چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ / ۱۵:۰۷
کد مطلب: 18523
۰

كليه پرسنل کنکور سراسري از قرنطينه خارج شدند/اعلام نتايج اوليه 12 مردادماه

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران پس از برگزاری آزمون 92 پاسخ نامه های امتحانی به شکل لاک و مهر شده و با حفاظت کامل به سازمان سنجش منتقل و به نماینده دفتر فناوری اطلاعات سازمان تحویل داده شد.
از ساعت 9 صبح پنج شنبه 6 تیر با رعایت ضوابط عملیات قرائت پاسخ نامه ها آغاز شد و هر پاسخ نامه دو بار توسط دو دستگاه علامت خوان قرائت شد و به منظور صحت اطمینان به صورت تصادفی هر نتیجه به شکل دستی نیز کنترل شد. نتیجه قرائت پاسخ نامه نیز برای نگه داری در محل امن تحویل داده شد و کلیه پرسنلی که در قرنطینه بودند ساعت 11 صبح جمعه 21 تیر ماه بار رعایت کلیه مقررات از قرنطینه خارج شدند.

وی گفت: بر اساس گزارش های اولیه از یک میلیون 83 هزار و 571 داوطلب ثبت نام کننده در این آزمون تعداد 92 هزار و 200 داوطلب در جلسه حاضر و 163 هزار و 371 داوطلب غایب بودند به عبارت دیگر 85 درصد داوطلبان در جلسه حاضر و حدود 15 درصد آنها غایب بودند و از تعداد 920 هزار و 200 داوطلب حاضر در جلسه 112 هزار و 58 داوطلب در بیش از یک گروه آزمایشی شرکت کرده بودند.

وی تصریح کرد: از این تاریخ عملیات مربوط به تصحیح پاسخ نام ها، محاسبه نمرات خام، نمرات تراز و سایر محاسبات دیگر انجام و نتایج اولیه به شکل کارنامه تنظیم و 12 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. یک هفته بعد از نتیجه اولیه نیز پاسخ نامه داوطلبان با رتبه کشوری کمتر از 75 هزار در هر یک از گروه های آزمایش ریاضی تجربی و انسانی و رتبه کشور کمتر ار 10 هزار در هنر و زبان برای اطلاع داوطلبان روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

15 مرداد دفترچه انتخاب رشته بر روی سایت قرار می گیرد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:دفترچه راهنما انتخاب رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و كد رشته محل ها از روز سه شنبه 15 مرداد بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و انتخاب رشته نیز از پنج شنبه17 تا سه شنبه 22 مرداد صورت می گیرد. فهرست اسامی نهایی پذیرفته شدگان نیز روز پنج شنبه 21 شهریور اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
شايد شخصي آنقدر ميل به درك شدن دارد، ميل به دوست داشته شدن ندارد