پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ / ۲۳:۱۰
کد مطلب: 21993
۰
انتصاب بیست و دومین مدیرکل آموزش و پرورش استان‌ها

عکس/ انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

عکس/ انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

به گزارش میگنا، طی حکمی از سوی علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش، «عباس لامعی» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی منصوب شد.

لامعی دارای مدرک فوق لیسانس و متولد 1344 است؛ وی مدیرآموزش و پرورش شهرستان‌های سربیشه  و خوسف، تدریس در دانشگاه و حضور در جبهه به مدت 80 ماه و افتخارجانبازی را در کارنامه خود دارد.

مراسم تودیع حمیدررضاوردی و معارفه عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز باحضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی در باشگاه فرهنگیان شهرستان بیرجند برگزار شد.

-

-

اما به گزارش فارس، تا کنون «اسفندیار چهاربند به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران»، «حمیدرضا آذری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس»، «هادی زارع پور به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد»، «سالار قاسمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین»، «ابراهیم جهانگیری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کرمان»، «محمدرضا وطنی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان»، «جعفر پاشایی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی»، «عبدالرضا فولادوند راد به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش همدان»، «سید جواد حسینی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی»، «سلیمان محبی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه»، «گودرز کریمی‌فر به سمت مدیرکل آموزش و پرورش لرستان»، «مهدی حاجتی پیشوری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان»، «محمد تقی زاده به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» و «علیرضا نخعی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان»، «صابر سپهری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل»، «سید محمد لنگری به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی»، «علیرضا کمرئی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران» ،«اصغر حصیری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر»، «محمدرضا جهان به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان»، «سید علی قاسمی تروجنی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران» و «مرتضی تمجیدی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان» منصوب شدند.

 

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...