پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۶:۴۶
کد مطلب: 22536
۰

آغاز دومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی از 13 اسفند در تهران

آغاز دومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی از 13 اسفند در تهران
دومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی ایران با تاکید بر سلامت اجتماعی، روزهای سیزدهم و چهاردهم اسفند سال جاری در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود که در این کنگره وضعیت روانشناسی اجتماعی آمریکا تشریح می‌شود.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، انجمن علمی روانشناسی اجتماعی ایران با هدف معرفی فعالیت‌های پژوهشی و در راستای ارج نهادن به تلاش محققان این حوزه اقدام به برگزاری دومین کنگره روانشناسی اجتماعی در اسفند سال جاری کرده است.

در این همایش تمرکز اصلی بر موضوع سلامت اجتماعی است و تلاش خواهد شد تا آخرین دستاوردهای علمی در حوزه‌های مرتبط توسط محققان رشته‌ها و گرایش‌های مختلف در قالب سخنرانی‌ و نمایش پوستر عرضه شود. ضمن اینکه دست اندرکاران کنگره در نظر دارند تا در مراسم اختتامیه از مقام دکتر حسین شکرکن به پاس سال‌ها تلاش علمی تجلیل به عمل آورند.

همچنین از آنجا که دومین کنگره روانشناسی اجتماعی یک کنگره ملی است و اولین محور آن روانشناسی اجتماعی در ایران و جهان است با تلاش کمیته بین الملل انجمن روانشناسی اجتماعی ایران، در این مراسم چند تن از میهمانان خارجی به تشریح وضعیت روانشناسی اجتماعی در دیگر کشورهای جهان می‌پردازند.
پروفسور زیمباردو چهره نامی و شناخته شده حوزه روانشناسی اجتماعی از آمریکا و طراح پژوهش زندان زیمباردو و پروفسور وارن تورن گیت استاد دانشگاه کارلتون کانادا به بررسی آخرین وضعیت علمی و تحقیقی کشورهای غربی و پروفسور توشی ساسائو از ژاپن و پروفسور تاکشی هامامورا از هنگ‌کنگ به بررسی کشورهای آسیایی می پردازند و از طریق ویدئو کنفرانس برای مدعوین سخنرانی می کنند. 

در این مراسم برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، برخی از مدیران اجرایی، مسئولان شهرداری تهران، اساتید، محققان و پژوهشگران حوزه روانشناسی نیز حضور خواهند داشت.

 برگزارکنندگان کنگره درصددند تا در حاشیه همایش با دعوت از سخنرانان کلیدی، پانل‌ها و سمپوزیوم‌های بحث و بررسی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فضای علمی پربارتری را فراهم آورند. ضمن اینکه همه شرکت‌کنندگان از امتیاز باز آموزی طبق قوانین سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران برخوردار شده و گواهی شرکت در کنگره، کارگاه‌های جانبی یا ارائه مقاله یا پوستر، از سوی انجمن روانشناسی اجتماعی ایران اعطا می‌شود. خلاصه تمام مقالات در کتاب علمی کنگره چاپ شده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

به اطلاع علاقمندان می رساند تاریخ برگزاری دومین کنگره ملی روان شناسی اجتماعی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، سیزدهم و چهاردهم اسفند سال جاری از ساعت 8 الی 16 است.

مکان برگزاری کنگره:
تهران - شهرک ژاندارمری- خیابان نسیبه - دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه

                   
                                      پوستر بزرگتر

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
ميزان هوش، با توانايى تغيير كردن، اندازه گيرى ميشود. آلبرت انشتين