شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۰:۲۵
کد مطلب: 2201
۰
۱

آغاز ثبت نام آزمون دکتری از فردا/ آزمون زبان برای همه اجباری است

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون نیمه متمرکز دکتری از فردا یکشنبه 3 بهمن ماه خبر داد و گفت: آزمون زبان برای تمامی داوطلبان اجباری است.
ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری از فردا بعدازظهر می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنما و کارت اعتباری ثبت نام اقدام کنند. وی اظهار داشت: سیستم ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری نیز از فردا باز می شود و داوطلبان تا آخرین ساعات روز 10 بهمن ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. معاون فنی و آماری سازمان سنجش گفت: داوطلبان در این آزمون حق انتخاب 50 کد رشته محل را دارند و با توجه به اینکه مانند سایر آزمون ها فرصت برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای این آزمون در نظر گرفته نشده است، متقاضیان باید با دقت نسبت به درج اطلاعات در فرم ثبت نام اقدام کنند. وی اظهار داشت: درج اطلاعات مربوط به مدل کارشناسی و کارشناسی ارشد در فرم ثبت نام این آزمون الزامی است. خدایی با اشاره به بخش زبان در آزمون دکتری اشاره کرد: آزمون زبان برای تمامی داوطلبان اجباری است اما در هنگام ثبت نام داوطلبان می توانند در صورت داشتن نمره زبان نسبت به درج آن اقدام کنند و سازمان سنجش با معادل سازی نمره زبان آزمون دکتری و نمره ای که داوطلب در هنگام ثبت نام درج کرده است، بهترین حالت را برای داوطلبان در نظر می گیرد. وی با اشاره به زمان توزیع کارت آزمون نیمه متمرکز دکتری اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره توزیع کارت آزمون 16 اسفند و کارتهای آزمون بین روزهای 22 و 23 فروردین ماه منتشر می شود. معاون سازمان سنجش گفت: آزمون نیمه متمرکز دکتری 25 فروردین 90 برگزار می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
آیا محدودیت انتخاب رشته دکتری با توجه به کارشناسی ارشد داوطلب وجود دارد یا خیر ؟ مثلا برای کارشناس ارشد رشته زبان و ادبیات عرب امکان انتخاب رشته دکترای ادبیات فارسی وحود دارد یا خیر؟ لطفا راهنمایی خود را هرچه سریعتر مبذول دارید . با تشکر فراوان
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.