کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پايان برگزاری آزمون ارشد93/ زمان انتشار کلید سوالات و اعلام نتايج

26 بهمن 1392 ساعت 15:37

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 در امنیت و آرامش کامل از اعلام نتایج اولیه این آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 خبر داد.


دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه آزمون و رودی کارشناسی ارشد سال 93 در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه تا جمعه 23 تا 25 بهمن ماه در 62 شهرستان مختلف و 133 حوزه امتحانی با نظم و آرامش و با کیفیت مطلوب و امنیت کامل برگزار شد، گفت: قرنطینه دفتر فناوری اطلاعات سازمان سنجش به منظور قرائت پاسخنامه‌ها قبل از شروع فرایند آزمون صبح روز چهارشنبه 23 بهمن ماه آغاز شد.

وی افزود: بر اساس دستور العمل‌های مربوط، پاسخنامه هر داوطلب توسط دو دستگاه علامت خوان به طور جداگانه قرائت شده تا از صحت آن اطمینان کامل حاصل شود. مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به انتشار کلید سوالات آزمون هر یک از کدرشته‌های امتحانی در روز پنجشنبه اول اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org تصریح کرد: تصویر پاسخنامه آزمون هر داوطلب در نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی با اشاره به اعلام نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه در نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید بر اساس برنامه زمانی ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مطالعه دقیق آن در نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کدرشته‌های امتحانی مجاز اقدام و آنرا به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.
وی با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون در دهه اول شهریور ماه 93 از طری سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.


کد مطلب: 22302

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22302/پايان-برگزاری-آزمون-ارشد93-زمان-انتشار-کلید-سوالات-اعلام-نتايج

میگنا
  https://www.migna.ir