کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

9 دانشگاه برتر در فناوری سلامت و پزشکی معرفی شدند

خبرگزاری مهر , 26 ارديبهشت 1392 ساعت 17:47

9 دانشگاه برتر در حوزه های فناوری سلامت و پزشکی در همایش سراسری معاونان تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.


به گزارش مهر، همایش سراسری معاونان پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی از روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد و در دومین روز این همایش از دانشگاه های برتر علوم پزشکی تقدیر به عمل آمد.
بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل دارا بودن رتبه اول در سطح بین المللی و رتبه اول در مشارکت در طرح های تولیدی و دارویی به عنوان دانشگاه برتر شناخته شد.

دانشگاه شهید بهشتی به دلیل عملکرد موفق در توسعه زیرساخت ها، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دلیل موفقیت در توسعه زیرساخت ها و تولید علم، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به دلیل دارا بودن بالاترین رتبه علمی در سطح بین المللی، دانشگاه علوم پزشکی همدان به دلیل اجرای تعهدات در ظرف دو سال، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به دلیل موفقیت در تولید علم، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به دلیل عملکرد موفق در توسعه زیر ساخت ها و تولید علم، دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل عملکرد موفق در توسعه زیرساخت ها تقدیر شد.

همچنین در این مراسم انیستیتو پاستور رتبه دوم در مشارکت طرح های تولیدی و دارویی را به دست آورد. این مراسم با حضور محمدرضا محسن دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزیر بهداشت برگزار شد.


کد مطلب: 17569

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17569/9-دانشگاه-برتر-فناوری-سلامت-پزشکی-معرفی-شدند

میگنا
  https://www.migna.ir