شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۱
کد مطلب: 19407
۰

پلیس راهور: ورود سرویس‌های مدارس به محدوده طرح زوج و فرد بلامانع است

رئيس پليس راهور تهران از افزايش 2 ميليون تردد خودرو از مهر ماه در سطح معابر شهري خبر داد و گفت: ورود سرویس‌های مدارس به محدوده طرح زوج و فرد بلامانع است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران رحیمی در جمع خبرنگاران؛ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک از ابتدای مهر ماه گفت: پیش بینی می شود 2 ملیون تردد در تهران از مهر ماه صورت گیرد. رحیمی به ساعات طرح زوج و فرد در نیمه دوم سال اشاره کرد و افزود: ساعات طرح زوج و فرد در نیمه دوم سال بدون تغییر است.
وي ادامه داد: از 22 شهریور تا 17 مهر بالغ بر 60 هزار از حجاج عازم مکه مکرمه خواهند شد که از این تعداد 20 هزار نفر از شهر تهران عازم خانه خدا می شوند. سردار رحيمي اظهار داشت: در همین خصوص امسال نیز پرواز حجاج از فرودگاه مهرآباد صورت می گیرد که در این راستا با هماهنگی های لازم با پلیس فرودگاه پارکینگ های شماره 1، 2، 4، 5 ،6 جهت پارک خودروهای حجاج در نظر گرفته شده است که ظرفیت این پارکینگ ها 514 هزار است.
وی در ادامه بیان کرد: توقف در خیابان معراج، ترمینال حجاج و خیابان های اطراف فرودگاه مهر آباد ممنوع است و 130 مامور ویژه پلیس برای کنترل ترافیک در فرودگاه مستقر هستند و 5 دستگاه جرثقیل نیز برای خودروهایی که در محل های توقف ممنوع در محوطه فرودگاه مستقر هستند.
سردار رحیمی اذعان کرد: خانواده هایی که برای بدرقه حجاج به فرودگاه می آیند می بایست از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. این مقام انتظامی تصریح کرد: مرحله دوم تمهیدات ترافیکی زائران بیت الله الحرام از 26 مهر ماه شروع و تا بازگشت حجاج در مورخ 28 آبان اجرا می شود.

** تمهیدات ویژه ترافیکی برای ایام مهرماه
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش صد درصد پلیس و به کارگیری هزار نیروی کمکی در طرح ویژه ترافیکی بازگشایی مدارس خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس پلیس با تخلفات رانندگان برخورد و طرح برخورد با ورود رانندگان به محدوده زوج و فرد از ابتدای مهر تشکیل می شود.
وی بیان کرد: امسال 8 هزار سرویس مدارس در حال ساماندهی می باشند تا با استفاده والدین از سرویس مدارس برای دانش آموزان شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر باشیم.
سردار رحیمی اذعان کرد: در خصوص طرح تشدید برخورد با ورود رانندگان به طرح زوج و فرد 97 مبادی ورودی به صورت ویژه کنترل خواهد شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به ناپایداری هوا در 6 ماهه دوم سال افزود: از ابتدای مهر ماه طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد معاینه فنی در سطح شهر اجرا می شود.
اين مقام مسئول انتظامي تاکيد کرد: در همین راستا طرح ویژه دیگری در اطراف مدارس به اجرا درمی آید که در این طرح با تخلفات رانندگان سرویس مدارس که به صورت غیر مجاز اقدام به جا به جایی دانش آموزان می کنند برخورد می شود.
سردار رحیمی در خصوص برچسب جدید سرویس های مدارس عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید با هماهنگی های لازم برچسب جدید سرویس های مدارس صادر شده که شماره وسیله نقلیه در آن ذکر شده است. وی ادامه داد: ورود سرویس های مدارس به محدوده طرح زوج و فرد در زمان های جا به جایی دانش آموزان بلامانع است.

** اجرای طرح ویژه ترافیکی در هفته دفاع مقدس
 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و رژه بزرگ در این هفته از ساعت 12 شب روز شنبه در محدوده بلوار صالح آباد در مسیر شمال به جنوب انسداد خواهیم داشت و محدودیت های ترافیکی در محدوده اطراف بلوار علامه عسگری و خیابان صالح آباد از نیمه شب 30 شهریور ماه محدودیت ها اعمال می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی