پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ / ۱۶:۳۵
کد مطلب: 20548
۱
۲

فردوس حاجیان از دانشگاه آزاد تهران مرکز عزل شد

فردوس حاجیان از دانشگاه آزاد تهران مرکز عزل شد
فردوس حاجیان با حکم حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از ریاست دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز عزل شد و فرهاد حسین‌زاده لطفی سرپرست این واحد دانشگاهی شد. حسین‌زاده لطفی چندی پیش با حکم میرزاده، معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات شد.
به گزارش روابط عمومی واحدتهران مرکزی ظهر روز ۳آذر ماه ۹۲ جلسه معارفه دکتر فرهاد حسین زاده لطفی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی با حضور حجت الاسلام طاها هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر فریدون رهنمای رودپشتی مشاور ارشد رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، دکترابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ،هومن ستاری رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونین،مدیران کل و روسای دانشکده های تهران مرکزی برگزارشد.
این گزارش حاکی است دکتر فرهاد حسین زاده لطفی دارای مدرک دکتری تخصصی رشته ریاضی کاربردی و عضو هیئت علمی تمام وقت گروه ریاضی با مرتبه استاد تمام سالهاست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خدمات ارزنده ای داشته است.
وی پیش از این در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مسئولیت های مختلفی را عهده دار بود که از جمله آنها : مدیریت گروه ریاضی کارشناسی ارشد ،معاون دانشکده علوم پایه،رییس دانشکده ی علوم و معاون پژوهش و فناوری می باشد.
حسین زاده لطفی تحقیقات علمی و پژوهشی گسترده ای داشته ،که از جمله آنها می توان به: تعداد ۹۰ مقاله ISI،تعداد ۱۶۰ مقاله علمی ،ارائه یکصد مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی ، تعداد ۱۵ جلد کتاب تالیفی، انجام ۷ طرح پژوهشی برون دانشگاهی، انجام ۶ طرح پژوهشی درون دانشگاهی ، استاد راهنمای ۵۵ عنوان رساله مقطع دکتری دفاع شده، استاد راهنمای ۱۸۰ عنوان پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دفاع شده اشاره کرد.
رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی همچنین در ۶ سال به عنوان پژوهشگر برتر در سطح منطقه و کشور انتخاب شد.
در خاتمه این جلسه از زحمات فردوس حاجیان رییس سابق تهران مرکزی تقدیر بعمل آمد.

متن کامل حکم حسین‌زاده لطفی که از سوی میرزاده صادر شده، به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی
نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست واحد تهران مرکزی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منصوب می شوید. این واحد یکی از بزرگ‌ترین واحدهای آموزش عالی کشور است که باید به عنوان یک نهاد علمی و اسلامی سرمشق و الگوی سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد. از جنابعالی انتظار می‌رود تا با تدبیر و مشور با صاحب‌نظرات و دانشمندان به توسعه کیفی این دانشگاه مطابق با استانداردهای علمی بین‌المللی کوشش‌های لازم را معمول دارید. ارتقا خدمات آموزشی این واحد مهم برای تحقق اهداف دانشگاه و کسب جایگاه برتر در سطح ملی و منطقه‌ای از اولویت‌های ماموریت جنابعالی است.
امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محوله موفق باشید. میرزاده همچنین در پیامی از زحمات فردوس حاجیان در دوران مسئولیتش قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

خیلی خوشحالیم
Iran, Islamic Republic of
ما همه خوشحالیم
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
ز باغ رعيت، گر مَلك خورد سيبي / برآرند غلامان، درخت از بيخ