کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی

ساعات آغاز به کار ادارات و مشاغل در شهر تهران به روال قبل برگشت

27 شهريور 1392 ساعت 14:30

همه دستگاه‌های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره‌های ذیل آن و مصوبات هیئت وزیران، در سقف ۴۴ ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.


به گزارش ميگنا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، کلیه دستگاههای اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

متن کامل بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به شرح زیر است:
با عنایت به استعلام های بعمل آمده از سوی دستگاه های اجرایی در خصوص ساعات کار ادارات شهر تهران موضوع بخشنامه شماره 1445/200 مورخ 28/1/1390 این معاونت، همچنین پیرو گزارش های مراجع قانونی ذیربط منجمله تاکید دیوان محاسبات کشور طی نامه شمراه 60/40000مورخ 3/2/1390 در مورد رعایت مفاد ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های آن به اطلاع می رساند، موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد. لذا کلیه دستگاه های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران با موضوع ساعات آغاز به کار ادارات ومشاغل در شهر تهران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا نمایند.

بدیهی است چنانچه در هر زمان شرایط بحران و اضطرار از سوی مراجع و مقامات ذیربط اعلام گردد موضوع جهت تغییر در ساعات اداری به دستگاه های اجرایی اعلام خواهد شد.


کد مطلب: 19456

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19456/ساعات-آغاز-کار-ادارات-مشاغل-شهر-تهران-روال-قبل-برگشت

میگنا
  https://www.migna.ir