کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

3 پله برای کنار آمدن با بینی بزرگ

20 بهمن 1392 ساعت 15:05

این روزها داشتن بینی بزرگ و سر بالا طرفداران بیشتری دارد به همین دلیل متخصصان جراحی بینی از افرادی که می خواهند بینی شان را به تیغ جراحی بسپرند می خواهند عوارض ان را نیز مد نظر خود قرار دهند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بینی بزرگ و گوشتی آن قدر برای بعضی از محققان جذاب است که پژوهش های زیادی را روی بینی های مختلف انجام داده اند و دریافته اند بینی های بزرگ مزایای زیادی برای سلامتی دارند و می تواند فرد را در مقابل بروز بیماری ها مصون نگه دارد.

بررسی ها نشان می دهند بینی های بزرگ نسبت به دیگر بینی ها هفت درصد آلودگی های کمتری را به داخل ریه می فرستند علاوه بر این بینی های بزرگ فیلتری است که از ورود باکتری ها و ویروس ها به بدن جلوگیری می کنند.

مطالعات محققان نشان می دهند این ویروس ها و آلودگی ها به داخل دهان وارد نمی شوند و احتمال بروز سرماخوردگی کمتر می شود و ویروس ها و باکتر ها کمتر به بدن وارد می شوند.

بینی بزرگ نسل به نسل به صورت ژنتیکی منتقل می شود و افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنند بینی های بزرگتری دارند و افرادی که بینی های بزرگتری دارند کمتر به آسم و آلرژی مبتلا می شوند و احتمال بروز بیماری های قلبی در آن ها 40 درصد کمتر است.


کد مطلب: 22151

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22151/3-پله-کنار-آمدن-بینی-بزرگ

میگنا
  https://www.migna.ir