کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری رقابت‌ نفوذ و دفاع در فضای مجازی در دانشگاه شریف

21 شهريور 1392 ساعت 11:48

چهارمین دوره رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی آبان‌ماه امسال با همكاري پژوهشگاه فضاي مجازي در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.


به گزارش مهر، دوره‌های پیشین این رقابت‌ها در سه محور مسابقه هک و نفوذ، معرفی تکنیک‌ها و روش‌های خلاقانه در نفوذ و دفاع و طراحی کاریکاتور و پوسترهای ترویجی برگزار شده است که در چهارمین دوره برگزاری این رقابت‌ها علاوه بر این موارد، دو محور کشف شواهد رایانه‌ای و کارگا‌ه‌های آموزشی و تخصصی نیز به مجموعه رقابت‌ها افزوده شده است.

در محور هک و نفوذ، تیم‌ها در دو مرحله (مقدماتی و نهایی) توانایی‌های خود را در زمینه تکنیک‌های نفوذ و دفاع به آزمایش می‌گذارند که تمامی متخصصان، دانشجویان و دانش‌آموزان دبیرستان‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

در محور معرفی تکنیک‌ها و روش‌های خلاقانه در نفوذ و دفاع نیز شرکت‌کنندگان آخرین نوآور‌ی‌های خود را در زمینه نفوذ و دفاع ارائه می‌دهند. در بخش طراحی کاریکاتور و پوسترهای ترویجی، رقابت با نگاهی عام به مقوله امنیت و ارائه طرح‌های گرافیکی و یا کاریکاتورهایی در زمینه آموزش و ترویج مفاهیم امنیت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

محور کشف شواهد رایانه‌ای برای ارزیابی توانمندی‌های شرکت‌کنندگان در زمینه کشف شواهد رایانه‌ای (فارنزیک) و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود؛ همچنین کارگا‌ه‌های آموزشی و تخصصی و عملی برای مخاطبان خاص و عام برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها از دوشنبه ۲۷ تا چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 19370

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19370/برگزاری-رقابت-نفوذ-دفاع-فضای-مجازی-دانشگاه-شریف

میگنا
  https://www.migna.ir