دانشآموزان استثنایی به مدارس عادی میروند
به گزارش فارس، نامدار عبداللهیان افزود: مهارت کنار آمدن با دانش آموزان عادی و آگاهی دانش آموزان عادی از نیازهای دانش آموزان استثنایی، مهم ترین مزیت اجرای این طرح برای دانش آموزان استثنایی در مدارس عادی است.
وی ادامه داد: بهره مندی دانش آموزان از معلم رابط و آموزشگاه پشتیبان و برخورداری معلمان مشارکت کننده در طرح از مزایای ویژه، از دیگر ویژگی های آموزش تلفیقی و فراگیر است.
عبداللهیان با اشاره به وجود 40 هزار دانش آموز استثنایی در حال تحصیل در مدارس عادی کشور گفت: هم اکنون بیش از 112 هزار دانش آموز استثنایی در کشور شناسایی شده اند که براساس ابلاغیه جدید آموزش و پرورش، مقرر شد سالانه هزار دانش آموز استثنایی در کنار دانش آموزان عادی در مدارس عادی پذیرش شوند و تحصیل کنند.
وی ادامه داد: بهره مندی دانش آموزان از معلم رابط و آموزشگاه پشتیبان و برخورداری معلمان مشارکت کننده در طرح از مزایای ویژه، از دیگر ویژگی های آموزش تلفیقی و فراگیر است.
عبداللهیان با اشاره به وجود 40 هزار دانش آموز استثنایی در حال تحصیل در مدارس عادی کشور گفت: هم اکنون بیش از 112 هزار دانش آموز استثنایی در کشور شناسایی شده اند که براساس ابلاغیه جدید آموزش و پرورش، مقرر شد سالانه هزار دانش آموز استثنایی در کنار دانش آموزان عادی در مدارس عادی پذیرش شوند و تحصیل کنند.