کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با چه کساني نبايد درد و دل کنيد؟

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 11 تير 1392 ساعت 15:18

افرادي که در مورد احساسات و علاقه خود به شخصي با کسي تا به حال صحبت نکرده اند 70درصد موفق‌تر از ساير کساني بوده‌اند که راجع به تمام روحيات خود صحبت مي‌کردند.


مطالعات جديد دانشمندان نشان مي‌دهد ريشه بسياري از به هم‌خوردگي‌ها ميان دوستان از عدم شناخت کافي طرفين از يکديگر در هنگام بيان کردن واقعيات است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ عده‌اي بر اين باورند هيچگاه نمي‌توان با خانواده به ويژه پدر مادر در مورد احساسات و عواطف صحبت کرد زيرا آن‌ها قصد سرزنش و نصيحت دارند و صلاح ما را مي‌خواهند و هيچگاه عواطف را مدنظر خود قرار نمي‌دهند.

روانشناسان بر اين باورند حتي دوستان قديمي نيز هيچگاه نمي‌تواند خير و صلاح ما را بدانند و اغلب نمي‌توانند نظري درست و منطقي بدهند.
روانشناسان همچنين در جديدترين آزمايشات خود نشان دادند افرادي که در مورد احساسات و علاقه خود به شخصي با کسي تا به حال صحبت نکرده اند 70درصد موفق‌تر از ساير کساني بوده‌اند که راجع به تمام روحيات خود صحبت مي‌کردند.

احساسات و عشق يک حس پنهاني است که فقط مي‌توان آن را از روحيات تشخيص داد. عقل و منطق خود را هميشه به کار بگيرد و از او کمک بخواهيد بي‌شک درايت شما بهترين دوست شماست هرکجا در هر مکاني قادر به تصميم‌گيري نبوديد کمي فکر کنيد تا او بهترين راه را به شما نشان دهد.


کد مطلب: 18307

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/18307/کساني-نبايد-درد-دل-کنيد

میگنا
  https://www.migna.ir