??????
شایان
سوالای امتحانی ورودی دانشگاه کارشناسی شده نیست. دوستم میگه خیلی خوب امتحان داده بود اما قبول نشد. اینا از بین دوستان و آشنایان انتخاب میکنن و میفرستن تو دانشگاه. هدف از این دوره فقط کسب درآمد از طرف دانشگاهه. امسال ترمی حدود 32000000 تومن شهریشه
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.