پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۱
کد مطلب: 21332
۱

معرفي برگزیدگان جایزه علمی روان شناسي "کاردان"

به گزارش مهر، دکتر هادی بهرامی احسان رئیس دانشکده روانشناسی و علم تربیت گفت: ما باید به یاد تمامی اساتید برجسته باشیم زیرا این عزیزان شرایط رشد و تعلیم و تربیت را فراهم کردند و این اساتید با سپید کردن موهایشان راه تعلیم و تربیت را برای ما باز کردند.
رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از اساتید برجسته به دلیل کهولت سن نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند ولی ما یاد این عزیزان را گرامی می داریم و امیدواریم سالیان سال از وجود آنها بهره مند شویم. همچنین کم گفتن از اساتید ایران بسیار نیکو است زیرا زیاده گویی ممکن است آبروی خودمان را ببرد زیرا بسیاری از ما به علت ندانستن بزرگی این عزیزان فقط آبروی خودمان را زیر سوال می بریم.
بهرامی احسان خاطرنشان کرد: دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی کهن ترین نهاد در این حوزه است که مسئولیت علمی و ترویج علوم تربیتی را بر عهده دارد و این نهاد اساتیدی را پرورش داده است که سالیان سال هم بگذرد مانند آن ها پیدا نمی شود. همچنین به نظر من در جایگاه رفیع باور ما هیچ کالایی بهتر از علم نیست زیرا همان طور که می دانیم خدای تعالی اولین معلم و پیامبران معلمان حقیقی علم هستند در نتیجه علم و دانش از نظر تاریخی برای ایرانیان دارای جایگاه مهم و والایی است.

وی تاکید کرد: همان طور که می دانیم در آخر الزمان کسانی پیدا می شوند که علم را به بی نهایت می رسانند زیرا ظهور تنها از طریق علم و دانش میسر می شود و بخشی از قرآن ناشناخته می ماند که در زمان ظهور امام زمان (عج) از این بخش ها پرده برداری می شود و بسیاری حقایق بازگو می شود.
در پایان این مراسم لوح تندیس های این مراسم به برگزیدگان با حضور دکتر محمدرضا عارف، دکتر بهرامی احسان، دکتر رضا داوری اردکانی، دکتر اشراقی، همسر دکتر علیمحمد کاردان و... به برگزیدگان اهدا شد.
برگزیدگان این دوره رتبه اول مسعود کبیری از دانشگاه تهران، رتبه دوم عذرا شالباف از دانشگاه پیام نور، رتبه سوم زهره رافضی از دانشگاه علامه طباطبایی و رتبه چهارم دکتر اکبر فرجی ارمکی از دانشگاه شهید بهشتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.