جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ / ۲۱:۴۳
کد مطلب: 20746
۱

لینک حضور آنلاین دانشجویان در چهارمین کنگره پیشگامان پیشرفت‌

ایسنا:  در پی فراخوان این کنگره که با حضور حدود هزار دانشجو از سراسر کشور در حافظیه شیراز در حال برگزاری است، بیش از یک هزار اثر شامل‌ 100 وب‌نوشت و 100 اثر هنری در کنار بیش از 900 مقاله و ایده به دبیرخانه کنگره واصل شد که 64 مقاله برگزیده در قالب سخنرانی طی نشست‌های تخصصی صبح و بعد از ظهر امروز کنگره ارائه و 400 مقاله نیز در مجموعه مقالات کنگره منتشر خواهند شد.

محورهای چهارگانه این کنگره ملی و کارگاه‌های تخصصی‌آن شامل هویت و سبک زندگی اسلامی‌ایرانی جوانان، پایگاه اجتماعی و منزلت جوانان، جوانان، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیشرفت علم، فناوری، نوآوری و کارآفرینی جوانان، اعلام شده است.
آیت الله ایمانی، امام جمعه شیراز نیز ظهر امروز با حضور در جمع دانشجویان ضمن اقامه نماز جماعت به ایراد سخنرانی با موضوع «نماز در اشعار حافظ» پرداخت. چهارمین کنگره پیشگامان پیشرفت علاوه بر مشارکت دانشجویان حاضر در کنگره به صورت آنلاین نیز پذیرای حضور دانشجویان و سایر جوانان علاقمند است که می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://kpip.ir/site/content/4th-kpip-webinar به صورت زنده نشست‌های مختلف تخصصی و اختتامیه کنگره را که از ساعت 18 تا 20 امروز برگزار می‌شود، دنبال کنند.
با پایان نشست‌های عمومی و تخصصی کنگره، دانشجویان فردا در برنامه ها و بازدیدهای فرهنگی شامل زیارت حضرت احمد بن موسی(ع) (شاهچراغ)، مدرسه خان، دروازه قرآن و مقبره خواجوی کرمانی، نماز جمعه، باغ ارم و باغ دلگشا، مجموعه سعیدیه، بازار و حمام و مسجد وکیل و ارگ کریمخان و مجموعه تخت جمشید شرکت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن