پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۹ / ۱۰:۵۲
کد مطلب: 2038
۰

کاهش ساعات درسي ابتدايي درحال پيگيري است

  معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش گفت:تقليل ساعات درسي معلمان ابتدايي يكي از برنامه هاي وزارت آموزش و پرورش است كه در حال پيگيري است.
به گزارش ايرنا، ابراهيم سحرخيز،پنجشنبه در دومين گردهمايي مديران مجتمع هاي آموزشي و پرورشي در همدان افزود: تقليل ساعات كاري معلمان ابتدايي فرصت تجديد قوا ، مطالعه ، شركت در كارگاه هاي آموزشي و ضمن خدمت و هم انديشي را فراهم مي كند.
وي اضافه كرد: اسناد تحول بنيادين آموزش و پرورش و درس ملي به عنوان يك مطالبه ملي از مسوولان آموزش و پرورش در آستانه نهايي شدن است.
سحرخيز گفت: كاهش تمركز، اقتدار بخشي به مدرسه، مدرسه محوري به عنوان كانون تحول، اهميت تربيت دوره اي و توجه به معلم از اهداف سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش است.
معاون وزير آموزش و پرورش با تشريح فعاليت هاي مجتمع هاي آموزشي و پرورشي افزود: اين مجتمع ها براي ماندگاري به تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي رسيده است.
سحرخيز خواستار نظارت دقيق بر نحوه عملكرد مجتمع هاي آموزشي و پرورشي شد و اظهار داشت:مديران اين مجتمع ها بايد كارگاه هاي آموزشي را جدي بگيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند اما خوشبختی دیگران همیشه جلو دیدگان آنهاست به داشته هاي خود عميق تَر نگاه كنيم