کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پذیرش دانشجوی ارشد مجازی دانشگاه امیرکبیر

25 ارديبهشت 1392 ساعت 9:27

آزمون ورودی دوره تحصیلات تکمیلی به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشگاه امیرکبیر با هماهنگی سازمان سنجش در روز جمعه 17 خرداد ماه 1392 در چهار منطقه گرمسار، بندرعباس، ماهشهر و تهران برگزار خواهد شد.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوره کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش ایسنا، ثبت‌نام این دوره‌ها که از طریق سایت این دانشگاه به نشانی vu.aut.ac.ir انجام می‌شود، از روز یکشنبه، 22 اردیبهشت، آغاز شده و تا روز شنبه چهارم خرداد ادامه خواهد داشت و هزینه ثبت‌نام در این آزمون ششصد هزار ریال است.
آزمون ورودی دوره تحصیلات تکمیلی به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشگاه امیرکبیر با هماهنگی سازمان سنجش در روز جمعه 17 خرداد ماه 1392 در چهار منطقه گرمسار، بندرعباس، ماهشهر و تهران برگزار خواهد شد. داوطلبان باید جهت ورود به جلسه آزمون اصل فیش واریزی و کارت شناسایی معتبر و یک قطعه عکس همراه داشته باشند.
عناوین رشته‌ها و منابع آزمون متعاقبا در سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به آدرس vu.aut.ac.ir اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است که اگر تعداد داوطلبان رشته‌ای به حد نصاب لازم نرسد، آزمون آن رشته برگزار نخواهد شد. همچنین آزمون مذکور به صورت چهار گزینه‌ای برگزار شده و شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که بخش اول شامل آمادگی و استعداد تحصیلی، ریاضیات (ریاضی 1، ریاضی 2 و آمار و احتمال) و زبان انگلیسی و بخش دوم شامل دروس تخصصی می‌شود.
شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی شرکت در این آزمون شامل عدم منع جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور طبق مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، عدم منع داوطلبان مرد از نظر نظام وظیفه منعی جهت ادامه تحصیل، دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر یا فراغت از تحصیل تا شهریور 1392، آشنایی کافی با کاربری رایانه و اینترنت، دسترسی به اینترنت پرسرعت و توانایی پرداخت شهریه دوره می‌شود. همچنین برای پذیرفته‌شدگان واجد شرایط، معافیت تحصیلی صادر خواهد شد.
از اهداف برگزاری این دوره‌ها می‌توان به ایجاد ظرفیت، گسترش دانش و تربیت متخصصان با استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی و امکان ادامه تحصیل برای افراد شاغل و دیگر متقاضیان ادامه تحصیل که امکان حضور در دوره‌های حضوری را ندارند، است.


کد مطلب: 17554

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17554/پذیرش-دانشجوی-ارشد-مجازی-دانشگاه-امیرکبیر

میگنا
  https://www.migna.ir