شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ / ۲۰:۱۹
کد مطلب: 19477
۰

ورود سرپرست جدید به دانشگاه آزاد (+عکس)

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه ممکن است بنا به ضرورت تغییرات ایجاد شود، گفت: بنای تغییر اتوبوسی ندارم.
به گزارش ایسنا ،‌ دکتر حمید میرزاده امروز با حضور در ساختمان پاسداران دانشگاه آزاد پس از جلسه با فرهاد دانشجو در جمع معاونان دانشگاه گفت: رابطه من با آقای دانشجو ارتباط هیات موسسی و امنایی نیست، بلکه ما از قدیم با هم دوست بودیم و از وی می‌خواهم که به عنوان مشاور با ما همکاری کند.


وی با بیان اینکه علاقه‌مندم از حداکثر ظرفیت‌های علمی در دوران تصدی وی استفاده کنم، تصریح کرد: ممکن است بنا به ضرورت تغییراتی ایجاد شود اما بنای تغییر اتوبوسی ندارم.

وی افزود: اگر هدف و انگیزه اصلی خدمت به کشور باشد و شیوه مدیریتی شفاف باشد قطعا می‌توانیم در ماموریت‌های خود موفق باشیم. میرزاده با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌های سیاسی و کاری طبیعی است، اظهارکرد: قطعا این اختلاف سلیقه‌ها موجب حرکت بیشتر می‌شود، ضمن اینکه معتقدم استفاده از آن‌ها زمینه‌ساز تحول و پیشرفت است.

وی با تاکید بر اینکه مدیر و معاون باید برای اظهار ایده‌های خود شجاع باشند، به یکی از گفته‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیان گذار دانشگاه آزاد اسلامی است که در طول دوران حضور خود در دولت و مجلس با کارشناسان زیادی در ارتباط بود، اما با آنهایی ارتباط بیشتری داشت که نگاه انتقادی به سیاست‌ها داشتند.
وی افزود: بنابراین مدیران نباید نگاهشان به نظر بالادستیشان باشد، بلکه باید نظرات خود را عنوان کنند و مدیر نیز باید با فروتنی، تواضع و در عین حال قاطعیت کارها را پیش ببرد.
وی به حضور امروزش در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز حضور بنده در دانشگاه آزاد برای آغاز کار نبود، بلکه آمده بودم تا به آقای دانشجو خسته نباشید بگویم، اما معاونان دانشگاه آزاد در دانشگاه حضور داشتند و با آنها جلسه‌ای برگزار کردیم.
سرپرست دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه نگاه طبقاتی به کار ندارم، خاطرنشان کرد: از رییس تا آبدارچی باید کار خود را به خوبی انجام دهند، چون ممکن است این طور به نظر برسد که اگر فردی معاون یا مدیر نباشد، جایگاه آن بی‌اهمیت تلقی شود.
وی با تاکید بر اینکه کارشناسان در یک سیستم نقش استراتژیک و راهبردی دارند، خاطرنشان کرد: باید از آنها استفاده کرد، چرا که نیروی علمی در یک سازمان موجب توسعه آن نهاد می‌شود و اگر دارای نیروی انسانی کارآمد باشیم، مطمئنا شاهد تحولات جدی خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
شايد شخصي آنقدر ميل به درك شدن دارد، ميل به دوست داشته شدن ندارد